شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی برای صادرات آی شیشه

شیشه ساختمانی دارای کاربرردها و قابلیت های فراوانی است از این رو، شناخت انواع شیشه ساختمانی می تواند نقش مهمی در استفاده کاربردی و بهینه شیشه ساختمانی در افزایش بهره وری و یا در زیبایی ساختمان داشته باشد. شیشه های نشکن شامل دو یا چند لایه شیشه اند که به وسیله ورقه هایی از نایلون شفاف تحت حرارات و فشار به هم متصل می شوند . همچنین بعضی از انواع شیشه های طلق دار به عنوان عایق صوتی، جاذب حرارت، کاهنده شفافیت و شیشه ایمنی به کار برده می شوند .

شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی برای صادرات آی شیشه

برش تنها بعد از روند خنک کنندگی شیشه آنیلینگ و در اندازه دلخواه انجام می‌شود. شیشه سکوریت تا بالاتر از ۱۲۰۰ درجه گرم می‌شود و سپس به سرعت تحت خنک کنندگی قرار می‌گیرد. از این شیشه در خودروسازی، ورودی ساختمان‌ها، لوازم خانگی و موارد دیگر استفاده می‌شود. علاوه بر استفاده از شیشه در نمای خارجی ساختمان برای طراحی های داخلی ساختمان ها نیز از انواع شیشه ساختمان استفاده می شود.

گلس ضد گلوله چیست و چه تفاوتی با شیشه مقاوم در برابر گلوله دارد؟

هرچه شیشه مورد نظر شما دارای ضخامت بیشتری باشد قیمت آن نیز بالا تر خواهد رفت. شما می توانید برای اطلاع از قیمت شیشه های مختلف از طریق سایت ساز و کار اقدام کرده و یا با مشاوران ما تماس بگیرید. از انواع شیشه های مات شونده برای ایجاد حریم خصوصی در ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می‌شود و می توانند نقش بسزایی در طراحی های نوین ساختمانی داشته باشند.

شیشه دوجداره

شیشه های ساختمانی دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی می باشند که به عنوان مثال میتوان به معماری و طراحی آن اشاره کرد. با این حال معمول ترین روش در صنعت ساخت شیشه (ذوب کردن مواد اولیه و مخلوط کردن آن در کوره تا خمیر شیشه به دست بیاید) مورد استفاده قرار می گیرد. جهت انتخاب نوع نرده شیشه ای و اطلاع از پیش نیازهای مورد نیاز جهت نصب می توانید با مجموعه اکسیدال تماس حاصل فرمایید و مشاوره های تخصصی در این زمینه دریافت نمایید . درب های مدرن شیشه ای ارائه شده توسط گروه فنی و مهندسی اکسیدال بخشی از نیاز معماران و سازندگاه ساختمان هایی با معماری مدرن و امروزی را مورد توجه قرارداده و در بخش تامین و طراحی این محصولات فعالیت دارد. نحوه تولید شیشه رفلکس را می توان مانند شیشه معمولی می باشد با این تفاوت که بعد از اتمام مراحل کار روی شیشه را با انواع فلزاتی مانند نقره، نیکل، کروم، مس و یا آلومینیوم پوشش داده می‌شود.

در صورت بزرگ بودن ابعاد شیشه باید از ارتعاش گیر در قسمت های مورد نیاز شیشه استفاده شود. مخصوصا برای نصب کتیبه به سقف های کاذب اینکار بسیار ضروری است. که از علاوه بر فشار در مقابل زنگ زدگی نیز مقاوم بوده و از فلزات و آلیاژ های مقاوم ساخته شده باشند. یک اصطلاح مرجع شیشه ای است که بخشی از فرایند تولید را مشخص می کند. اجزای اولیه شیشه به طور مناسب برای تحویل به کوره متناسب و مخلوط می شوند.

شیشه سکوریت یا شیشه میرال

اما معمولا از ۳ لایه شیشه ۱۰ میلی متر بوسیله طلق پووی بی تشکیل میشود . از جمله کاربرد هایی که می توان برای این شیشه ها مطرح کرد، استفاده در بالکن، فضای داخلی، درب های اتوماتیک، ورودی بنا ها و …. برای خرید شیشه های ساختمانی از شرکت سازوکار می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام نمایید. برای خرید به صورت حضوری از راه های ارتباطی که در سایت قابل مشاهده است کمک بگیرید. همچنین در صورتی که قصد خرید محصولات بصورت اینترنتی دارید کافیست روی محصول مد نظر کلیک نمایید و سپس نسبت به سفارش محصول اقدام کنید. شیشه های سکوریت، بر حسب ضخامت، ابعاد، مات یا غیر مات بودن و میزان مقاومت در برابر حرارت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

شیشه دوجداره همانطور که از نامش پیداست از دو جداره شیشه که به موازات هم قرار گرفتند و فاصله بین آن ها با هوا یا مواد خشک کننده پرشده، تشکیل شرکت نیکنام صنعت زیما می شود. كاستن از ميزان گرمای ورودی به فضای داخلی ساختمان‌ها در تابستان است. با توجه به اینکه در طول روز از نور خورشید استفاده می کنیم، این نوع شیشه ها حریم خصوصی را بهتر حفظ می کند . یکی از پر مصرف ترین شیشه ها در ساختمان سازی، شیشه های تخت فلوت است. شیشه شیت هم مانند شیشه های فلوت در زمره شیشه های خام قرار می گیرند. برای چهارچوب های چوبی و فلزی که دارای زهوار می باشند، حتما باید زهوار ها قابل جداسازی و نصب دوباره باشند.

همراهان گرامی شرکت ایمن جام پیروزان، به استحضار می رسانیم که به دلیل نوسان قیمت ها، لطفا قبل از ثبت سفارش خود حتما با کارشناسان فروش بصورت تلفنی هماهنگ کنید و استعلام موجودی و قیمت بگیرید. شرکت ایمن جام پیروزان، اولین فروشگاه آنلاین انواع یراق آلات، درب و پنجره … لب پریدگی‌های کوچک تا 13 میلیمتری لبه شیشه‌های ایمنی که ممکن است بر اثر عملیات حرارتی یا سایر مراحل تولید ایجاد شده باشند، قابل اغماض است ولی وجود هرگونه خراش و ترک در شیشه ایمنی ممنوع است.

  • حتماً از دستورالعملهای خاص سازندگان برای سیستم چسبی که استفاده می کنید پیروی کنید.
  • صدها نوع فریت وجود دارد که برای کاربردهای شیشه ی خودرو تولید می شود.
  • این شیشه به‌عنوان شیشه نشکن شناخته می‌شود و نمی‌توان آن را برش داد.
  • اگر می دانید سازنده شیشه اصلی چیست ، شماره DOT (اداره حمل و نقل) را روی شیشه اتومبیل بررسی کنید.