جدیدترین قیمت و انواع دریچه داکت اسپلیت شرکت تولیدی تکوک

از آنجا که این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع شیاردارِ موازی می‌باشد، لذا ایجاد شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانت بر روی درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت در این مرحله صورت گیرد. لازم به ذکر است جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع پروفیل و جنس درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ورق آلونینیوم می‌باشد. پس از برشِ اضلاع فریم، گوشه های فریم را در هر مقطع به صورت ۴۵ درجه برش می‌زنیم تا هریک از کرنرهای فریم به صورت کاملاً گونیا آماده‌ی اتصال به‌ یکدیگر شود. این گوشه‌ یا کرنرها با حالت پِرسی و بدون استفاده از جوش یا هر وسیله‌ی دیگری که از زییاییِ رُخِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کم کند به هم متصل می‌شوند. همزمان با آماده شدنِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار لولایی، اگر بخواهیم دریچه بازدید داکت اسپلیت را به صورت پیچ ازرو نصب نماییم بر روی بدنه‌ی بیرونی فریم، جاهای پیچ را به صورت فابریک حک می نماییم تا برجستگیِ پیچ ها از راستای افقِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بیرون نزند و موجب زدگیِ کاربر در محیط نگردد. ضمناً اگر بخواهیم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار لولایی را به صورت پیچ مخفی نصب نماییم این جای پیچها در قسمت دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت حک می‌گردد.

  • همینطور کمک می‌کند تا در زمان‌های مورد نیاز برای بررسی‌های دوره‌ای و یا زمانی که دستگاه نیاز به تعمیر و تعویض دارد از این دریچه استفاده کرد.
  • از آنجا که در نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ذکر شده است یک دریچه کله قندی به حالت کتابی بر روی درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌شود.این دریچه خطی باعث تردد هوای لازم جهت دستگاه فن کویل بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود.
  • اگر در محیطی که رطوبت و یا حرارت وجود دارد بهتر است از جنس متناسب با آن محیط استفاده گردد.

اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق این دریچه تامین شود، روی درب آن باید شیار تعبیه شود. برش اضلاع فریمِ دریچه بازدید فن کویل بر این منوال صورت گرفته و پس از آن نسبت به گوشه زنیِ هریک از این اضلاع اقدام می کنیم.برای اتصال گوشه های کار باید از یک قطعه فلزی بنام کرنر استفاده کرد.این کرنر در واقع نقش جوش را برای اتصال بازی می کند.با تدارک فریم باید جای پیچ ها را بر روی آن ایجاد نمود.این جای پیچ ها، هم می تواند بر روی نمای فریم و هم بر روی دیواره ی فریم دریچه بلزدید فن کویل ایجاد شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندیِ لولایی بوسیله قفل زیمنسی باز و بسته می شود.

جهت اطلاع از قیمت دقیق دریچه بازدید چوبی ابعاد طول و عرض دریچه را اندازه گیری کنید و با کارشناس تهویه نو تماس بگیرید. با توجه به امکان تردد هوای بیشتر هوا از سوراخهای مشبک این مدل، این گزینه از مناسبترین گزینه ها در این زمینه است. با اتصال اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به ایجاد جای پیچ بر روی نما یا دیواره‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.

سوراخهای دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت هوای لازم جهت حفظ تعادل دستگاه داکت اسپلیت را از محیط پیرامونی تأمین و از معابر خود به سمت دستگاه هدایت می‌کند. دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی لولایی از دو جز اصلی یعنی درب و فریم ساخته گردیده است.برای درست کردنِ آن باید از قطعه ای بنام فریم شروع نمود. سایز و اندازه فریم را از چهارچوبه اصلی و جایی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی بر روی آن نصب شود برداشت می‌کنیم و این ابعاد را از هر طرف به میزان سه سانت اضافه تر در نظر می‌گیریم تا پوشش کار در اطراف و حاشیه درب تامین شود. با برش زاویه‌ی ۴۵ درجه ای در سرهای اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت،این امکان فراهم میاید که ساختار فریم پس از اتصال اضلاع به هم کاملاً گونیا و ۹۰ درجه گردد. ابعاد درب طوری از روی ابعاد داخلیِ فریم استحصال می‌گردد که هنگام بازوبستِ درب،گیر و اشکالی به وجود نیاید.

این بادخور به این دلیل لحاظ می‌شود که هنگام نصب نصاب به راحتی بتواند دریچه بازدید داکت اسپلیت را درونه حفره جانمایی نماید. به طور استاندارد عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی بین ۳ و ۵ سانت متغیر می‌باشد جهت استحکام بیشتر ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی دور تا دور فریم یک نیم سانتی از بیرون به داخل ایجاد می‌گردد که علاوه بر استحکام فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باعث زیبایی و شکیل تر شدن ساختار کلی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. پس از برش طول و عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله کرنر های ورقی هر یک از اضلاع به‌یکدیگر متصل می‌شوند و ساختار چهارگوش پیدا می‌نماید. همچنین از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی در استخرها، سرویس‌های بهداشتی و سونا بسیار استفاده می‌گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی را می‌توان از طریق پیچ روی فریم و پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب نمود.

چرا باید از دریچه داکت اسپلیت استفاده کنیم؟

از جمله موارد کاربرد دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی،در مناطقی از کشور است که میزان رطوبت هوا بسیار بالا است.در این محیط ها که تاثیر فرسایشی بر سطوح فلزی بالاست کاربرد متریال مناسب که در برابر اکسایش مقاوم باشد امری اجتناب ناپذیر است.لذا با توجه به اولویت های منطقه ای ملزم به کاربرد متریال متناسب هستیم. نوع و جنسِ abs که از پلاستیک مرغوب است کاربرد آنرا در تولید دریچه داکت اسپلیت توجیه پذیر میکند.از جمله ویژگی های مهمِ این محصول در ساخت دریچه داکت اسپلیت،وزن مناسب آن است. با توجه به بزرگ بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت و نیز وزن بالای نوعِ فلزی و چوبی، میتوان نتیجه گرفت که جنسِ abs برای ساخت دریچه داکت اسپلیت انتخاب ایده آلی است. نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو حالت روکار و توکار با استفاده از انواع پیچ ممکن است.

در مرحله‌ی سایزینگ کلافِ زیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت با احتساب نیم سانت از هر بُعد به عنوان بادخور اقدام به برشِ اضلاع فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌گردد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای فریم و دربِ شیاردارِ جداشونده بوده و به طور کلی از مَتریال آلومینیوم ساخته شده. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت از دو نوع مواد اولیه از جمله پروفیل و ورق آلومینیومی استفاده می‌شود.

پس از گوشه زنیِ دهانه های هر یک از اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به اتصال این اضلاع به ‌یکدیگر اقدام می‌گردد.گوشه های اضلاع این فریم نه به وسیله جوش بلکه به وسیله قطعات فلزی که در اصطلاح به آنها کرنر یا گوشه گفته می‌گردد به صورت پِرسی به هم متصل می شوند تا هیچ اثری از کثیف کاری یا موارد دیگر بر روی نمای فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت قابل رویت باقی نماند. با این اتصال ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت یک کرد چهارطرفه پیدا می‌نماید و پس از این باید محلهای پیچ کاری را بر روی بدنه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت (یا بدنه‌ی بیرونی یا بدنه داخلی) باید ایجاد نماییم. این جای پیج ها بسته به بزرگی یا کوچکیِ ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت متغیر می‌باشد. بر پایه‌ی این ابعاد و احتساب لبه های دورِ درب، ورق آلونینیومیِ درب برش خورده و پس از خم کاریِ لبه های دورِ کار، حفره‌ی دریچه مشبک بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌گردد. یک سطح دیده شدنِ ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از عملیات رنگ کمک مضاعفی در زیباتردیده شدنِ بدنه بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید.برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی نیز ابتدا با ساخت چهارچوب فریم شروع نموده و سپس اقدام به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماییم.

ترموستات فن کوئل سقفی سه دور دوفصل آنالوگ هانیول T6373

جدیدترین قیمت و انواع دریچه داکت اسپلیت شرکت تولیدی تکوک

دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی به دو صورتِ پیچ از رو و پیچ مخفی به راحتی بر روی کلافِ کار نصب و تثبیت می‌شود. برای جلوگیری از خشدار شدنِ سطوحِ داخلی یا بیرونیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی، باید قبل از مراحل رنگ کاری باید نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی سطوح فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام کرد. تعدادِ این جای پیچ ها دقیقا به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت وابسته می‌باشد. هرچه ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بیشتر باشد تعداد و جای پیچ ها بیشتر می‌شود. برای تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای داخلیِ محیط و نیز محافظت سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی، کلیه سطوح این دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله رنگ کوره‌ای پودری استاتیک در کدرنگ های متنوع پوشش داده می‌شود.

ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید هم در طول و هم در عرض به میزان نیم سانت از هر سو کوچکتر از ابعاد تودرتویِ قابی که قرار می‌باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود باشد.از الزاماًت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت حالت لولاییِ این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت است.با ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام کرد. ابعاد پشت در پشتِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی هماهنگ با میزان دو میل بادخور از هر طرف ساخته می‌شود. البته با توجه به لولایی بودنِ درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت الزاماً باید میزان بادخورِ لولا را نیز از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کرد تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در نشیمنِ خود، باز و بسته گردد.