تلویزیون شهری|تولید کننده تلویزیون شهری|تولید کننده تلویزیون شهری در تهران

اگر قصد دارید برای کسبوکار خود از این تکنولوژی پیشرفته استفاده کرده و محصولات یا خدمات خود را با جدیدترین امکانات نمایشی روز در معرض دید مخاطبان و مشتریان قرار بدهید، برای مشاوره و آشنایی با راهکارهای در دسترس و مناسب کارکرد شما با نمارنتر تماس بگیرید. تنها سایت موجود با موجودی بروز و قیمت بسیار مناسب. مناسب با زاویه دید افراد . ویدئو وال ال سی دی برای فضاهای داخلی یا فضاهای مسقف که نور مستقیم خورشید در آنها تابیده میشود، مناسب است. از آنجایی که نمایشگرهای صنعتی استفاده شده در ویدیو وال ال سی دی از بروزترین تکنولوژیهای بهره میبرند، فضای کمی را نیز اشغال خواهند کرد. نمایشگر VHR-R براساس سبک زیبایی شناسی مدرن طراحی شده، ضخامت این نمایشگر کمتر از ۷۰ میلیمتر است که باعث میشود تا ضمن اشغال فضای کمتر محیط، دست صاحبان کسبوکار برای قرار دادن نمایشگر در تمامی فضاها باز باشد.

قطعات تابلو روان

تبلیغات در تابلو روان و تلویزیون شهری برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص، ایجاد قرار گرفتن در معرض مکرر، جلب توجه افراد و موارد دیگر عالی است. کنترلر محتوای تصویری موردنظر برای نمایش را میتواند از منابع مختلفی مانند دوربینهای ویدئویی، رایانهها و پلیرها دریافت نماید و در رابط کاربری و داشبورد نرمافزار ویدئو وال، در دسترس مدیر سیستم قرار دهد. برای مشاوره و آگاهی از راهکارهای در دسترس با توجه به محیط مورد نظر خود، میتوانید با نمارنتر تماس بگیرید. که در کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند و این اختلاف کیفیت در طول عمر و قیمت نمایشگر ویدئو وال ال ای دی تاثیر بسیار زیادی دارد در واقع نمایشگر وال ال ای دی هم مانند هر محصول دیگری با قیمت ها و کیفیت های مختلفی در دسترس می باشد بطور مثال ماژول نمایشگری با آی سی ضعیف نمی تواند رفرش ریت و کیفیت قابل قبولی جهت تصویر برادری و اجرای مراسمات مهم ارائه دهد .

در این قسمت از مقاله می خواهیم در مورد مزیت تلویزیون شهری های تولید شده درکیان ال ای دی را نسبت به سایر رقبا چیست ؟ ماژول LED مهم ترین قسمت تلویزیون شهری است و کیفیت آن تاثیر مستقیم روی تلویزیون دارد. در این قسمت شما را با برخی از اجزای تشکیل دهنده تابلوهای روان آشنا می کنیم. به طور کلی ویدئو والها از سه بخش اصلی تشکیل میشوند که هرکدام وظیفه مستقلی را برای رسیدن به یک هدف مشترک که همان نمایش تصویر یکپارچه و باکیفیت است، بر عهده دارند. کنترلر دستگاهی بوده که وظیفه کنترل منابع محتوایی متصل به نمایشگرها را بر عهده خواهد داشت. یک تابلو LED که با نام تابلو روان هم شناخته میشود دارای قطعات الکترونیکی کوچکتر هست که هرکدام از این قطعات شامل ماژول ال ای دی ،ماژول قرمز و یا ماژول سبز ، کنترلر تابلو روان، پاور وکابینت تابلو روان هستند و نقش مهمی در تابلو ال ای دی برعهده دارند که اگر هرکدام در وظیفه خود دچار کاستی شوند تابلو روانLED دچار مشکل می گردد.

نیاز به طراحی مجدد ندارد.

اکثر نرمافزارهای ویدئو وال امکانات مختلفی برای تنظیم ویژگیهای های ظاهری محتوا شامل مقیاس و ابعاد، بزرگنمایی و برش تصویر دارند. کار طراحی و نصب ویدئو وال روی کاغذ کار چندان سختی نیست و شامل محاسبه و تعیین نوع و زیرساخت مورد استفاده میشود. در شرایطی که سالن مجهز به سیستم نمایشی نیست. پنل ویدئو والها میبایست به گونهای طراحی شود که طیف وسیعی از مخاطبان مانند رهگذرها و عابران و… نیاز به طراحی مجدد ندارد. ویدئو والهای VHR-R با تکیه بر تجربه طولانی سامسونگ در تولید نمایشگرهای UHD و تکنیکهای مهندسی این صنعت طراحی شده است. نمایشگر ویدئو وال VHR-R سامسونگ برای اطمینان از داشتن یک صفحه نمایش درخشان و چشمنواز در تمامی نقاط، یک فرایند کالیبراسیون کارخانهای چند مرحلهای را طی میکند.

چیده شدن چند مانیتور کنار هم به شکل کاشی یک صفحه نمایش بسیار بزرگ multi-HD را ایجاد میکند. از دیگر ویژگیهای مهم ویدئو وال ال سی دی آلودگی صوتی و حرارتی بسیار کم آنها است. لامپهای ال ای دی که به آنها نقاط الایدی نیز گفته میشود در کنار یکدیگر تصاویر بزرگ و واضحی را به نمایش خواهند گذاشت. وجود یک حافظه داخلی در این نمایشگرها از قطع یا اختلال در نمایش محتوا جلوگیری میکند. مهمترین ویژگی مثبت ویدئو وال با سیستم تابش نور از پشت، نزدیک شدن فاصله نمایشگرها به صفر است. یکی از اصلیترین تفاوتهای ویدئو وال با تابلو روان در برد کنترل یا همان مادر برد آنهاست. از موارد استفاده از نمایشگر ویدئو وال ال ای دی میتوان به نمایشگر ویدئو وال صنعتی ال ای دی استودیوهای تلویزیونی و اموزشی و ضبط برنامه های ویدیویی، نمایشگر ویدئو وال ال ای دی سالن کنفرانس و ویدئو وال سالن جلسات و امفی تئاتر و سمینار ونمایشگر ویدئو وال نمایشگاه ها، نمایشگر وال و ویدئو وال ال ای دی تالار و کافه و رستوران را نام برد.

یعنی هر کسی حتی بدون اطلاعات کامپیوتری پایه می تواند به این تابلو ها برنامه بدهد و متن آن را تغییر دهد. در تعریف محتوایی تلویزیون های شهری می توان اینگونه گفت که رسانه تبلیغاتی محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول نو به بازار یا ارائه یک خدمت نو از سوی صاحبان خدمت برای شهروندان را فراهم می کند. یکی از جدیدترین وخیره کننده ترین روش های تبلیغاتی الکتریکی، تابلوی پیام متحرک LEDمی باشد که از به هم پیوستن ماژول ال ای دی تشکیل می شود.ماژول LED،بلوک های آماده ای از ماتریس هایLED است که به راحتی و به سرعت به متصل شده ویک تابلوی حرفه ای را ایجاد می کند.بدون نیاز به اطلاعات تخصصی فقط کافیست ماژول های ال ای دی را بسته و مطابق سایز مورد نظر با کابل به هم متصل کنید.شدت نور بالای ماژول ال ای دی به کار رفته در تابلوها و نرم افزار اسان و رایگان آن بسیار زیاد است و همین امر باعث شده تا به سرعت جای تابلوهای دست ساز را بگیرند.ماژول ال ای دی به شما این امکان را می دهد که با صرف کمترین هزینه و یا انتخاب بهترین فونت ها،تبلیغات مناسبی راداشته باشید.

تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی تشکیل می شود که به آن ها کابینت می گویند. بزرگترین مرکز واردات و پخش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری در ایران تنها نمایندگی رسمی ماژول 806 درایران و نماینده رسمی پاور CL تنها نمایندگی رسمی ماژول DIP 3in1 نماینده رسمی کارت کنترل HD از شرکت هویدو نماینده رسمی کارت لینسن تنها تولید کننده کابینت و قاب تلویزیون شهری مشابه انواع وارداتی قدیمی ترین مرکز تولید تابلو روان درایران با 16 سال سابقه درخشان دارای با سابقه ترین و قویترین تیم مهندسی تولید و مونتاژ تلویزیون شهری و تابلو LED میباشدکه همواره در نوآوری پیشتاز این عرصه بوده است . در ادامه باید گفت هر تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت های مجزایی که ماژول نامیده میشود، در ابعاد تقریبا یک متر مربع ساخته شده که هر کابین شبیه به یک تلویزیون کوچک، قسمتی از تصویر بزرگ در صفحه نمایش اصلی را ایجاد می نماید.

تلویزیون شهری

نکته مهم در استفاده از ویدئو وال عدم وجود محدودیت در ابعاد تصویر است. بایستی توجه داشت که وجود پیکسل ها در تابلو روان در حقیقت نشانگر تعداد LED ها با نوع رنگ تشکیل دهنده آن است. در ابتدا بهتر است نگاه کلی به تلویزیون شهری داشته باشیم و ببینیم چگونه کار می کند و از چه چیزی تشکیل شده است. به طوری که امکان استفاده از آنها در طی مدت زمان به خصوصی از شبانه روز وجود دارد و به این وسیله می توان محتواهای خوب و موثری را به مخاطبان ارائه نمود. ویدئووال ها به دلیل قرار گرفتن در محیطهای عمومی هر لحظه امکان تابش نور خورشید یا چراغهای سالن بر روی تصاویر آن وجود دارد. مشخصهی دیگر این نوع ویدئو وال ها، شدت نور تصاویر است که بر اساس واحد cd/m2 (کندل بر متر مربع) یا همان واحد نیت (Nit) اعلام میشود. یکی از ویژگی هایی که یک برند را از دیگر برند ها متمایز می کند علاوه بر کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات می باشد.

گارانتی هر محصولی برای اطمینان از کیفیت تولید و اعتماد مشتری است. از دیرباز همواره اطلاعرسانی و تبلیغات برای شرکتها و سازمانها در جهت تعامل بیشتر با مشتری و جامعه هدف، از اهمیت ویژهای برخوردار بوده است. اگر از فرم لیزیر یا CNC استفاده کرده اید باید ماژول را بر روی قاب قرار دهید و از پشت بر روی اسکلت قاب با پیچ شماره 4 متصل کنید. متروکس M9125 در سیستم های ویدئو وال (Video wall) استفاده می شود که قادر است 2 خروجی تصویر برای 2 مانیتور در اختیار کاربر قرار دهد. ماژول LED قرمز پر مصرف ترین ماژول LED تابلو روان میباشد که برای بیان تراکم ماژول LED قرمز از عبارت ماژول LED قرمز P10-1R استفاده می شود.

تلویزیون های شهر که امروزه در جوامع مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر در سطح شهرها به چشم می خورد از نوع تابلوهای روان فول کالر یا رنگی بوده که تمامی رنگ ها در آن به کار برده شده و امکان پخش انواع تصاویر و فیلم های مختلف با قابلیت پخش صدا در آن وجود دارد که از سه رنگ قرمز و سبز و آبی RGB جهت تولید رنگ استفاده می کند. کارت گرافیک Matrox M9138 ، یک کارت گرافیک با 3 خروجی تصویر Mini-DP می باشد. Matrox M9140 LP کارت گرافیک متروکس M9140 ، یک کارت گرافیک با 4 خروجی تصویر DVI-I می باشد. پس از این مرحله فرمانهای مدیر سیستم که از طریق نرمافزار به کنترلر رسیده و کنترلر با استفاده این فرمانها محتوا را مرتب نموده و برای نمایش آماده میسازد.

این نوع از ویدئو والها مانند تلویزیونهای قدیمی خانگی از تکنولوژی لامپ تصویر یا پروژکشن برای نمایش تصاویر بهره میبرند. در نوع آفلاین برنامه ی مشخصی برای بردهای کنترل توسط کامپیوتر تعیین می شود و بعد از برنامه ریزی، تلویزیون به طور مستقل کار می کند. را در تابلو روان اجرا کند و برنامه را به میکروکنترلر بدهد و همه این موارد را طی چند دقیقه و بطور عملی انجام دهد. مراکز کنترل شهری، اتاقهای فرمان و کنترل مراکز صنعتی، استدیوهای تلوزیونی و اتاقهای مانیتورینگ از جمله کاربردهای ویدئو وال برای سیستمهای چند منظوره است. این شیوه مدیریت این امکان را فراهم میکند که بتوان در ویدئو وال چند تصویر مختلف یا یک تصویر بزرگ یکپارچه را به نمایش گذاشت.

ویدئو وال با کنار هم قرار گرفتن مجموعهای از نمایشگرها، تصویری در ابعاد بزرگ را به نمایش خواهد گذاشت. ویدئو وال (نمایشگر بدون درز) ۱۰۰ اینچی لمسی (قابل سفارش در ابعاد بزرگتر): با استفاده از تکنولوژی جدید نمایشگرهای آیریک می توانید با روش متفاوتی برای بینندگان خود نمایی کنید. همانطور که گفتیم ویدیو وال از ترکیب تعدادی نمایشگر ساخته میشود، از این رو با توجه به نیاز و فضایی که برای ویدئو وال در نظر گرفته شده است، میتوان ابعاد آن را تنظیم تلویزیون شهری نمود.

همچنین کنترل کنتراست و روشنایی و دیگر ویژگیها نیز از طریق داشبورد نرمافزاری قابل تنظیم است. نمایشگرهای VHR-R از ویژگیهای حالت تقویت کننده تصویر بهره میبرد که با تنظیم منحنی گاما، وضعیت اشباع رنگ و کنتراست را بهبود میبخشد. صاحبان این ویدئو والها می توانند مطمئن باشند که نمایشگرهای سری VHR-R از نظر اثرگذاری یا اثرپذیری از سیستمهای مختلف الکترومغناطیسی ایمن هستند. نمایشگرهای VHR-R همچنین از نظر سازگاری با اختلالات الکترومغناطیسی (EMC) در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند. هر کدام از کابینتها یا صفحه نمایشهای ویدئو وال VHR-R که به یکدیگر متصل میشود تنها ۰.۴۴ میلیمتر ضخامت دارد که تضمین کننده یک تجربه بصری جذاب، زیبا و بدون حاشیه برای هر بینندهای است. استفاده از این تکنولوژی نه تنها موجب حجیم بودن ویدئو وال میشود بلکه حرارت و صدای زیادی را نیز تولید خواهد کرد. از قابلیت های این نمایشگر هوشمند می توان به سیستم نوری قابل کنترل، تصویر از دو طرف نمایشگر، معلق بودن نمایشگر در هوا (نمایشگر بدون پایه نگهدارنده)، قابلیت شستشوی نمایشگر و کاملاً ضد ضربه بودن آن که خطرات احتمالی ناشی از شکستگی و سوختگی را کاهش میدهد اشاره کرد.

در این سری از ویدئو والهای سامسونگ این قابلیت فراهم شده تا کاربران زنجیرهای به هم پیوسته از صفحه نمایشها را بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاص و تنها به کمک پورتهای DisplayPort 1.2 و HDMI به یکدیگر متصل کنند و از مزایای پخش محتوا با رزولوشن UHD بهرهمند شوند. برای خرید با شماره های ۰۲۱۶۶۰۱۷۹۲۶ و ۰۹۱۹۷۹۸۳۹۵۰ تماس بگیرید. برای رسیدن به این هدف نیاز است تا بینندگان صرفنظر از مکانی که قرار گرفتهاند بتوانند محتواها را از زوایای متفاوت مشاهده کنند. متروکس M9120 در سیستم های ویدئو وال (Video wall) استفاده می شود که قادر است 2 خروجی تصویر برای 2 مانیتور در اختیار کاربر قرار دهد. مانیتورهای صنعتی دارای درگاههای ورودی خاص هستند و قابلیت فعالسازی خودکار درگاههای جایگزین در هنگام قطعی یا خرابی برای پایداری تصویر دارند. برای پیشگیری از بروز این مشکل بهتر است پایههایی انتخاب شوند که بهراحتی قابلیت تعویض نمایشگرها را داشته باشند.

قابلیت اکولایزر سیاه (Black Equalizer) در این سری از نمایشگرها کمک میکند تا جزئیات بیشتری از تصاویر تیره و تاریک مشاهده شود. از دیگر ویژگیهای این سیستم میتوان به قابلیت نمایش پیوسته در ۲۴ ساعت شبانهروز اشاره کرد. ویدیو وال نوعی سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه است که قابلیت کارکرد ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را دارد. این دسته از قطعات الکترونیکی که وجود آنها برای این تجهیزات بسیار ضروری می باشد، متناسب با نوع کاربرد، دارای نمونه های متنوع با قابلیت های متفاوت هستند که بر همین اساس نیز قیمت آنها تعیین می شود. کارت گرافیک Matrox M9125 ، یک کارت گرافیک با 2 خروجی تصویر DVI-I می باشد.