معرفی و فروش برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در رادگستر نوین

به عنوان مثال از فیلتر UV فقط در مناطقی که آب الودگی های میکروبی دارد (مانند آب چاه) باید استفاده شود اما در مناطقی که از آب شهری استفاده میکنند که میکروبی وجود ندارد،استفاده از آن لزومی ندارد! در صورت نیاز از چه فیلتر هایی برای بیشتر کردن مراحل تصفیه آب استفاده کنیم؟ این شرکت دستگاه هایی با سیستم تصفیه اولترا فیلتراسیون که دستگاه های بدون برق و مخزن می باشند و اسمز معکوس را تولید می کند . هر کدام از این اجزا باید با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده باشند تا آب تصفیه کن به بهترین شکل فرآیند تصفیه آب را به اجرا درآورد. بنا بر کیفیت آب یک منطقه این فیلتر به طور متوسط 6 تا 7 ماه عمر مفید دارد و بعد از این زمان باید تعویض شود .

فیلتر پست مینرال : این فیلتر جهت اضافه کردن املاح و مواد معدنی موردنیاز بدن استفاده می گردد. پنجمین فیلتر تصفیه آب خانگی فیلتر پست کربن (post carbon) بوده که به صورت کپسول این لاین پر شده از دانه های کربن فعال اعم از گرانول یا زغال اکتیو و کوکونات میباشد در دستگاه های تصفیه آب خانگی هنگامی که آب تصفیه شده توسط ممبران داخل مخزن آب ذخیره می شود. فیلتر پست کربن است که از لحاظ ساختاری و متریال به فیلتر دوم شبیه است و از جنس کربن است امروزه از کربن گیاهی پوسته نارگبل برای ساخت این فیلتر ها استفاده می شود . این فیلتر تمام ناخالصی هایی که تا این مرحله باقی مانده است را از بین می برد . بر سر راهشان چه چیز هایی وجود دارد و به چه چیز هایی برخورد میکنند.

فروش ❤️✔️ لیست قیمت و خرید تصفیه آب خوزستان دستگاه تصفیه اب صنعتی ro | آب شیرین کن خوزستان تصفیه آب در خوزستان در جنوب غربی کشور، مرز عراق و خلیج فارس است. در طبیعت و در قوانین فیزیک به این صورت است که زمانی که شما مقداری آب خالص و مقداری اب ناخالص (آب آلوده یا تصفیه نشده ) را در کنار یکدیگر قرار می دهید و یک غشای نیمه تراوا بین ان ها قرار می گیرد به طور طبیعی مولکول های آب خالص به سمت آب ناخالص حرکت می کنند چرا که غلظت در بین مولکول های آب خالص کمتر است. حرکت مولکول ها از سمت آب خالص به سمت آب ناخالص و عبور از غشاء تا زمانی ادامه می یابد یک یک تعادل برقرار شود به این روش اسمز گفته می شود حال اگر ما فشار را از سمت مولکول های آب ناخالص وارد کنیم و باعث شویم که مولکول های خالص از غشا عبور کنند دریک سمت اب خالص و در سمت دیگر مواد مضر و ناخالصی می ماند .

عمر این فیلتر حدود 18 ماه میباشد که به دلیل رشد میکروبها پس از این مدت، باید تعویض گردد. این فیلترهای تصفیه پس از مدتی فرسوده شده و نیازمند تعویض می باشند و در صورت عدم تعویض، عملکرد کامل تصفیه آب خانگی با مشکل مواجه می شود. برای رفع این مشکل فیلتر مینرال بعد از فیلتر ممبران اضافه می شود تا این املاح مفید را تامین نماید و تلخی آب را از بین ببرد. این فیلتر وظیفه ی تنظیم PH آب را به عهده دارد و آب را از حالت اسیدی اندکی به صورت باز در میاورد و باید توجه داشته باشید که این فیلتر توان دستگاه های تخصصی قلیایی را نداشته و تا حدی میتواند در تنظیم PH آب موثر خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب باشد! با باز شدن شیر برداشت آب و فشار مخزن آب به سمت فیلتر پست کربن هدایت می شود در این مرحله است که اثراتی که مخزن روی آب می گذارد اعم از بو، رنگ و یا طعم حذف میشود زمان تعویض این فیلتر نیز همانند دیگر مقدار مصرف و میزان سختی آب شهری بستگی دارد که در حالت معمول هر یک سال یک مرتبه نیاز به تعویض دارد.

3. طراحی خارجی این دستگاه به گونه ای چشم نواز است که می توان حتی آن را بر روی سینک و جلوی چشم قرار داد. به همین جهت دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای برای بدن مضر است. فیلتر مرحله هفت که فیلتر قلیایی نام دارد برای القای خاصیت قلیایی به آب و تنظیم PH آب به کار می رود که استفاده از آب قلیایی برای بدن بسیار مفید است و دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد . در 2 لایه از فیلتر جدید، از کلسیم مرجانی کاملاً گیاهی استفاده شده است همچنین پتاسیم، آهن و دیگر مواد مفید مورد نیاز بدن انسان را که در اکثر آبهای لوله کشی شهری یافت نمی شود نیز به آب تصفیه شده اضافه میکند. ماهی سفید از مهم ترین و پر طرفداران ماهیهایی است که اکثر افراد آن را برای شروع سال جدید و مراسمهای شادیشان استفاده می کنند، البته گونه های دیگری از ماهیان هستند که به تولید پرورشی انبوه رسیده اند مانند : ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی کاد و غیره.

طول عمر فیلتر ها چه قدر است؟ عمر مفید این فیلتر بسته به کیفیت آب منطقه حدود دو سال است ولی برای مطمئن شدن جهت تعویض می توانید درجه سختی آب را تست کنید . همیشه یکی از مشکلات خریداران دستگاه تصفیه آب تفاوت در تبلیغات قیمت های مختلف از تولیدکنندگان دستگاه تصفیه آب است. جنس این فیلتر از نوع فیلتر مرحله اول است با این تفاوت که ذرات کوچکتر از یک میکرون را از خود عبور می دهد و باعث حذف رسوبات و مواد ریز موجود در اب می شود و در واقع کار دو مرحله قبل را تکمیل میکند . خرید فیلتر تصفیه اب فراب کالا را می توانید نسبت به نیاز خود با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید.

خرید تصفیه آب

چهارمین فیلتر ممبران (Membrane) بوده که از رول یکسری غشای نیمه تراوا نانو تشکیل شده که آب با عبور از این مرحله به دو بخش تقسیم میشود آب تصفیه شده و آب تصفیه نشده بدین صورت که آب تصفیه نشده توسط یک کپسول پساب به خروجی فاضلاب هدایت شده و آب تصفیه شده که تا99 درصد تئوری و ۹۵ درصد عملی تصفیه شده به ادامه مسیر تصفیه آب هدایت می شود طول عمر این فیلتر بستگی به میزان مصرف و میزان سختی آب منطقه و زمان تعویض فیلتر های اولیه دارد که در حالت معمول اگر ممبران و آب شهری از کیفیت بالایی برخوردار باشند برای مدت حدودی ۲ سال به خوبی عمل می کند البته این بستگی به تعویض به موقع فیلترهای پیش تصفیه نیز دارد. فیلتر محافظ ممبران یا ممبران گارد، معمولا در مناطقی استفاده میشود که اب از گِل و لای یا زنگ زندگی لوله ها و شن و ماسه ی بیشتری برخوردار است و همانطور که از اسم این فیلتر پیداست برای افزایش طول عمر فیلتر ممبران یا همان قلب دستگاه تصفیه آب به کار میرود ، هرچند استفاده از این فیلتر در مکان هایی که آب خیلی آلوده ایی ندارند هم، توصیه میشود زیرا بصورت کلی این فیلتر باعث افزایش طول عمر فیلتر ممبران خواهد شد!

FDA مسئول حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق تنظیم و نظارت بر ایمنی است. اضافه میکند این فیلتر تصفیه آب تشکیل شده از مواد معدنی مفید آب که به آب آشامیدنی اضافه شده و باعث بهبود طعم آب می شود این مواد معدنی باعث تنظیم ph آب و میل به قلیایی شدن آن را نیز تقویت میکند. این فیلتر برای دستگاه تصفیه ضروری نیست ولی به دلیل اینکه ممکن است برخی مواد معدنی توسط فیلترهای دیگر از بین برود، این فیلتر برای بازگرداندن آن مواد استفاده میگردد. آکوا کلر یا آکوا کلیر از دیگر مارک های معروف مونتاژ ایران قطعات چین/تایوان در ایران محسوب میگردد که توسط نمایندگی تصفیه آب آکوا کلر شرکت تصفیه آسا، پرفروش ترین مدل آن که مدل 8 مرحله ای است با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه میگردد. پس از طی شدن سه مرحله اول (مراحل پیش تصفیه)، آب وارد پمپ دستگاه میشود و با فشار به درون فیلتر ممبران هدایت میگردد.

انواع فیلتر تصفیه آب

C به درون فیلترهای نیمهتراوای اسمز معکوس با فشار بسیار کم است و برندهای معتبر تصفیه آب. در رابطه با دستگاه های تصفیه آب شیمیایی، دارای فیلتر ممبران و مخزن و همچنین در برخی از مدل ها دارای موتور هستند و در برخی دیگر فاقد موتور است. یک فیلتر سفید رنگ است که پس از مدتی استفاده رنگ آن تغییر می کند و به سمت قهوه ای و سیاه می رود. ممکن است بنا به در خواست مشتری این فیلتر به عنوان فیلتر شماره 7 در دستگاه ها ی 7 مرحله ای قرارداده شود . فیلتر ها مهم ترین وظیفه در عمل تصفیه آب را بر عهده دارند که با انواع مختلف خود آب ورودی را در چندین مرحله تصفیه و مواد معدنی مفید را به آن اضافه میکنند. تقریباً 60٪ بدن را آب تشکیل داده است و در طول روز میزان مقدار زيادي از آن از دفع مي شود.به همین دلیل نوشیدن آب تمیز وتصفیه شده براي بهبود كيفيت زندگی خود و خانواده تان بسيار مهم است.

لیست دستگاه های تصفیه آب

دستگاه شش مرحله: در این مدل علاوه بر پنج فیلتر موجود در دستگاه پنج مرحله، فیلتری دیگر با نام فیلتر معدنی ساز (mineral) نیز به دستگاه افزوده شده تا مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب بیافزاید. این فیلتر به صورت جذبی عمل کرده و املاح و ذرات درشت تر از ۵ میکرون شامل گِل و لای ، شن و سنگ ریزه و زنگ زدگی درون لوله ها را به خود می گیرد که به این ترتیب با گذشت زمان و عبور آب رنگ سفید این فیلتر به رنگهای زرد و نارنجی قهوه ای روشن و سپس قهوه ای تیره تبدیل می شود این فیلتر تصفیه آب به عنوان پیش تصفیه مورد استفاده قرار گرفته و زمان تعویض این فیلتر زمانی که رنگ آن تغییر پیدا کرد و یا برای آب های با سختی ۱۰۰ الی 800 عمر متوسط آن هر شش ماه یک مرتبه میباشد. این برند انواع دستگاه های اسمز معکوس با 6 الی 8 مرحله تولید کرده است تا بتواند تمامی سلیقه ها و نیاز های مصرف کننده را در بر بگیرد.

بررسی فیلتر تصفیه آب