دریچه بازدید دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید تاسیساتی خرید فروش ملک در شمال

به علاوه، قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل کاملا مناسب و نصب آن ها راحت و سریع است. علاوه بر این، می توان به دریچه های زیر فن کویل توری و فیلتر هم اضافه کرد. مهمترین و اساسی ترین ویژگیِ دریچه بازدید پلاستیکی در مقایسه با انواع دیگرِ دریچه های بازدید(اعم از دریچه بازدید آلومینیومی و دریچه بازدید چوبی) قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ی دریچه بازدید پلاستیکی می باشد. دریچه بازدید با قفل زیمنس در مواردی کاربرد دارد سیستم برگشت هوای فن کویل توسط کانال رابط از محیط تغذیه میشود . در این صورت دریچه بازدید احتیاج به منفذ عبور هوا ندارد .در این مدل از دریچه بازدید حتما باید درب دریچه زیر فن کویل کاملا مسدود باشد . شرکت صنعتی رحمتی از شرکتهای معتبر و با سابقه در این زمینه و سازنده انواع دریچه بازدید و دسترسی میباشد.

نوع رنگ پوشش سطوح دریچه بازدید مشبکِ لولایی از جنس الکتروستاتیک است که در کوره پخته می‌گردد.برای زیبایی و ایجاد نمایی دکوراتیو از کدرنگ های متنوع می‌توان بهره جست. بااتمام مراحل ساخت فریم و درب دریچه بازدید فن کویل شیاردار نوبت به اجرای عملیات رنگ می رسد.جنس رنگ به کاررفته برای پوشش سطوح این دریچه بازدید از نوع الکتروستاتیک است.از کدرنگ های متنوعی نیز برای زیباتر کردنِ نمای ساختار دریچه بازدید شیاردار وزنه ای می‌توان بهره برد. با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین شرایطِ محیطی، در بعضی جاها امکانِ استفاده از جنس آلومینیوم یا چوب (ام دی اف) برای ساخت دریچه بازدید نیست.

دریچه دسترس فن کویل گریل سر خود

علاوه بر این موارد قیمت روز مواد اولیه و نوع مدل دریچه در قیمت نهایی خرید دریچه بازدید موثر خواهد بود. گاها برخی از خریداران به دلیل قیمت پایین، اقدام بهخرید املاک در گیلانمی نمایند اما باید در نظر داشته باشید که گیلان استان حاصلخیز و البته دارای آب و هوای عالی است لذا هزینه زندگی وملکدر آن کم نیست. لازم است تا شما به عنوان خریدار، حتما وضعیت منطقه را بررسی نموده و با محلی ها صحبت نمایید.

  • با گوشه زنیِ پروفیل های فریم دریچه بازدید، باید نسبت به ساختاربخشی این پروفیل های چهارگانه که همان اضلاعِ فریمِ دریچه بازدید هستند اقدام کرد.این پروفیل های آماده و گوشه زنی شده، به وسیلهه‌ی قطعه ای بنام کُرنر که از نمای پشتیِ دریچه بازدید قابل رویت هستند به هم متصل شده و تشکیلِ یک ساختار واحد و چهارگوش بنام فریمِ دریچه بازدید را می‌دهند..
  • دربِ دریچه بازدید فنکویل گل سقفی نیز به دوصورتِ وزنه ای و لولایی تولید و عرضه می گردد.سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید فنکویل به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابلِ پوشش است.
  • همانطور که در بالا اشاره کردیم ، محل مورد نصب دریچه بازدید باید صفر به صفر سایز شود و هنگام اندازه گیری بادخور لحاظ نشود .
  • تولید در نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و وزنه‌ای در رنگ‌های مختلف نیز ممکن است.
  • درب دریچه بازدید را با استفاده از لولای ورقی به فریمِ دریچه بازدید متصل می نماییم (علتِ استفاده از لولای ورقی نیز این موضوع است که از ایجاد فاصله‌ی زیاد بین درب و فریم و همچنین ایجادِ خلاء در میان درب و فریم جلوگیری گردد، زیرا اگر این فاصله زیاد باشد،از زیبایی و شکیل بودنِ دریچه بازدید در روی نما کاسته می‌گردد).
دریچه بازدید دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید تاسیساتی خرید فروش ملک در شمال

هر کدام از انواع دریچه‌های بازدید تاسیسات مورد استفاده برای داکت اسپلیت بر اساس رنگ، مدل، ابعاد و متریال به‌کار رفته متفاوت خواهد بود. همچنین با توجه عدم‌ثبات بازار در قیمت آلیاژ استفاده شده، اماکن درج نهایی قیمت وجود نخواهد داشت. جهت استعلام قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ مشخصات لازم برای وصول هزینه نهایی با نمایندگان مجموعه تهویه سان برقرار نماید. نکته مهم در استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان؛ نبود افراد سودجو و دلال بوده و قیمت تمام شده ارزان‌تر از بازار خواهد بود.

دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان به دوصورتِ وزنه ای و لولایی طراحی و تولید کرد. سطحِ بدنه دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع پوشش داده میشود. دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان هم به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل(پیچ مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه بازدید به شکل متنوع و با نام‌های دریچه دسترسی، دریچه فن کویل، دریچه تاسیسات و دریچه داکت اسپلیت در بازار مصرف در اختیار سازندگان ساختمانی قرار دارد.

انواع دریچه های بازدید

جنس درب این دریچه بازدید از ورق آلومینیومی با ضخامت یک میل و بالاتر می‌باشد. با گوشه زنیِ پروفیل های فریم دریچه بازدید، باید نسبت به ساختاربخشی این پروفیل های چهارگانه که همان اضلاعِ فریمِ دریچه بازدید هستند اقدام کرد.این پروفیل های آماده و گوشه زنی شده، به وسیلهه‌ی قطعه ای بنام کُرنر که از نمای پشتیِ دریچه بازدید قابل رویت هستند به هم متصل شده و تشکیلِ یک ساختار واحد و چهارگوش بنام فریمِ دریچه بازدید را می‌دهند.. با استحصالِ ابعادِ درب دریچه بازدید ،ورقِ درب دریچه بازدید طوری برش می خورد که از هر بُعد به میزان یک سانت امکانِ ایجادِ لبه را پیدا کند.

این دریچه بازدید تاسیسات نیز به مانند دریچه شیاردار ساده لولایی از شیارهای گریلی در طول 9 و 18 سانتی‌متر بر روی بدنه و قاب اصلی تشکیل شده است. اما با استفاده از ساختار سه پَری خود موجب حذف لولا و حفظ درب در قاب اصلی شده و در زمان نیاز به صورت کلی از فِرِم اصلی جدا خواهد شد. دریچه بازدید و دسترسی با قرارگیری در محل های نصب شیر آلات و نیز بخش هایی از رایزرهای ساختمان موجب سهولت دسترسی به سیستم های انتقال و تاسیسات در زمانهای تعمیر، سرویس و یا بازدید می شوند. بنا به موقعیت محل بازدید این دریچه می‌تواند دارای ابعاد و سایز متنوعی باشد. دریچه­ های بازرسی را می‌توان در مواضع مختلف از جمله روی دیوار یا سقف تعبیه کرد که به‌راحتی بتوان به بازدید و چکاپ یا تعمیر موارد مربوطه در تأسیسات ساختمان پرداخت. این دریچه­ها با چهار نوع متریال از قبیل آلومینیوم، آهنی، ام‌دی‌اف و پلاستیک تولید می­شود و انواع مختلفی دارد.