صرافی کوینکس Exchange Coinex -ایران ارز دیجیتال

این صرافی ارز دیجیتال، هیچ روش سپرده گذاری دیگری را جز ارز دیجیتال نمی پذیرد، بنابراین سرمایه گذاران در اینجا محدود به ترید با ارز دیجیتال هستند.اگر هیچ ارز دیجیتالی ندارید اما می خواهید در این صرافی مبادله کنید، ابتدا باید ارز مورد نیاز خود را از صرافی دیگر خریداری کنید و سپس، به عنوان سپرده خود، آنها را در کوینکس واریز کنید. مزیت هایی همچون احرازهویت آسان ، رابط کاربری چشم نواز ، عرضه و تقاضای بالا که باعث بالارفتن حجم معاملاتی میشود ، تعداد بالای ارزهای دیجیتال(حدود تقریبا ۲۳۳ رمز ارز یا بیشتر ) ، ابزارهای بسیار حرفه ای برای رسم و تحلیل ، نمودارهای دقیق ، کارمزد بسیار پایین ، برداشت سریع و ۲۴ ساعته ، به دور از تحریم ، سرعت بالای پلتفرم و … تا زمانی که سفارش کامل نشود گفته میشود که این سفارش اجرا نشده است. که تعدادی دیگر در این بخش ، گفته خواهد شد .

اگر بخواهید اینطور فرض کنید ، بله . اگر احراز هویت صورت گیرد ، تا یک میلیون دلار هم این امکان موجود است . اما این را هم بگوییم که تنها تا سطح ۱۰ هزار دلار این امکان وجود دارد . البته هم اکنون ، ما در حال ایجاد حساب هستیم . زیرا بسیاری از کاربرانی که در حال حاضر از خدمات صرافی های خارجی استفاده مینمایند، هیچ شناختی نسبت به آنها نداشته و تنها به جهت تبلیغات و یا آشنا شدن با آنها از طریق اینترنت، در این شرایط قرار گرفتهاند. 6. در ادامه بایستی بخش موافقت با شرایط و خدمات که همان “I’ve read & accept coinEx Terms of Service” را نیز تیک بزنید.

در بخش ۵: میزان سرمایه مدنظر برحسب رمزارز انتخابی مشخص میشود. همان کد را در فیلد دوم صفحه بعد وارد کنید ( به ثانیه ها و اتمام کد دقت کنید چون تعویض میشود ) . ممکن است با خود بگویید ، سایت صرافی کوینکس مگر میشود؟ همچنین پسوردی که میتوانید برای سایت انتخاب کنید باید حاوی کاراکترها و اعداد مختلف و بیش از ۶ کاراکتر باشد که این خود ، فرآیند جلوگیری از هک حساب شما را انجام میدهد . اگر بخواهید اینطور فرض کنید ، بله . اگر قیمت ارز در بازار به عدد قیمت ما برسد، فروش انجام شده و ما به سود خود می رسیم. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، مانند شرکت در ICO ها است، اما کسی (متخصصان خود صرافی) از قبل برخی از تحقیقاتی که لازم است انجام شوند را را برای شما انجام داده اند. اما در صورتی که بخواهید بیش از دو بیت کوین در روز از حساب کاربری برداشت کنید؛ لازم است مدارک تایید حساب کاربری ( احراز هویت ) را ارائه دهید.

به طور کلی کارمزد معاملات در کوینکس مطابق با متوسط جهانی و در رقابت با اکسچینج های بزرگ دیگر حتی کمتر نیز می باشد. به طور خاص، رسوایی های امنیتی مبادلات اغلب مردم را غافلگیر و متعجب می کند. اتصال شماره موبایل و فعالسازی Google Authenticator به بخش امنیتی صرافی برمیگردد. این سایت در بخش امنیتی شرکت موزیلا ، نمره F را دریافت کرده که اگر به صرافی های دیگر نگاهی بیندازیم میبینیم که اکثرا از این نمره پایین ترند .

البته هم اکنون ، ما در حال ایجاد حساب هستیم .

درباره حجم معاملات و تعداد کاربران کوینکس نکات لازم را ارائه کردیم، اما در این بخش برای درک نقد شوندگی این صرافی متوسط لیکوئیدیتی آن را برای رمز ارزهای مختلف ارزیابی کنیم. این افراد از سراسر دنیا گردآوری شدهاند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. نرم افزار ارائه شده برای سیستم عامل های (اندروید) و ((IOS در صرافی بایننس و کوینکس موجود هستند. در صورت نقض قوانین حساب بلوکه شده و نمی توانید به دارایی هایتان دسترسی داشته باشید. برای رویت امکانات آن می توانید در این صرافی ثبت نام کنید : کاربران به سادگی می توانند اپلیکیشن آن را به صورت رایگان بارگیری کنند. را در ربات تلگرام یا نرم افزارهای مختلف پیاده کنید . در ستون سمت چپ میتوانید جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما میتوانید با api خود کوینکس یک کد دریافت کنید و توسعه دهندگی خود را بر بستر وب ، ربات تلگرامی ، اپلیکیشن و …