مقایسه گوشیهای سامسونگ سری S و سری m

این نکته ی مثبت به خاطر وجود سیستم عامل MIUI است که کار با گوشی شیائومی را لذت بخش و خوشایند کرده است. از طرفی شاید گوشی به یک به روز رسانی و آپدیت برنامه ها و سیستم عامل نیاز داشته باشد. پس در نهایت از نظر فناوری شارژ سریع گوشی های شیائومی جزو بهترین محصولات موجود در بازار و شاید بهترین هستند. در مورد این که بسیاری از گوشی های موبایل شیائومی از دوربینهای باکیفیت و 108 مگاپیکسلی استفاده میکنند صحبت کردیم، ولی در این بخش میخواهیم به این نکته اشاره کنیم که شیائومی جزو بهترینهای جهان از نظر کیفیت دوربین در بین پرچمداران است. پس از خرید تلفن همراه، مهمترین مسئله ای که مطرح میشود خرید لوازم جانبی موبایل است که گاه به اختصار به آن جانبی موبایل نیز میگویند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

طراحی جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است. این صفحه نمایش با فناوری Dynamic AMOLED ساخته شده و رنگهایی غنی و جذاب دارد. گلس محافظ صفحه نمایش گوشی در طرح ها و نوع های مختلف وجود دارد که یکی از آنها گلس فول یا تمام صفحه است که کل صفحه نمایش گوشی شما را پوشش میدهند یعنی کل پنل جلوی گوشی را می پوشاند. آنها حافظه و رم اضافی را به خود اختصاص میدهند.

بررسی گوشی سامسونگ با قیمت اولیه 669 تا 699 دلار (بستگی به بازارهای مختلف) برای مدل پایه، می توان گفت تنها اندکی گرانتر از گلکسی اس phoner.ir 6 بود. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشیهای شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آنها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. جدیدترین گوشیهای معرفی شده توسط سامسونگ، گلکسی A52 و گلکسی A72 هستند که هنوز وارد بازار نشدهاند. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غولهای تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد. حدود 5 یا 6 سال پیش کمتر کسی با برند شیائومی آشنایی داشت ولی امروز در بازار موبایل کشور گوشی شیائومی توانسته جایگاه بسیار محکمی به دست بیاورد و این سازنده چینی توانسته طی 10 سال بسیاری از بازارهای جهانی را تصاحب کند. البته این مدل گوشی ها در کشور هند بیشتر عرضه می شوند و تقاضای بسیار بالای هم دارد. این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه میکند.

دستگاههای گلکسی از صفحهنمایشهای شفاف و گسترده استفاده میکنند تا گزینههای مختلفی را برای کار در چندین برنامه به کاربران ارائه دهند. بیشتر سازندگان تلفنهای هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال میکنند. در نهایت دوربین این گوشی برای افرادی که علاقهمند به اشتراک گذاری عکسهای خود در فضای مجازی هستند، کاملا مناسب به نظر میرسد. به طوری که شما میتوانید هر قسمت از نرم افزارهای گوشی را به صورت جداگانه مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. به هر حال نسخه مورد بررسی ما همان نسخه دارای تراشه پردازشی Exynos 2100 است. فقط کافیست مشکل خود را در تالار گفتگو بنویسید و در هر زمان مشکل خود را با کمک علاقهمندان MIUI حل کنید.

بررسی گوشی شیائومی

در حالی که طراحی سری گلکسی اس 22 سامسونگ هنوز تا حدودی راه دارد تا کامل شود، با احتمال بسیار زیاد تاریخ عرضه آن در ژانویه یا فوریه 2022 است، افشای اطلاعات و شایعات برای هر سه دستگاه در این خط بسیار سریع و پرحجم بوده است. وجود یک پنل ۶.۲۸ اینچی OLED جمعوجور با وضوح استاندارد (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)، نرخ تازهسازی قابل تنظیم ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونهبرداری لمسی ۴۸۰ هرتز و عمق رنگ ۱۲ بیتی باعث میشود تا از نمایشگر دستگاه به عنوان یکی از نقاط قوت آن یاد کنیم. نمایشگر همچنین با استفاده از فناوری Super AMOLED تصاویری با وضوح 1080 در 2400 پیکسل با تراکم پیکسلی 411ppi نمایش میدهد و با روشنایی 800 نیتی خود وضوح عالی را در تصاویر عرضه میکند. با توجه به گستردگی عرضه انواع گوشیهای موبایل، فروشگاه اینترنتی هدیش بهعنوان یکی از مراجع معتبر برای خرید گوشی موبایل سامسونگ، این امکان را برای کاربران فراهم آوردهاست که بتوانند، انواع گوشیهای سامسونگ را با قیمتهای بسیار مناسب و بهروز در بازار این روزهای موبایل در ایران، هم بهصورت آنلاین از طریق سایت فروشگاه و هم بهصورت حضوری در فروشگاه موبایل هدیش به راحتی و با اطمینان خاطر خریداری نمایند.امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهخصوص در حوزه گوشیهای موبایل هوشمند؛ افراد، بیشترین زمان را صرف کار با گوشی موبایل خود میکنند.

اما اگر مشکل بینایی دارید و چشم شما در هنگام مشاهده گوشی اذیت می شود، توصیه ما این است از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ تر استفاده نمایید. اولین گوشی هست که از سنسور فراصوت برای اثر انگشت استفاده میکنه و مزینی که داره اینه که از سنسور های اپتیک بسیار سریع تره و فقط کافیه انگشتتون صفحه رو لمس کنه. بررسیها نشان داده که در بخش تآمین انرژی این گوشی نسبت به نسخههای پیشین اندکی دچار افت شده است.

با توجه به مقایسهای که درباره ویژگیها و امکانات مهم گوشیهای سری M و S انجام دادیم، پیشنهاد میکنیم اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال یک گوشی سریع و قدرتمند هستید که از بازیهای موبایلی سنگین هم پشتیبانی کند، به سراغ محصولات سری S بروید. از سال ۲۰۱۷ گوشیهای سری می (Mi) که گوشیهای پرچمدار شیائومی محسوب میشوند، با قیمت بیشتر و امکانات بهتری روانه بازار شدند. یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین گوشی های موبایل موجود در سایت 19 کالا گوشی های موبایل سامسونگ محسوب می شوند. شیائومی 11 اولترا توانست برای مدت طولانی در صدر جدول سایت Dxomark و بالاتر از رقبای سامسونگی و اپلی قرار بگیرد و عکسهای تحسین برانگیز حتی در نور کم به ثبت برساند. همچنین یکی از ویژگیهای ساعت هوشمند سامسنگ، دوام باتری آن است که این ساعت را از دیگر رقبا متمایز کرده است؛ و بسیاری از قابلیتهای دیگر که گلکسی واچ را برای هر سبک زندگی مناسب کرده است.

مطمئناً همه گوشیهای S22 بر اساس این پلتفرمها با 5G سازگار خواهند بود، و ما انتظار داریم که S22 از شارژ سریع و شارژ بیسیم سریع نیز پشتیبانی کند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفونهای خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشیهای اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده میکند. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاههای قدیمی خود بروزرسانیهای MIUI را ارائه میدهد.

خرید گوشی شیائومی