معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ تا ۹ سال

اگر قصد دارید کودکی را به داستان علاقه‌مند کنید، کتاب صوتی کودکانه روش کارآمد و مفیدی فرا کتاب به شمار می‌آید. پیدا کردن کتاب داستان کودکان این روزها تبدیل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین شده است و شما با انتخاب داستان مناسب می‌توانید نقش و تأثیری مثبت در جهت رشد فرزند خود داشته باشید. کتاب‌های داستان کودکانه نیز به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و موضوعات بسیار متنوع و جذابی دارند. بیشتر والدین در میان قصه‌های شیرین کودکانه به دنبال، داستان کودکانه فارسی، داستان کودکانه جدید، داستان کودکانه صوتی، داستان کودکان تصویری، داستان آموزنده و…

برای مثال، این که در هنگام خواندن کتاب داستان کودکان، آنها چگونه به شخصیت قصه واکنش نشان داده، یا احساس غم و وحشت می‌کنند به والدین یا مربی ها ایده‌ای از نحوه فکر کودک خواهد داد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال‌ها پیش استانداردی برای کتاب‌های کودکان و نوجوان در نظر گرفته و از طریق آن کتاب مناسب برای هر سنی را معرفی می‌کند. این استاندارد یکی از معروف‌ترین روش‌های دسته بندی کتاب برای کودکان و نوجوانان است.

داستان درباره‌ی دختری به نام سماء است که برای هر کار خوبی که انجام می‌دهد یک توانایی پیدا می‌کند و وقتی برای کمک به یک گربه… گزینش کتاب‌های مناسب کودک و نوجوان در بازار بی‌در و پیکری به نام محصولات فرهنگی کودکان و نوجوانان که هر سودجویی قصد پول درآوردن از آن را دارد کاری آسان نیست. باید کتاب‌های پالوده را از کتاب‌های آلوده جدا ساخت. این کار را کارشناسانی انجام می‌دهند که در این زمینه آزموده شده‌اند. آن‌ها می‌توانند تفاوت‌های یک روایت یا تصویر هنری و فرهنگی را از روایت‌ها و تصویرهای کم‌مایه یا بی‌مایه بشناسند و آن را به مخاطبان خود معرفی کنند.

  • همچنین، بررسی کنید که نویسنده یا تصویرگر کتاب در میان بهترین‌های این حوزه هستند و محتوای مفید برای کودک ارائه می‌دهند.
  • یکی از بهترین کتاب‌های داستان کودک فارسی، کتاب قصه‌های کلیله و دمنه محسوب می‌شود که قصه حیوانات را روایت می‌کند و داستان‌های پندآموز کودکانه‌ای دارد.
  • ضمن تشکر از شما بابت مطالعه این مطلب امیدواریم که توانسته باشیم در جهتخرید بهترین کتاب برای کودکان 2 تا 10 ساله برای مطالعه به شما کمک کرده باشیم.
  • اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.
  • نویسندگان قصه های موشیما تلاش می‌کنند تا در هر کتاب، یک نکته‌ی آموزشی، اعم از نکات علمی، اخلاقی و مهارت‌های زندگی، وجود داشته باشد.

همکاری با بهترین شاعران، نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از مزیت‌های مثال‌زدنی این مجموعه است. در مجموعه عمو کتابی کارشناسان و متخصصان حوزه کتاب کودک با جدیت زیاد و دقت فراوان همواره در حال فعالیت جهت تسهیل فرآیند خرید شما عزیزان هستند. مثلا کتاب شعر ریتمیک با تصاویر بزرگ و ساده اما رنگی مناسب سنین 3 تا 5 سال می باشد اما تمایل کودک 6 تا 8 سال کم کم به سمت داستان های کوتاه با موضوعات سرگرم کننده سوق پیدا می کند.

دانلود کتاب کارآگاه کنجوکو 3

با دیدن عنوان و تصویر روی جلد کتاب به نظر می‌رسد در این قسمت پرواز موفقیت آمیز فیگی در انتظار خواننده است. » از مجموعه کتاب «فیلی و فیگی» ماجرای یک روز دیگر از دوستی آن‌ها است. روزی که به نظر خوب می‌رسد، درست مثل دیروز البته قبل از آن‌که فیگی اعلام کند وقت رفتن‌اش فرا رسیده است.

کتاب دفتر خاطرات هیولاها 12: رژه‌ی مورچه‌های غول آسا

این صفحه به صورت رندوم کتاب های ویکی‌کودک را برای نمایش در صفحه اصلی برمی‌گزیند. این کتاب ها عموما برگرفته از داستان های قدیمی و آموزنده می باشند. جلد این کتاب ها از مقوای گلاسه براق و رنگی تشکیل شده است.

خرید کتاب داستان خارجی برای کودکان

معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ تا ۹ سال اما کار یک کارآگاه چیست؟ ذره‌بین دست گرفتن، کلاه کارآگاهی سر گذاشتن یا حل…

ضمن تشکر از شما بابت مطالعه این مطلب امیدواریم که توانسته باشیم در جهتخرید بهترین کتاب برای کودکان 2 تا 10 ساله برای مطالعه به شما کمک کرده باشیم. پیشنهاد می کنیم مطالببهترین کتاب برای افزایش اطلاعات عمومی و بهترین کتاب برای نوجوانانرا نیز مطالعه نمایید. شما عزیزان می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این مطلب با بخش پشتیبانی سایتبهترین یابدر میان بگذارید. در دو دهه اخیر، هم به تعداد ناشران تخصصی کتاب کودک و نوجوان افزوده شده و هم بسیاری از ناشران کتاب بزرگسال، واحدی را به انتشار کتاب برای کودکان و نوجوانان اختصاص داده‌اند. همچنین در ویدیویی که در زیر میبینید، میتوانید با فضای کاری صمیمیانه و متعهدانه مجموعه عمو کتابی بیشتر آشنا شوید.

یا به طور مثال انتخاب کتاب برای کودک زیر یک سال باید از کتب همین رده بندی سنی باشد تا برای نوزاد شما اثربخش و مفید باشد. کتاب مصور حاضر دربردارنده مجموعه شش جلدی «40 قصه کودکانه برای 1 تا 6 ساله‌ها» است که پیش از این به صورت جداگانه به چاپ رسیده است. قصه‌های این کتاب برای کودکان 1 تا 6 ساله مناسب است.