نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

البته با پیشرفت در تکنولوژی، این سیستم ها در زمینه های مختلف ارتقا پیدا کرده اند. دوربین مداربسته آنالوگ اچ دی هایک ویژن همچنان توانسته سهم بزرگی در بازار تجهیزات حفاظتی داشته باشند. یکی دیگر از محصولات پر طرفدار برند هایک ویژن دوربین های تحت شبکه هستند که با تنوع ۱ ، ۲ ، ۴ ،۶ و ۸ مگاپیکسل و در مدل های متعددی طراحی شده اند . همچنین این دوربین ها قابلیت های مختلفی مانند دید در شب و یا قابلیت پلاک خوان (در ایران این قابلیت با توجه به پلاک های با زبان فارسی فعال نیست) از مهمترین آن به حساب می آید.

دوربین هایک ویژن Turbo HDمدل DS-2CE16D3T-ITF

یا اگر نیازمند یک سیستم اکسس کنترل یکپارچه هستید هایک ویژن به شما ارائه می دهد. از سال ۲۰۱۴ تا به امروز هر ساله شرکت هایک ویژن به عنوان پرفروشترین برند دوربین مداربسته در دنیا انتخاب شده است. این شرکت توانسته است با مکانیزه سازی بسیاری از فرایندهای تولیدی در کنار افزایش سطح تولید، محصولات خود را با قیمت مناسب تری به مشتریان عرضه کند. سبد محصول شرکت دارای تنوع بسیار گسترده بوده و هر نوع تجهیزات حفاظتی که مورد نیاز باشد را شامل می گردد. در کنار این امور ارائه زیرساخت های نرم افزاری بسیار قدرتمند و هوشمند باعث شده است که اقبال به محصولات افزایش قابل توجهی یابد.

نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

هایک ویژن Hikvision یعنی یدک کشیدن برندی با سابقه و بسیار خوش نام در حوزه دوربین های مدار بسته. هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ به عرصه رقابت وارد شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات نظارتی در سطح جهان است. نرم افزار iVMS 4200 را می توان یک یکپارچه ساز قدرتمند برای تمامی تجهیزات حفاظتی موجود در سبد محصولات شرکت در نظر گرفت. در این نرم افزار تمامی آنچه را که شما برای مدیریت کامل فرایندهای حفاظتی و امنیتی نیاز دارید در اختیار خواهید داشت. برای دریافت لیست قیمت محصولات هایک ویژن می‌توانید به صفحه لیست قیمت محصولات مراجعه کنید. تنها راه دسترسی به تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته، وارد شدن به منوی دستگاه ضبط است.

دسته بندی محصولات هایک ویژن

با این دو ابزار می توانید تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته هایک ویژن را برای آرشیو کردن و کنترل بهتر به صورت طولانی مدت ذخیره سازی کنند. این تجهیزات نیز از دید هایک ویژن مخفی نمانده اند و این کمپانی چینی تلاش کرده است تا با ارائه یک فرمت اختصاصی و بسیار کم حجم تر به نسبت H.265 در ذخیره سازی داده های شما نیز بهینه سازی های زیادی را انجام دهد. برندهای مختلفی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته جهان در بازار ایران وجود دارد. اما پیشنهاد ما استفاده از دوربین های مداربسته هایک ویژن است که در انواع مدل ها و با کیفیت عالی در ایران وجود دارد.

  • شرکت موج گستران رادیس نمایندگی برتر محصولات هایک ویژن در ایران می‌باشد که محصولات این شرکت را بطور مستقیم با قیمت رقابتی و گارانتی اصلی به بازار عرضه می‌کند.
  • مانند تمام ابزارهای ساخته شده به دست بشر دوربین های مداربسته نیز می توانند هم در جهت بهبود کیفیت زندگی انسان استفاده شوند و هم می توان از این ابزار برای کنترل دیگران و سواستفاده از قدرت استفاده کرد.
  • این شرکت چینی از سال 2001 تأسیس و همواره در زمینه تولید تجهیزات صنعت نظارت تصویر، پیشگام بوده است.
  • این شرکت با اتکا به نیروی انسانی متخصص و همچنین توسعه کارخانجات تولیدی خود در سرتاسر چین در زمان اندکی توانست جایگاه مناسبی در بازار جهانی را از آن خود کند.

این نرم افزار می تواند به راحتی تمامی سخت افزارهای هایک ویژن را که در شبکه شما موجود هستند به شما نمایش دهد. شما می توانید به سادگی هر کدام از سخت افزارها را انتخاب کنید و تنظیمات اولیه را بر روی آن انجام دهید. از جمله نکات قابل توجه آن است که این ابزار مستقل از NetMask عمل می کند و شما نیازی به تغییر IP خود نخواهید داشت.

XVR و HVR چیست؟ |هایک ویژن لند

به همین علت لازم است تا برای این دوربین ها دستگاه ضبط کننده ی تصاویر دیجیتالی هایک ویژن یا همان دی وی ار تهیه شود هایک ویژن . این دوربین ها در مدل های با دید در شب زنگی و سیاه و سفید (با اسفتده از مادون قرمز) تولید می شوند که هر یک از آنها دارای دید در شبی متفاوت هستند. همچنین اندازه های متفاوتی نیز برای این دوربین ها موجود است که شما می توانید آن ها را تهیه نمایید . معمولا این دوربین ها که هر کدام اندازه های متفاوتی دارند در میزان دید در شب نیز متفاوت هستند.

در همین راستا شرکت شبکه گستر مهر تجارت ابزارهای نظارتی، تجهیزات کنترلی و سیستم های دوربین مداربسته را با تکنولوژی های مختلف از دوربین مداربسته خانگی تا سیستم های نظارت تصویری هوشمند را به تمام هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که در کنار فروش تجهیزات نظارتی پیشرفته از بهترین برندهامانند هایک ویژن شرکت مهر تجارت اقدام به ارائه خدمات فنی و مهندسی لازم برای سیستم های نظارت تصویری نیز کرده است. ما معتقدیم که راهکارهای یکپارچه و نصب دوربین های مداربسته هوشمند ضامن امنیت شماست. فناوری هوش مصنوعی در دوربین مداربسته هایک ویژن توانسته است قابلیت های دوربین را روز به روز در حل چالش های مختلف بالا برد.