سئوی خارجی یا off-page seo چیست و چه اهمیتی دارد؟ سئولب -بهترین بک لینک

سئوی خارجی یا off-page seo چیست و چه اهمیتی دارد؟ سئولب

سئوی فنی به فعالیت هایی اطلاق می شود که مستقیماً بر نمایه سازی و خزیدن سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. شما باید از اینفلوئنسری استفاده کنید که در حیطه ی کسب و کار شما فعالیت دارد و یا زمینه ی فعالیتش، ارتباطی با وب سایت شما دارد. استفاده از اینفلوئنسرهای غیر مرتبط، به سختی می تواند نتیجه ی مثبتی بدهد مگر آن که اینفلوئنسر شما، بسیار در کارش حرفه ای باشد. یکی از تکنیک های سئو خارجی، پاسخ به سوالات پرسیده شده در وب سایت هایی مانند Yahoo Answer است.

  • از نتایج بدست آمده از یک مطالعه متوجه این موضوع شدیم که میان عبارات دقیق و انکرهایی که تا حدودی با هم مطابقت دارند، ارتباطی هر چند بسیار جزئی، وجود دارد.
  • سئو خارجی سال ها می ‌توانند ادامه دار بوده و با افزایش رتبه دامنه سایت شما در موتورهای جستجوگر خصوصاً گوگل به شما کمک کند.
  • بلکه برای موفقیت، شما باید تبدیل به یک اینفلوئنسر واقعی شوید اما در حیطه ی کاری خودتان.
  • به یاد داشته باشید که انجام تکنیک‌های سئو خارجی وب‌سایت، بدون داشتن تجربه کافی ممکن است خطرآفرین باشد و سایت شما را به مرز پنالتی شدن بکشاند!

درواقع مجموع این روش هاست که سایت شما را بهینه می کن و اتخاذ یک روش (مثلاً سئو خارجی) به تنهای توصیه نمی شود. یکی از تکنیک های طلایی برای سئو خارجی، درج مقاله های جدید و نوشته شده توسط خودتان در وب سایت هایی است که اشتراک گذاری مقاله انجام می دهند. با پیدا کردن وب سایت‌های پرسش و پاسخ درحیطه ی کسب و کار خود ، سئوالات مخاطبین را در آن‌ها بیابید و با ارسال لینک پاسخ برای آنان به سئو سایت خود را بالاتر ببرید . توجه کنید که لینک پاسخ سوالات باید لینکی از وب سایتی باشد که می‌خواهید از نظر سئو روی آن کار کنید. نقل قول های NAP اشاره های آنلاین به کسب و کار شما است، که همچنین نام، آدرس و شماره کسب و کار شما را نشان می دهند – در مجموع به عنوان NAP (نام ، آدرس ، تلفن) شناخته می شوند.

ثبت نام در دایرکتوری ها

حتما تا به حال به این نتیجه رسیده اید که تکنیکی که در سئو خارجی اجرا می کنید نمی دانید که دقیقا باعث می شود شما در کدام جایگاه در صفحه نتایج جستجو بهترین بک لینک قرار بگیرید! اگر به این نتیجه نرسیده اید احتمالا با رقیب های سرسختی روبه رو نبوده اید. اما آنچه همیشه در سئو خارجی مطرح می شود این سوال است که آیا همه چیز کاملاً تحت کنترل شماست؟ اگر پاسخ شما به این منفی باشد، به احتمال زیاد از سئو خارجی صحبت می‌کنید.

سئو offpage

البته این تکنیک مانند شرکت در فروم ها می باشد که شما می توانید در آنجا سوال بپرسید یا پاسخ سوالی را بدهید. هر چه سوالات شما یا پاسخ تان تخصصی تر باشد، محبوبیت شما بیشتر می شود چونکه شما را به عنوان یک متخصص در این زمینه می شناسند. اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی می باشد، برای افزایش سئو و فروش محصولات خود می توانید از شبکه های و سایت های فروش محصولات آنلاین کمک بگیرید. برای مثال یکی از سایت هایی که می توانید محصولات خود را در آن معرفی کنید، سایت دیجی آنلاین یا میهن مارکت می باشد. در این سایت ها شما امکان قرار دادن لینک های مستقیم سایت خود را دارید که این می تواند یک نوع بک لینک برای سایت شما باشد. سئو داخلی بسیار فراتر از محتوا است دقیقا تصویری که برخلاف تصور عموم است.

تصویر در سئو

طراحی سایت آموزشی از جمله موضوعاتی در طراحی سایت است که خیلی کم به آن اشاره می‌شود. موسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها مهم‌ترین کسب‌وکارهایی هستند که به طراحی سایت آموزشی نیاز دارند. طراحی سایت آموزشی اگر به درستی انجام شود، باعث برندسازی، افزایش مشتری، فروش و سودآوری بیشتر این کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه‌ی آموزش می‌شود.