کرکره فلزی طرح چوب قیمت پرده کرکره فلزی تولید پرده در کرج

برای پرده پارتیشنی معمولا از پرده کرکره آلومینیومی 16 میلیمتری استفاده می­شود. پرده های کرکره فلزی که از محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع کرکره ها به شمار میرود، از مزایای بسیار مطلوبی برخوردار است. کاربرد پرده کرکره فلزی اغلب در مکان های اداری و رسمی بیشتر بوده و توصیه ما به استفاده از این مدل پرده در منازل مسکونی استفاده کردن از مدل های طرح دار می باشد. از طرفی می توان پرده کرکره فلزی را دارای کاربرد در ادارات، دفاتر، مغازه ها و سایر مکان های تجاری دانست. همچنین برای پارتیشن بدنی واحد های مختلف در محیط های کاری از پرده کرکره فلزی استفاده می شود. این نوع پرده برای مکان های تجاری عالی به نظر می رسد چرا که دارای ساختاری ساده و به دور از تزئینات بوده و قیمت آن بسیار ایده آل و مقرون به صرفه است.

تنها کافی‌ست اندازه پنجره‌ها را محاسبه کرده و هنگام سفارش خرید به کارشناسان ما اعلام فرمائید. البته در صورتی که به هر دلیل نمی‌توانید خودتان این کار را انجام دهید، آن را به عهده‌ی همکاران ما بگذارید. ● قابلیت میزان کنترل نور وارد شده به محیط توسط باتوم یا ریموت به انتخاب خریدار.

پرده کرکره برای چه فضاهایی مناسب است؟

علاوه بر این کرکره فلزی از امکان جمع شدن سریع رو به بالا نیز برخوردار است. این محصول همانگونه که از اسمش برداشت می‌شود، پرده کرکره افقی دارای تیغه های چوبی که در مقایسه با نمونه فلزی سنگین تر و دارای مقاومت بیشتری است . این پرده ها دارای 2 نوع تیغه دو و نیم سانت و 5 سانت است که در ابعاد دلخواه ساخته می‌شود . برای اینکه به معرفی پرده کرکره بپردازیم، باید بگوییم این محصولات به دو دسته اصلی فلزی و چوبی تشکیل شده است. برای مثال کرکره فلزی 25 میل مناسب برای مکان های رسمی نظیر ادارات و همینطور فروشگاه های مختلف می باشد.

همیشه برای مشاوره خرید، اندازه گیری و نصب پرده در شرکت یا اداره خود می‌توانید از همکاران ما در ویکی دکو کمک بخواهید. قبل از خرید نیز همکاران ما ضمن همراه داشتن چند مدل پرده، امکان مراجعه به محل شما را داشته تا با بررسی بیشتر مناسب‌ترین پرده را انتخاب فرمائید. پرده کرکره فلزی قابلیت نصب بین پارتیشن‌های اداری را نیز دارا هستند. نصب آنها بین شیشه‌های دو جداره‌ی پارتیشن‌ها انجام شده و به وسیله‌ی ابزاری که ست ولومی نامیده می شود حالت سایه و روشن فعال می‌شود.

کرکره فلزی طرح چوب قیمت پرده کرکره فلزی تولید پرده در کرج نصب کرکره های فلزی بسیار راحت است به گونه ای که شما خودتان در منزل با داشتن یک دریل خانگی می توانید پرده را به سقف یا دیوار پیچ کنید. در صورتی که بخواهید از خدمات نصب بهره ببرید میتوانید با پرداخت هزینه ناچیز اینکار را انجام دهید. به عنوان مثال اگر ۲ عدد کرکره فلزی داشته باشید ۱۰۰ هزار تومان هزینه نصب و ۵۰ هزار تومان نیز هزینه ایاب و ذهاب خواهد شد. کرکره فلزی این قابلیت را دارد که تصاویر مختلف شامل مناظر ، شهرها ، تصاویر کارتونی و حتی طرح دلخواه ولوگوی شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید.

پرده کرکره فلزی نوعی پرده است که از تیغه های باریک فلزی از جنس آلومینیوم تشکیل شده است که به طور موازی در راستای افقی در کنار هم قرار گرفته اند. توسط این تیغه های باریک می توان میزان نور ورودی به خانه را تنظیم کرد. در واقع شما می توانید بدون اینکه نیاز به باز یا بسته کردن کامل پرده داشته باشید، به نور خورشید اجازه دهید به اندازه دلخواه شما وارد خانه شود.

کرکره فلزی کد :۴۴۰۴-۱۶

جنس تیغه‌های پرده کرکره از آلومینیوم بوده و در رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شود. این انخنا علاوه بر اینکه قدری به زیبایی پرده می‌افزاید، بلکه با ایجاد حالتی فنری از خم شدن یا شکستن تیغه‌ها جلوگیری می‌کند. با استفاده از بند قرار داده شده بر روی کرکره فلزی ، می توان در جهت بالا و پایین کرکره را باز و بسته کرد. همینطور به وسیله میله کنترل ، می توان زاویه تیغه ها را تغییر داد. پرده کرکره های فلزی بیشتر برای مکان های رسمی نظیر سازمانها ، شرکت ها و ادارات کاربرد دارند.

نمونه کاهای ویستا پرده برای کرکره فلزی

همینطور جهت خرید کرکره فلزی آشپزخانه ، انتخاب طرح های گل دار و رنگ های شاد گزینه ای مناسب به vistapardeh.ir/ حساب می آیند. این محصول قابلیت چاپ تصاویر دلخواه در ابعاد مختلف را دارا می باشد. برای اطلاع از قیمت کرکره فلزی آشپزخانه و مدل های چاپی ، با همکاران ما تماس بگیرید. به طور کلی قیمت پرده کرکره فلزی را بر اساس متر مربع عنوان می کنند و کوچکترین واحدی که قیمت پرده کرکره فلزی بر اساس آن تعیین می شود 1.5 متر مربع می باشد.

  • دقت داشته باشید که در نصب پایه ها خطا نکنید وگرنه پرده در نهایت کج خواهد شد بنابراین در اندازه گیری ها بسیار دقیق عمل کنید.
  • در خرید پرده کرکره ای فلزی به نوع دکوراسیون دقت داشته باشید چرا که پرده کرکره ای فلزی دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد و می توان به سادگی آن را با هر نوع دیزاینی ست کرد به شرطی که اصول ترکیب رنگ و هارمونی را رعایت کنید.
  • یکی از بهترین ایده‌ها برای اتاق نوجوانان است که می‌تواند با طرح کاغذ دیواری و سایر وسایل اتاق هماهنگ باشد.
  • براي مكانهايي كه نياز به كنترل نور آفتاب و استفاده از نور بيرون ، به‌صورت همزمان باشد ، از تيغه هاي پرفراژ استفاده ميشود.
  • در پردینو کارشناسان ما با توجه به سلیقه مشتری و تجربه حرفه ایی که دارند بهترین خدمات را به مشتریان عرضه می کنند.