شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی BEF میراب | kasrasaran

سیالات چسبناک و خورنده تمایل دارند در حین کار بر روی دیسک های دریچه های پروانه ای آب‌ شسته‌ شوند که می تواند منجر به خراب شدن سریع دیسک و کاهش فشار آب بندی شود. اگر در حال پردازش مایعات بسیار چسبناک هستید، ممکن است بخواهید به جای شیر پروانه ای، شیر توپی یا شیر دروازه ای قوی تری را در نظر بگیرید. همکاران گرامی هنگام خرید شیر پروانه ای حتما باید ظرفیت سیستم لوله کشی، تغییرات فشار و دما و سطوح مورد نظر اتوماسیون را در نظر بگیرند.

شیر پروانه ای یا Butterfly Valve چیست و انواع آن کدامند؟

شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی BEF میراب | kasrasaran

انواع شیر باتر فلای در صنف های مختلف صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار می شیرآلات صنعتی در تهران گیرد. قیمت شیر پروانه ای APC ، مدل WD371-X ، یکی از محصولات اطفا حریق پس از بررسی قیمت و کیفیت سایر شیر پروانه ای موجود در بازار قیمت‌گذاری شده‌ است. جهت مشاهده قیمت شیر پروانه ای، مدل WD371-X و سایر محصولات اطفا حریق و قیمت شیر فشار شکن کلاوال یا همان لیست قیمت اطفا حریق APC ، بر روی شکل روبرو کلیک نمائید.

  • EPDM بیشتر برای مایعات مبتنی بر آب و گلیکول و برای کاربردهای بخار استفاده می شود.
  • از این رو سرعت این شیرها بالاتر است و در اندازه‌ های بزرگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • برای تعیین موقعیت صفحه پروانه ای باید یک کاهنده چرخ دنده حلزونی روی میل سوپاپ نصب شود.
  • شیر پروانه ای سه افست کارآمدتر است و امکان سایش کمتری را فراهم می‌کند.

یک شیر پروانه ای افست سه گانه (TOV یا TOBV) غالباً در کاربردهای مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشابه شیر پروانه ای دو جابجایی طراحی می‌شود. شیر پروانه ای یکی از پر کاربردترین شیرهای صنعتی است که در این پست به صورت تخصصی به طرز کار شیر پروانه ای پرداختیم. سوالات متدوال در مورد شیر پروانه ای را پاسخ دادیم پس تا انتها همراه ما باشید.

لذا نصب شیر پروانه ای ویفری کمترین اختلالی در طراحی فرآیند دارد. تمام این ویژگی‌ها نقاط مثبت طراحی انواع شیر پروانه ای ویفری هستند و باعث شده تا استفاده از آنها در عموم فضاهای صنعتی، پالایشگاهی، پتروشیمی و… متداول باشد. انواع شیر پروانه ای ویفری را با توجه به نوع سیال، مقدار فشار خط، درجه حرارت سیال، جنس بدنه شیر، جنس دیسک و جنس سیت دسته‌بندی می‌کنند.

احتمال وقوع فاجعه آب و هوایی در اوایل سال ۲۰۲۵

ولوهای سبکتر معمولا دارای عملگر دستی هستند در حالیکه ولوهای سنگین به کمک اکچویتورها باز و بسته و کنترل می شوند. علاوه بر سایز معیارهای موثر بر انتخاب شیر پروانه ای در جدول بالا ذکر شده است. در این مقاله قصد داریم موارد موثر ذکر شده را به تفکیک شرح نماییم.

شیر پروانه ای (Butterfly Valve) DN20PN10