آموزش PLC زیمنس فیلم آموزشی پروژه محور به زبان فارسی مهندس یار

آموزش PLC زیمنس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دوره پی ال سی فنی حرفه ای آموزشگاه PLC فنی به طور کامل قیمت plc آموزش داده می‌شود. دلتا یکی از برندهای شناخته پی ال سی است که طرفداران بسیاری داشته و به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین یکی از مهم ترین موضوعاتی که هنگام آموزش plc و ورود به بازار کار پی ال سی بهتر است با آن آشنا باشید نحوه کار و برنامه ریزی پی ال سی سری دلتا است.

از لحاظ کیفیت .تسلط اساتید و تجهیزات آموزشگاه خیالتان راخت باشد ما برای کلاس ها تضمین میدهیم. شرکت کینکو محصولات PLC خود را در دو سری K5 و F1 در اختیار بازار جهانی قرار داده است. بخش عمده کلاس (حدود 90 درصد) به صورت 100 درصد عملی برگزار میشود و مباحث تئوری لازم نیز به کاآموزان ارائه می شود.

  • پیش نیاز کلاس های PLC تابلو برق صنعتی می باشد که در این کلاس ها آموزش داده می شود در واقع کلاس ها از پایه شروع می شود و نیازی نیست که کارآموز از قبل دوره ای را گذرانده باشد.
  • کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر امروز در صنایع و شرکت ها و کارخانه های بزرگ، پروسه ساخت و تولید و توزیع را به خوبی کنترل و برنامه ریزی می کنند.
  • زمینه اصلی محصولات آموزشی ما مهندسی برق، الکترونیک، مکانیک و تاسیسات ساختمان است.
  • از پی اِل سی و سیستم های نظارت و جمع آوری داده ها، غالباٌ در بخش اتوماسیون صنعتی و سیستم های صنایع برقی مانند سیستم های انتقال و توزیع برق استفاده می شود.
  • یا در صنعت ساختمان از پی ال سی در بالابرها، سیستم های روشنایی و غیره استفاده می کنیم.
یکی از رشته های تعریف شده در سازمان فنی و حرفه ای، PLC می باشد که همه ساله دوره آموزش پی ال سی توسط این سازمان و آموزشگاه PLC معتبرتحت نظارت آن، در حال برگزار شدن است. هر یک از سری های پی ال سی تولید شده دلتا، دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت این سری ها در تعداد ورودی و خروجی آنها، ظرفیت برنامه نویسی که دارند، حافظه، میزان پالس خروجی و … می باشد. با توجه به این که در کشور ما انواع مدل های پی ال سی دلتا بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، یادگیری مهارت های مربوط به این نوع PLC می تواند کمک بسیاری برای استخدام و کاریابی افراد علاقمند نماید.

دانلود و دریافت نرم‌افزارها

این دوره آموزشی که در 27 قسمت آماده شده و در تهیه آن کارشناسان مجرب نمایندگی زیمنس با دقت کامل نقش داشته اند تا هم مطالب ارائه شده به روز، مفید و جدید باشد و هم بسیار ساده و روان و قابل فهم ارائه شده باشد. با استفاده از پی ال سی می توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد، استهلاک ماشین آلات را به حداقل رساند، فعالیت ها را با سرعت و دقت بیشتری انجام داد و . المان برنامه نویسی تایمر که به منظور اتوماتیک کردن پروسه استفاده می شود بصورت کامل و جامع بررسی شده و با انواع آن از قبیل ON-DELAY , OFF-DELAY , PULSE TIMER و … بصورت کاملا عملی آشنا شده مثالهای بسیار متعددی برای تشریح آنها حل خواهد شد. استفاده از مطالب موجود در سایت پی ال سی وان فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است .

این نرم افزار برای برنامه نویسی پی ال سی لوگو طراحی شده است.محیط کاربری این نرم افزار ساده و کاربردی است به صورتی که نوشتن برنامه در این محیط بسیار آسان و بی دغدغه است. باید به این نکته توجه داشت که برای برنامه نویسی هر مدل از plc باید نسخه ی مخصوص به آن را روی سیستم نصب کرد. یکی از دوره های پرمتقاضی صنعت و محبوب برنامه نویسان آموزش plc می باشد. بنابراین آموزشگاه نوین البرز اقدام به برگزاری دوره آموزش پی ال سی در کرج از پایه به صورت حرفه ای کرده است.

سوالات متداول این دوره

شرکت در دوره هایی مانند آموزش تعمیرات لوازم خانگی در کرج ، آموزش برق ساختمان در کرج ، آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج ، آموزش برنامه نویسی AVR و … می تواند به شما در کسب مهارت های مختلف کمک کند. به این معنی که انتظار می رود کارآموزان بعد از اتمام دوره آموزش پی ال سی در کرج آمادگی ورود به حرفه پی ال سی را داشته باشند. به همین منظور، پس از اتمام دوره، به هر دلیلی تمایل داشته باشید، امکان تجدید دوره رایگان برای شما عزیزان وجود دارد. در ضمن فارغ التحصیلان دوره پی ال سی می توانند با استفاده از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه محل کار مناسبی پیدا کنید و موفق شدن در این شغل را با استفاده از مشاوره های رایگان اساتید و کارشناسان تضمین کنید. نتایج بررسی ها نشان می دهد که بیش از 80 درصد پی ال سی کاران به صورت تخصصی آموزش PLC فنی حرفه ای را دیده اند و تمرین و تکرار بسیاری داشته اند. به طور کلی باید بگوییم که ورود به بازار کار این رشته همانند دیگر رشته‌ها نیاز به دانش و مهارت حرفه ای دارد و شما بایستی تسلط لازم برای کار با انواع پی ال سی را پیدا کنید.

در دوره آموزش plc آموزشگاه پایتخت فناوری ، به صورت کامل نحوه راه اندازی موتور های تک فاز و سه فاز به کارآموزان آموزش داده میشه. پلت فرم پی ال سی AC500 قابلیت همکاری و سازگاری در سخت افزار و نرم افزار از PLC های کم حجم تا PLC های سطح بالا و ایمنی را ارائه می دهد. افرادی که رشته تحصیلی آن ها الکترونیک بوده است با نیز پی ال سی آشنایی دارند اگر از رشته الکترونیک سر در بیاورید و همزمان دوره آموزش PLC را بگذرانند می توانند به تخصص بالایی دست پیدا کرده و به عنوان یک PLC MAN فعایت خود را با قدرت بیشتری شروع کنند. بازار کار plc بسیار گسترده است و در تمامی صنایع شیمیایی، الکترونیکی، غذایی و غیره نقش دارد و متخصصین پی ال سی در تمام مدت باید حضور پررنگی داشته باشند.

مجموعه نیک صنعت امیدوار است بتواند به شما دانش پذیران گرامی کمک کند تا بتوانید دانش خود را افزایش داده و وارد بازار کار شوید. با سلام من میخام همه آموزش های پی ال سی مهندس یار رو یکجا سفارش بدم امکانش هست بهم تخفیف بدید؟ لطفاً در صورت امکان به ایمیلی که وارد کردم اطلاع بدید ممنون. مهارت مهم دیگری که از شما به یک مهندس برق صنعتی انتظار می رود تسلط داشته باشید نقشه کشی برق صنعتی است. این کار با استفاده از نرم افزار های اتوکد الکتریکال و Eplan انجام می شود. پس از اتمام این PLC، نسل های دیگر PLCهای شرکت زیمنس (علت انتخاب این برند نیز با توضیحات کامل ارائه شده است) نیز آموزش داده خواهند شد.

با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا، آموزشگاه فن آموزان، دوره های آموزشی مجازی خود را راه اندازی کرده است. PLC نمونه ای از یک سیستم hard real-time است؛ زیرا نتایج خروجی باید در پاسخ به شرایط ورودی ، در مدت زمان محدود تولید شوند. در غیر این صورت عملیات ناخواسته به دنبال خواهد داشت و نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

آخرین مقالات پی ال سی

آموزش PLC زیمنس فیلم آموزشی پروژه محور به زبان فارسی مهندس یار