خرید چسب بتن لیست قیمت انواع چسب و مصالح ساختمان فروشگاه خشت طلایی

به همین دلیل استحکام، چسبندگی و مقاومت بالایی را تولید می‌نماید این نوع چسب در شرکت بتن شیمی ماهان در سه بررسی کنید کلاس ارایه می‌شود. از این نوع چسب بتن برای ترکیب بتن و ملات‌های سیمانی، آهکی و گچی استفاده می‌شود. این چسب در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم است و مقاومت کششی، خمشی و سایشی بسیار بالایی دارد. از این نوع چسب به میزان 5% تا 10% سیمان مصرفی در تولید بتن می‌توان استفاده کرد.

  • گاهی اقات در حین اجرای پروژه ساختمانی لازم است که در سازه تغییراتی انجام شود.
  • احتمال ایجاد ترک در بتن را کاهش داده و سبب افزایش حجم بتن و در نهایت افزایش مقاومت می‌شود.
  • چسب‌ بتن عموماً ساخته شده از محلول‌هاى کلوئیدى از پلیمرهاى مختلف در آب هستند که مقاومت کششى، خمشى و همچنین دوام بتن را افزایش مى‌دهند.
  • جهت سفارش این محصول می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید.

باید بدانید هر دو این کارها اشتباه است و علاوه بر بالا بردن هزینه های کلی ترمیم بتن، میزان ماندگاری و عمر بتن در این حالت محدود است. در این زمان از چسب بتن که جز چسب های ساختمانی محسوب می شود برای یکپارچه سازی لایه های مختلف و بالا بردن عمر بتن نهایی استفاده میگردد. مهمترین وظیفه چسب بتن افزایش میزان چسبندگی میان بتن تازه برای چسبیدن به بتن کهنه و فرسوده، در پروژه های تعمیراتی است. چسب کاشت آرماتور و بولت یک چسب دو جزیی بر پایه رزین اپوکسیمی باشد که جزء دیگر آن به عنوان هاردنر بر پایه پلی آمین است. این نوع چسب از مایع غلیظ امولسیونی بر پایه پیلمر های اصلاح شده ساخته می شود که جهت تهیه و ساخت ملات آب بند و ساخت ملات های چسبند بر روی بتن و ملات های قدیمی، جهت ترمیم سطوح بتنی و سیمانی استفاده می شود.

چسب بتن بسیار کاربردی است و استفاده از آن بسیار رایج است. از مهم ترین کاربرد این ماده ، می توان به قابلیت آن در افزایش میزان چسبندگی بتن به سطح بتن قدیمی اشاره کرد. در هنگام ساخت نما بر روی بتن قدیمی نیز می تواند به صورت ایده آل از چسب بتن استفاده کرد.

خواص و ویژگی های چسب اپوکسی (Epoxy):

خرید چسب بتن لیست قیمت انواع چسب و مصالح ساختمان فروشگاه خشت طلایی این چسب مایع غلیظ، امولسیونی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده است که برای تهیه گچ و چسب ضد آب روی بتن و گچ های قدیمی، برای ترمیم سطوح بتنی و سیمانی استفاده می شود. این فرآورده به عنوان یک افزودنی بر پایه لاتکس طراحی و تولید می شود که در صورت استفاده همراه با سیمان پرتلند و ماسه، ملات را در برابر نصب سرامیک برای انواع مصالح دیوار و کف مانند سنگ مرمر مقاوم می کند. اصلاح شده است که علاوه بر دوام زیاد، از مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند برای پیوند دادن بتن جدید و قدیم مورد استفاده قرار بگیرد. همانطور که گفتیم بیشترین کاربرد چسب بتن در تعمیر سطوح بتنی است که دچار ترک یا آسیب‌های سطحی یا عمیق شده‌اند اما این چسب مصارف بسیار متنوعی دارد که در این قسمت به آن اشاره می‌کنیم. سپس چسب بتن را با آب یا حلال مورد نظر ترکیب کرده و سپس با شن و ماسه مخلوط می کنیم.

مزایای استفاده از چسب بتن چیست ؟

این مقاطع ضعیف صدمات جبران ناپذیری به مقاومت و دوام سازه وارد نموده و شدت پدیده خوردگی در این مقاطع زیاد خواهد بود که باعث خسارت‌های اقتصادی و در نتیجه کاهش عمر مفید سازه می‌گردند. چسب های بتن به دلیل افزایش میزان چسبندگی میتوانند عمر بتن استخر را افزایش داده و همچنین به علت پوشش کامل شکاف ها و درز بتن، در برابر نفوذ مایعات بسیار مقاوم باشند. ه علت داشتن همین ویژگی چسب های بتن، از آن ها میتواند در پایه پل ها، کانال ها، استخر های بتنی، کف سالن های صنعتی، باند فرودگاهها و سدها استفاده کرد. اگر بخواهیم ملات تازه را روی سطحی خشک شده از بتن بریزیم و میان آن ها اتصالی محکم ایجاد کنیم به یک عامل چسبنده نیاز داریم.

موارد كاربرد چسب بتن