همه چیز درباره چای سبز شرکت دارویی پوراطب گستر | OkChay

همه چیز درباره چای سبز شرکت دارویی پوراطب گستر | OkChay

اگر قصد دارید که این چای را در فصل گرم سال مصرف کنید بهتر است برای لذت بیشتر از چای ترش سرد یا cold sour tea استفاده چای قزوین کنید. چای ترش از آن جایی که خاصیت ادرار آوری دارد موجب گسترش رگ های خونی در بدن می شود و این موضوع سبب کاهش یافتن فشار خون می شود. از این رو در کسانی که مشکل فشار خون پایین دارند و یا از داورهای کاهنده فشار خون استفاده می کنند، نباید استفاده شود.

  • او چون طی عمل تمرکز حواس به خواب فرورفته بود، خشمگین شد و از این‌رو پلک‌های چشمان خود را قطع کرد.
  • اخیرا عمل های جراحی زیبایی پوست و بوتاکس برای کاهش چین و چروک های پوست رایج شده است اما راه حل های طبیعی نیز وجود دارد که مصرف چای ترش یکی از آن هاست.
  • در سال ۱۱۹۱، کاهن مشهور فرقه بودائی زن با نام Eisai بذرهای چای را به کیوتو برگرداند.
  • و با اینکه این چاشنی ها چای ماسالا را خوشمزه می کنند، شما هم می توانید فواید بی شمار این چای و چاشنی ها را بدست آورید.
  • نمونه‌های دیگر عبارتند از مراسم چای کره‌ای یا روش‌های سنتی دیگر نوشیدن چای در فرهنگ چای چینی.

محصولاتی مانند صابون دستی با استفاده از این چای به عنوان یک عنصر کلیدی ساخته می‌شوند. مصرف چای سفید بدن ما را از عفونت ناشی از باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها محافظت می‌کند. فلاونوئیدها موجود در محصولات غذایی مختلف مانند چای سفید، میوه‌ها و سبزیجات با کاهش خطر ابتلا به اختلال قلب و عروق همراه است. همچنین در بهبود دیس‌لیپیدمی یا چربی‌پریشی، عملکرد اندوتلیال و مهار اکسیداسیون لیپوپروتئین با چگالی کم کمک می‌کند.

میزان تولید چای در جهان

چای به عنوان خنثی کننده ی قوی طعم شیرین، خامه ای و تند چای ماسالا عمل می کرد. سی تی سی هنوز هم یک موسسه ثابت چای ماسالا در هند می باشد. مصرف این چای برای افرادی که دارای مزاج گرم هستند بسیار توصیه می‌ شود. این چای به خصوص در فصلی مثل تابستان و ماه گرمی مثل مرداد ماه بسیار مفید و مناسب می ‌باشد.

ترکیب چای سیاه ایرانی و طعم‌دهنده‌های طبیعی، بهترین راه ایجاد تنوع در نوشیدنی دلنشین شما

ضمن اینکه خاصیت آنتی‌اکسیدانی اون سبب عدم بروز سرطان می‌شه. این محصول خاصیت ضداسترس داره و تنش‌های روزمره رو از افراد دور می‌کنه. به طوری که همین موارد به محبوبیت اون افزوده و نوشیدن این محصول طبیعی ایرانی برای سلامتی توصیه شده.