مقایسه دستگاه بخور سرد با گرم فروشگاه هامون مدیکال

در فصل زمستان به دلیل کاهش رطوبت هوا تعداد بسیاری از افراد دچار مشکلات تنفسی شده و با سرفه های خشک روبرو خواهند شد. از سوی دیگر هوای خشک تأثیر بسیار زیادی بر پوست داشته و موجب خشکی و ایجاد چین و چروک در پوست میشود. تمامی مسائل ذکر شده به وسیله به دستگاه بخور قابل رفع خواهند بود. یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید دستگاه بخور گرم باید به آن توجه کرد، قیمت دستگاه بخور می باشد. شما می توانید قیمت های متفاوتی از دستگاه های بخور را در بازار مشاهده کنید.

تصفیه کننده و مرطوب‌کننده هوای Beurer مدل LR330

مقایسه دستگاه بخور سرد با گرم فروشگاه هامون مدیکال

چنین قابلیتی یک عملکرد هوشمند و خودکار را برای آن‌ها فراهم کرده‌است. در این‌صورت سیستم قابلیت دارد که هر زمان که تشخیص می‌دهد میزان رطوبت کمتر یا بیشتر از حد تعادل است؛ سیستم را روشن کند و محیط را در جهت تعادل پیش ببرد. اما هنگامی که دما کاهش می‌یابد، ممکن است ترجیح دهید یک بخار گرم در خانه خود به جای یک بخارسرد داشته باشید. باید به میزان رطوبت منتشر شده توسط این دستگاه ها توجه کرد. زیرا اگر رطوبت بیش از اندازه باشد، ممکن است قارچ یا کپک هایی روی دیواره ی منزل و اتاق به وجود آید. این روغن طبیعی توسط غدد چربی تولید می شود تا پوست و موی شما را روان کند.

انتخاب بهترین دستگاه بخور با توجه به تنوع این محصول در بازار کار دشواری است. ما در زیر لیستی شامل بهترین دستگاه بخور سرد، بهترین دستگاه بخور گرم خانگی و بهترین دستگاه بخور سرد و گرم را برای شما گرد‌آوری کرده‌ایم. دستگاه های بخور سرد به دو دسته کلی تبخیری و اولتراسونیک تقسیم می شوند. این دو دستگاه از نظر عملکرد داخلی با هم تفاوت دارند ولی نتیجه یکسان تولید رطوبت در هر دو سیستم وجود دارد.

دستگاه بخور سرد نانو میست اسپریر مدل Nano

به همین دلیل باید در نگهداری دستگاه بخور سرد دقت نموده و از آب تقطیر شده در آن استفاده کرد که املاح معدنی در آن در اثر فرآیند تقطیر asilbekharid حذف شده است. شرکت کوپکس با در نظر گرفتن تمامی موارد استاندارد در تولید دستگاه بخور سرد توانسته وسیله ای کاملا کارآمد و مقرون به صرفه را روانه بازار کند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

  • برند های محبوب دستگاه بخور به ترتیب الویت عبارتند از امسیگ,وکتو,شیائومی,برمد, …
  • •به دلیل اینکه دستگاه بخور سرد در معرض رشد باکتری قرار دارد باید به طور مرتب تمیز شود.
  • دستگاه بخور گرم دارای یک المنت داخلی است که آب را می جوشاند و بخار ناشی از آن را در محیط پخش می کند.
  • با این حال، بسیاری از افراد از این دستگاه برای رفع علائم بیماری های مختلف مانند سرماخوردگی استفاده می کنند.
برای خرید دستگاه بخور می‌توانید به فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از فروشگاه طب پایتخت انواع مختلف با قیمت های متفاوت خریداری کنید. برای خرید دستگاه بخور سرد و خرید دستگاه بخور گرم به فضای خانه خود و نوع نیازی که دارید توجه کنید. دستگاه‌های بخور رومیزی و کنسولی از نوع گرم، سرد و یا هردو ویژگی هستند که هم هوای خانه را پاکیزه می‌کند و هم رطوبت گرم و سرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بخور سرد اولتراسونیک اکیومد مدل MD65C