ای سی ماژول تلویزیون شهری کیان اسکرین | asilight

ای سی ماژول تلویزیون شهری کیان اسکرین | asilight

تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند سالن‌های ورزشی، اتاق‌های کنفرانس و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود. رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و فرکانس بالا (جلوگیری از نویز تصویر) و مصرف پایین تر از نمونه Out Door از جمله مزیت‌های تلویزیون ایندور است. در مقابل نفوذ آب و رطوبت و حتی گرد و غبار آسیب‌پذیر بوده و بهترین محل برای نصب قطعا مکان‌های سرپوشیده و محیط‌های داخلی است. نمایشگر شهری معمولا در تقاطع‌های پر رفت و آمد و میادین شهری نصب می‌شود.

هر پنل نمایشگر تلویزیون شهری

به عنوان مثال، به منظور داشتن یک تلویزیون شهری که دارای ابعاد 3 در 5 متر است و یک پایه دارد، باید یک گودال 5/1 در 5/1 متر داشته باشید که البته توصیه می شود تلویزیونی با دو پایه بسازید که استحکام بیشتری در مقابل باد با سرعت بالا داشته باشد. لازم به ذکر است که هر ماژول هم از اجزاء و لامپ های کوچکتری ایجاد شده است که به آن ها LED می گویند. بسته به اینکه چه کیفیتی را از تلویزیون های شهری انتظار داشته باشیم، می توان ماژول های متفاوتی را انتخاب کرد. به یاد داشته باشید که در یک ماژول، هر یک پیکسل دارای فاصله مشخصی تا پیکسل کناری خود است و نحوه قرار گیری و فاصله آن ها می تواند کیفیت های مختلفی از صفحه نمایش را به وجود آورد. ماژول تلویزیون شهری فضای خارج، به دلیل قرار داشتن در معرض باران، طوفان و آفتاب باید استانداردهای محیطی بالایی داشته باشند تا بتوانند در شرایط جوی مختلف عملکرد قابل‌اطمینانی داشته باشند. نموده و با تلاش و پشتکار بی وقفه پس از مدت کوتاهی مفتخر به کسب عنوان کار آفرین نمونه کشوری گردید.

قیمت

با افزایش تقاضا، قطعات تلویزیون شهری تقلبی و غیراستاندارد در بازار زیاد شده و راه شناخت آن‌ها از ماژول‌های برند و باکیفیت چندان ساده نمی‌باشد. برای انتخاب انواع ماژول تلویزیون شهری یا دریافت لیست قیمت ماژول تلویزیون شهری می‌توانید با کارشناسان دیاکو ال‌ای‌دی ارتباط بگیرید تا بتوانید بهترین ماژول تلویزیون شهری را انتخاب کنید. همچنین با ارتباط با مشاورین دیاکو ال‌ای‌دی می‌توانید با کاربرد انواع ماژول تلویزیون شهری آشنا شوید. قطعات تلویزیون شهری در وب‌سایت دیاکو ال‌ای‌دی با گارنتی دیاکو سرویس عرضه می‌شوند. با ضمانت دیاکو سرویس شما می‌توانید به مدت 7 روز در صورت وجود هرگونه مشکلی، قطعات خریداری شده را مرجوع کنید.

ماژول دات پیچ ۱۰ خارج سالن

ایده اصلی ساخت تلویزیون های منحنی به زمان های خیلی وقت پیش باز می گردد. تلویزیون شهری منحنی به دلیل جذابیت ها، در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و اخیرا مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. در تلویزیون های شهری یا تابلو روان ال ای دی، تصاویراز طریق ماژول ها به نمایش در می آیند و عملکرد آنها به این صورت است که ماژول ها برنامه های تبلیغاتی طراحی شده را دریافت می کنند و به عنوان خروجی نشان می دهند. ماژول های تابلوروان و تلویزیون شهری در شرایط مخلف جوی قابل نصب و استفاده می باشد که به دو دسته کلی تقسیم می شوند . ماژول های محیط سرپوشیده و ماژوا های محیط باز ، تفاوت عمده بین این ماژول ها شدت نور و ضدآب بودن تلویزیون شهری آنها می باشد.

می‌توان کابینت‌های تلویزیون را از یکدیگر جداکرده و در باکس‌های مخصوصی قرارداد تا در هنگام جابه‌جایی دچار آسیب یا مشکل نشوند. تلویزیون شهری سه بعدی با کمک جلوه‌های ویژه بصری می‌تواند یک تجربه جدید را برای مخاطب خلق کند. در تلویزیون‌های سه بعدی شهری برخلاف تلویزیون‌های خانگی که برای سه بعدی دیدن تصاویر باید از عینک مخصوصی استفاده شود، نیازی به عینک وجود ندارد. فروش تلویزیون های تبلیغاتی، نصب و راه اندازی تلویزیون های تبلیغاتی برای تمام اصناف وارسال به تمام نق… ماژول های تلویزیون شهری را میتوان مهم ترین قسمت در تلویزیون شهری حساب کرد که اگر از جنس با کیفیت و مرغوب استفاده نشود نمیتوان بازدهی خوبی از تلویزیون شهری دریافت کرد. اگر به پشت ماژول دقت کنید یک فلش از سمت چپ به راست می بینید که نشانگر جهت ورود و خروج دیتا است.

  • ولتاژ فوروارد هر LED بسته به رنگ آن بین 1.8 ولت تا 3.3 ولت می باشد.
  • مثل سالن آمفی تئاتر و مترو وسالن های فرودگاه دارای کاربرد مبباشد.
  • از آنجایی که ماژول های لازم برای ساخت تلویزیون شهری همه LED یا SMD هستند بنابراین قابلیت پخش تصاویر و فیلم های رنگی را نیز دارند.
  • گروه تولیدی بازرگانی ال‌ای دی پانل با تکیه بر دانش فنی خود و نیز مراودات تجاری با شرکای تجاری معتبر …