قیمت و خرید شیر گیوتینی فولادی | کسری سارانقیمت و خرید شیر گیوتینی فولادی | کسری ساران

شرکت سیال صنعت کسری ساران اين کالا باشد.

  • شرکت فرایند بهداشت وطن با بیش از چهل سال سابقه در تامین، تجهیز و فروش قطعات صنعتی فعال می‌باشد.
  • شیر چاقویی از یک دیسک، سیت رینگ و قسمت بالای آن از یک عملگر دستی یا اتوماتیک، استم و و پکینگ و اورینگ و  تشکیل شده است.
  • شیر چاقویی یا شیر گیوتینی چدنی را می توان هم به روش دستی توسط اپراتور و یا اتوماتیک با استفاده از عملگرهای پنوماتیک و یا برقی به کارگرفت.

گروه صنعتی ناین با گردآوری مجموعه ای از انواع شیرگیوتینی ساخت چین با درجه کیفی بالا و درجه یک ، این محصول را با کیفیت قابل رقابت به بازار عرضه می دارد و مناسب ترین لیست قیمت شیر چاقویی را در اختیار کاربران قرار می دهد. جهت دریافت جزییات فنی و فهرست قیمت شیر چاقویی از مجموعه صنعتی ناین از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. شیر هایی که یک تیغه به صورت عمودی در وسط شیر باشند، شیر گیوتینی یا شیر چاقویی یا شیر تیغه ای گفته می شود. سیالات موجود در مخزن یا به صورت غلبظ هستند یا لجن/ خمیر یا به صورت حجم زیادی از جامدات.

شیر فلکه برنجی ایران شیر

دیسک شیر گیوتینی معمولا به دلیل برخورد با سیال همیشه از جنس مقاوم به خوردگی و سایش تولید شده و معمولآ از جنس های استنلس استیل و فولاد با پوشش های کرم و نیکل تولید می شوند. سیت و سیت رینگ این محصول با توجه به نوع سیال و فشار و میزان حرارت در جنس های مختلف استیل و لاستیک و تفلون و برنز تولید و مونتاژ می شود. در طی این فرآیند که برای اتوماتیک شدن انجام می شود بر روی شیر یک اکچوئیتری نصب می شود که این امکان را برای باز و بسته شدن شیر به صورت اتوماتیک ایجاد می کند. کاربرد معمول این شیرها در سیستم های مختلف ، استفاده به صورت نیمه باز است.

اکچویتور برقی ROTORK

قصد داریم به شکل کاملا حرفه ای شیر گیوتینی را معرفی کنیم و کاربرد های آن را برشماریم.شیر گیوتینی به شکل تدریجی باز و بسته می شود و علت این امر تیغه ای است که به شکل عمودی در میان این نوع شیر قرار گرفته است به علت ساختار مخصوص آن گاهی به آن شیر چاقویی نیز اطلاق می شود. نام گیوتینی نیز به علت وجود این تیغه است و خاصیت قطع کنندگی آن اطلاق می شود. شیر گیوتینی اغلب به‌صورت دستی باز و بسته می‌شود؛ با این وجود این قابلیت نیز وجود دارد که بتواند به شکل اتوماتیک عمل کند. در طی فرآیند اتوماتیک سازی شیر گیوتینی بر روی شیر یک اکچوئیتری نصب می‌کنند که امکان باز و بسته شدن شیر به‌صورت اتوماتیک را ایجاد می‌کند. بنابراین، با توجه به ایجاد این نوع عملکرد، از شیر گیوتینی می‌توان حتی برای کنترل سیالات جامد یا گل مانند هم استفاده کرد. پیرو همین امر اغلب از این مدل از شیرها در ابتدای مخلوط کننده‌ها استفاده می‌شود.

خوردگی این نوع سیالات بالا بوده و به همین جهت طراحی شیر گیوتینی به صورتی است که در حین عبور سیال بدنه و تیغه پایین ترین میزان سطح تماس با سیال را خواهد داشت. در این نوشتار به عنوان راهنمای مختصری درحوزه شیر چاقویی یا شیرگیوتینی ، سعی شده است با نگاهی اجمالی به ساختار و عملکرد این تجهیز و انواع مختلف آن بپردازیم . چنانچه سوال و یا نقطه نظری درباره انتخاب و خرید شیر چاقویی یا شیر چاقویی دارید از طریق کامنت در انتهای این مطلب و یا از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید. شیر چاقویی چدنی برای سیال های آب معمولا مورد استفاده قرار می گیرد و جنس بدنه از چدن با دو گرید GGG40 و GG25 تولید می شود و سیت از جنس لاستیک EPDM و جنس دیسک از چدن و یا استیل مونتاژ می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار