انواع سفارشات در کوینکس آپدیت جدید آکادمی مالی آتِس آموزش صرافی کوینکس

هنگامی که معامله شما در شبکه بلاک چین تأیید شد، بودجه موجود در کیف پول CoinEx شما در دسترس خواهد بود که می‌تواند برای خرید سایر آلت کوین ها یا ارز دیجیتال استفاده شود. در صرافی Coinex، معامله مارجین مشابه معامله آتی رفتار می‌کند. تفاوت اصلی بین این دو نوع معامله، در انتخاب ضریب اهرم است، که در معامله آتی می‌توان اهرم بسیار بزرگتری را قرار داد.

کوینس علاوه بر زنجیره DEX و توکن CoinEx Chain شامل یک زنجیره هوشمند برای پشتیبانی قراردادهای هوشمند و همچنین یک زنجیره حریم خصوصی می باشد که وظیفه آن محافظت از حریم خصوصی کاربران است. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد Kucoin لطفا از سایت ما دیدن کنید. با در نظر گرفتن مبادلات می توان گفت که در روزهای نه چندان دور، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل خواهد شد که از سیستم زنجیره های عمومی موازی تامین می شود. با فیلتر شدن صرافی کوینکس، این صرافی بدون فیلتر شکن در داخل ایران باز نمی‌شود. طبق رده بندی وبسایت کوین مارکت کپ، صرافی کوینکس رتبه ۵۵ صرافی‌های بیت‌المللی است. بله با مراجعه به وبسایت کوینکس، از منو بالا در سمت راست می‌توانید زبان صرافی را به فارسی تغییر دهید.

  • به همین دلیل، برداشت‌ها به سرعت پردازش می‌شوند و کاربران نسبتا سریع و در عرض چند دقیقه وجوه خود را دریافت می‌کنند.
  • بعد از نصب این نرم‌افزار، به‌راحتی می‌توانید معاملات خود را از طریق آن انجام دهید.
  • صرافی کوینکس یک طراحی نسبتا ساده و رابط کاربری آسان ارائه می دهد.
  • پس وارد کردن آدرس ایمیلتان ، روی گزینه Send code بزنید ، و کدی که توسط کوینکس به ایمیلتان وارد می‌شود را در بخش Email verification code وارد کنید.
  • حالا باید پسورد حساب کاربری کوینکس و کد گوگل آوتنتیکیتور را وارد نمایید.
انواع سفارشات در کوینکس آپدیت جدید آکادمی مالی آتِس آموزش صرافی کوینکس

که این هم موجب نگرانی برای ایرانیان نخوهد بود ضمن اینکه نام ۳۵ کشور دیگر هم در این لیست قرار دارد ولی جای نگرانی نیست. صرافی ‌بایننس در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال در جهان است، این صرافی‌ دیجیتال که در سال 2017 به دست چان پنگ ژائو در کشور مالت راه اندازی شده است. بعد از اینکه درخواست برداشت را ارسال کردید، برای تأیید درخواست برداشت، ایمیلی از طرف اکسچنج کوینکس برای شما ارسال می شود که باید آن را بررسی کنید.

ببینید | لحظه زیبای تشکر تهرانی‌ها از ماموران حافظ امنیت | واکنش نیروهای یگان ویژه را ببینید

بریم که با یک مثال بیشتر برای شما توضیح دهم؛ فرض کنید امروز هر بیت کوین ۶۰ هزار دلار ارزش داشته باشد، پس من اجازه دارم تا ۱۲۰هزار دلار ارزهای دیجیتال مختلف خود را از این صرافی امروز برداشت کنم. پس اگر این سایت ایرانی‌ها را تحریم کند، درآمد آن بسیار کاهش پیدا می‌کند. همان طور که می‌دانیم هیچ شرکتی دوست ندارد درآمدش کاهش پیدا کند و صرافی کوینکس هم از این قاعده مستثنی نیست. در مورد خرید و فروش ها، چیز هایی که کاربر در اختیار دارد، مشخصات ورود او مثل نام کاربری و رمز عبور هست. شکل 2FA که یک کاربر برای این مثال دارد یک توکن یا کد هست. کد را می‌توان از طریق پیامک روی تلفن همراه کاربر یا از طریق برنامه ‌هایی مثل Google Authenticator یا Authy دریافت کرد.

اینکه میگوییم ریسک بسیار بالاست یعنی ممکن است طرف دیگر قرارداد فردی معتبر نباشد . اما یک نکته که ثابت میکند این صرافی ، یک صرافی معمولی نیست ! این صرافی فرابورس یا معاملات OTC را با سرعتی بسیار بالا پشتیبانی میکند . 0 تا 100 کار با نسخه وب و نسخه اندروید در این آموزش پرداخته شده است . آمریکا در سال ۱۹۹۷، طرح اتصال دریای خزر به خلیج فارس را در فهرست تحریم‌های خود علیه ایران قرار داد.

صرافی کوینکس متمرکز است یا غیر متمرکز؟