آزمون دولینگو چیست؟ مقرارات و ساختار آزمون Duolingo آکادمی زبان تات | iranbritish

آزمون شامل ۴۵ دقیقه ارزیابی از هر چهار مهارت زبان و ده دقیقه مصاحبه تصویری است که در آن جواب فرد به سوالات انگلیسی در موضوعات مختلف ضبط می‌شود. برای مطمئن شدن از هویت فرد شرکت کننده در حین آزمون هم، صدا و تصویر آنها در تمام طول آزمون ضبط می‌شود. همچنین برای شرکت در آزمون باید از اتصال خود به اینترنت مطمئن باشید، پاسپورت و شناسنامه یا گواهینامه را در نزد خود داشته باشید و مطمئن شوید دوربین، میکروفون و بلندگو رایانه یا لپ تاپ شما به درستی کار می‌کند. DET مخفف Duolingo English Test یا همان آزمون دولینگو یک آزمون تطبیقی مبتنی بر رایانه است که برای سنجش میزان مهارت زبان English استفاده می شود و اعتبار بالایی دارد. در سال های اخیر بیشتر از پانصد دانشگاه و کالج در سراسر جهان از جمله دانشگاه­‌های برتری مانند FDU ,Duke ,UCLA ,Columbia ,NYU ,Yale داشتن مدرک امتحان Duolingo را به عنوان یکی از شرایط پذیرش داوطلبان قرار داده‌ ­اند. بنابراین آشنایی با آزمون دولینگو و کسب موفقیت در آن می‌­تواند نیاز بسیاری از داوطلبان آزمون‌­های بین‌­المللی زبان انگلیسی باشد.

آزمون دولینگو چیست؟ مقرارات و ساختار آزمون Duolingo آکادمی زبان تات | iranbritish سوالات تطبیقی بخش اصلی آزمون دولینگو هستند و مدت زمان این بخش ۲۵ دقیقه است. این موضوع به این معنی است که میزان سختی هر سوال بسته به عملکرد داوطلب در سوالات قبلی طرح می شود. در این قسمت باید با استفاده از کارت­هایی مانند مسترویزا و پی پال هزینه شرکت در آزمون دولینگو را پرداخت کنیم.

بخش دوم که بخش اصلی آزمون به شمار می رود و به سنجش مهارت -های چهارگانه ی زبان انگلیسی شامل ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ می دولینگو پردازد. زمان کوتاه آزمون دولینگو یکی دیگر از مزیت های آن نسبت به آزمون های تافل و آیلتس به شمار می رود. این آزمون تنها 45 دقیقه زمان می برد درحالیکه آزمون¬ ها تافل و آیلتس حدود 4 ساعت به طول می انجامند. شما می توانید در هر زمانی و هر مکانی به دلخواه خود در آزمون دولینگو شرکت نمایید.

  • به انتهای مقاله هر آنچه که باید در مورد آزمون دولینگو بدانید، رسیدیم.
  • ممکن است دوست داشته باشید که مانند انگلیسی‌زبانان صحبت کنید و یا اینکه قصد داشته باشید که تجارت خود را بهبود ببخشید و یا اینکه از مزایای لهجه انگلیسی خود بهره ببرید.
  • به محض انتخاب موضوع تایمر فعال شده و فرد باید شروع به صحبت کردن کند.
  • همچنین وجود تایمری در قسمت بالای سوالات، به زمانبندی شما در آزمون واقعی کمک خواهد کرد.

آزمون دولینگو با دیگر آزمون های زبان انگلیسی مثل تافل و آیلتس تفاوت زیادی دارد و از جهتی هم به دلیل این که عمر خیلی زیادی ندارد، نمی‌توان منبع و روش خاصی جهت آماده سازی برای شرکت در این آزمون ذکر کرد. اما آنچه که مسلم و مشخص است، میزان اطلاعات عمومی شما از زبان انگلیسی، مطالعات شما، شناخت شما از ادبیات، مهارت‌های نوشتن، گوش دادن، خواندن و شنیدن و … برای این آزمون باید در سطح بسیار خوبی باشند. بدیهی است که برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی دولینگو نیاز به تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری، گفتاری و خواندن خود دارید. فرقی نمی‌کند با چه روشی بر روی بهبود مهارت‌های خود کار می‌کنید، در هر صورت پیش از شرکت در آزمون باید به سطح قابل قبولی برسید تا نمره قبولی در آزمون را کسب کنید.

شیوه ثبت نام در آزمون دولینگو چگونه است؟

می‌توانید در قسمت حساب کاربری به‌عنوان ضمیمه مدارک آزمون دولینگو را ثبت کنید و یا به‌عنوان قسمتی از رزومه خود آن را ارائه دهید. این کار باعث می‌شود که کارفرماهای شما، مهارت زبانتان را به‌عنوان یک نقطه قوت در مصاحبه در نظر بگیرند و علت آن این است که می‌توانند پاسخ‌های شما به سؤالات اتفاقی در مصاحبه را که ضبط‌شده است، گوش دهند. آزمون دولینگو، یک آزمون برای سنجش میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی است که توانایی شما را در خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن زبان انگلیسی ارزیابی می‌کند.

هزینه آزمون دولینگو (Duolingo) چقدر است؟