قدرت‌های اقتصادی جهان در سال ۲۰۵۰ کدام کشورها خواهند بود؟ | easyemailmarketing

اقتصاد روسیه به‌عنوان صادرکننده پیشرو نفت و گاز و همچنین سایر مواد معدنی و فلزات، به‌شدت به نوسانات قیمت کالاهای جهانی حساس است. کره جنوبی با تولید ناخالص داخلی 1.64 تریلیون دلاری در سال 2020، دهمین کشور در میان قدرت های اقتصادی جهان است. اقتصاد کره جنوبی یک داستان موفقیت در قرن بیستم است؛ زیرا امروزه این کشور به‌عنوان یک اقتصاد پیشرفته و صنعتی تثبیت شده در نظر گرفته می‌شود.

http://agahi-free.ir

در این پست از مجله تحصیلی لتسگو یونی ثروتمندترین کشورهای جهان را به شما معرفی کردیم و اطلاعات مختصری از هرکدام در اختیارتان قرار دادیم. اگر قصد مهاجرت و سرمایه‌گذاری در خارج از کشور را دارید می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از مشاوره مهاجرتی مجموعه لتسگو یونی استفاده کنید. برونی یک کشور اسلامی واقع در جنوب شرقی آسیا و جزیره برنو است و از جنوب با کشور مالزی همسایه شده است. این کشور دارای حکومت پادشاهی است و قبلا جزو مستعمرات انگلستان بوده است اما امروزه یک کشور مستقل است.

  • کره جنوبی با تولید ناخالص داخلی 1.64 تریلیون دلاری در سال 2020، دهمین کشور در میان قدرت های اقتصادی جهان است.
  • با این حال، هنوز دخالت شدید دولت در بخش‌های کلیدی خاصی مانند صنایع دفاع و تولید برق وجود دارد.
  • سن مارینو این پیشرفت را مدیون صنعت گردشگری، بانکداری، صادرات و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی به دلیل پایین بودن مالیات در این کشور است.
  • این کمبود زیرساخت ها باعث گران شدن حمل و نقل و کاهش کارایی کلی کشور می شود.

انتظار می رود که چند سال آینده شاهد ادامه روند اخیر باشیم ، چین و هند باید شکاف اقتصادی را با اقتصادهای توسعه یافته کاهش دهند. ما در حال حاضر ، در این جهان شاهد تغییر گارد اقتصادی هستیم ، با اقتصادهای در حال ظهور – به ویژه در آسیا – که به نظر پیشرفت های بسیار عظیمی دارند ، شرایط بازار از همیشه لرزان تر است. مانند تووالو، بسیاری از کوچک‌ترین اقتصادهای جهان ازجمله نائورو ، پالائو و کیریباتی در اقیانوسیه قرار دارند. این کشورها همچنین برای بیش از یک‌سوم اشتغال‌زایی خود به صنعت گردشگری متکی هستند.

۶ – روش محاسبه در ایران

صنعت پزشکی یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های اقتصادی در آلمان است این بازار طی 10 سال گذشته با نرخ 4.1 درصد رشد کرده و با بیش از 7.5 میلیون کارمند و صادرات بیش از 176.3 میلیارد یورو تأثیر قابل‌توجهی بر اقتصاد آلمان داشته است. آمارهای بانک جهانی نشان می‌دهد که در سال 2021 باوجود همه‌گیری کرونا آلمان در رتبه سوم صادرات جهان قرار گرفته است. این آمار ثابت می‌کند که اقتصاد این کشور کمتر تحت تأثیر بحران‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. ایالات متحده دارای یک اقتصاد نسبتاً باز است که سرمایه گذاری انعطاف پذیر تجاری و سرمایه گذاری مستقیم خارجی را در کشور تسهیل می کند ، این قدرت برتر ژئوپلیتیک جهان است و قادر به حفظ آن است.

در تولید، کشور فرانسه یکی از رهبران اصلی جهان در بخش‌هایی همچون خودرو، هوا فضا، راه‌آهن، لوازم آرایشی و کالاهای لوکس است. علاوه بر این گفتنی است که فرانسه بالاترین تعداد نیروی تحصیل‌کرده، در میان هر هزار کارگر در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا را مجله خبری ایمیل مارکتینگ آسان دارد. به رغم چالش‌های داخلی و در سطح جهان که به طور مداوم در حال وقوع هستند، اقتصاد ایالات متحده،همچنان قدرتمندترین اقتصاد جهان است. انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی اسمی ایالات متحده تا پایان سال 2019، 21 تریلیون دلار( 21هزار میلیارد دلار) باشد.

۳ – روش‌های محاسبه