ما اینجاییم تا به رشد شما کمک کنیم!

به گفته محمدی با پیاده سازی طرح مارکت پلیس در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار فروشنده کالاهای خود را روی دیجیکالا به فروش میرسانند و به این ترتیب تعداد کالاهای سایت به نیم میلیون کالای متنوع رسیده است و پیشبینی میشود تا آخر سال به عدد یک میلیون کالا برسد. سعادتی در ادامه صحبتهای خود آماری از اجرای پایلوت این پلتفرم از اسفند سال گذشته تا کنون ارائه کرد: در شهریور ماه ۹۴۲۷ نفر در سامانه Affiliate Marketing دیجیکالا ثبت نام کردند که این مقدار سه برابر تعداد کسانی است که در مرداد ثبت نام کرده بودند. پکپارچه بودن تبلیغات کلیکی با جریان پلتفرم در رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک، آنها را جذاب کرده است. همچنین برای یک شرکت حیاتــی است زیرا انتقاد از مشتری ناراضی میتواند باعث خرابــی شرکت شود. همچنین از طریق تنظیمات توییتر تصمیم بگیرید که چه کسی پیام خصوصی شما را ببیند و یا اینکه پیام شما توسط افرادی که شما را فالو می-کنند دیده شود. پیام های تبلیغاتی در کانال های تلگرامی، صفحات فیس بوکی، اینستاگرام، توییتر و هر جای دیگری که احساس می کنید مخاطبان و مشتریان بالقوه ای دارید پخش کنید.

قیمتگذاری یکی از عناصر اصلی بسیار مهم در بازاریابی سایت easyemailmarketing است. با این اوصاف، این شرکت مجموعه ای از محصولات مراقبت از پوست و آرایش را معرفی کرد که نه تنها پوست را تغذیه می کند بلکه استفاده از آن آسان است و اعتماد به نفس شخص را با آرایش تقویت می کند. زمانی که سایت شما اطلاعات به دردبخور و آنچه را مورد نیاز مخاطب است، به او بدهد می تواند وفاداری مشتری و سهم بزرگی از بازار این دهکده جهانی را از آن خود کند. مخاطب در اوقات فراغت خود و جایی که دنبال جواب است، با سایت کسب و کار شما آشنا میشود و اگر دکمه اقدام به عمل خوبی داشته باشید می توانید این مخاطب را به مشتری تبدیل کنید. شما باید محتوای خود را هم برای مخاطبان و هم برای موتورهای جست و جو بنویسید تا بهترین بازدهی را داشته باشید.

شاید یکی از پر اهمیت ترین ویژگی های بازاریابی اینترنتی تعاملی بودن رسانه هایی است که تبلیغات در آن ها انجام می شود. آیا شما ترجیح می دهید با یک کسب و کاری که بر نیازهای شما متمرکز شده است به جای خودشان، مقابله کنید؟ مخاطب همیشه در جست وجوی محتوای درجه یک و کاربردی است و بازدیدکنندگان راضی از سایت و محتوای شما می توانند مشتریان خوب و بالقوه ای برای تان باشند. این اطلاعات به شما امکان توسعه استراتژیهایی هوشمند را حول تبدیل بازدیدکنندگان در وبسایتتان را میدهد. نکته مهم این هستش که ممکنه مجله مرتبط به کسب و کار شما نباشه ولی با توجه به پرسونای مشتریانتان، مطالعه کننده های آن مجله، مشتریهای احتمالی شما باشند. نیز از هزینههای دیگر ساخت تبلیغات بهروش سنتی است که در نهایت هم نمیتوان بهطور قطع برای کاربران و طالبان اصلی آن بهنمایش گذاشت. 3. ساخت لینک اختصاصی: این شیوه هم مناسب کسانی است که در شبکههای اجتماعی عضو هستند.

در رابطه با صنعت نقره سازی و فروش آن, انواع محصولاتی که دارند, نوع مشتریانشان, میزان فروش فعلی, سیاست های قیمت گذاری و سایر جنبه های دیگر سوالاتی پرسیدم. می کند و به مدیرعامل در این حوزه مشورت ارائه می دهد . به عبارتی شرکتها به دنبال کسب ارزش دوره عمر مشتریان خود هستند. همه صنایع و مشاغل می توانند با بازاریابی اینترنتی به اوج خود برسند، این رونق در واقع با کمک بخشی مهم به نام بازاریابی اینترنتی انجام می گردد. این مسئله به آنها کمک می کند که تعداد مشتریانشان را بیشتر کنند و از این رو به عنوان یکی از مؤثرترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته شده است. ویژگی این روش این است که میتوان از آن در تعداد زیادی پست استفاده کرد و مطمئن بود که بدون نیاز به مدیریت دائمی به خوبی به کار خود ادامه میدهد. در قسمت Feed Posts()، محبوبترین پست ها را در هفته گذشته نمایش می دهد و در زیر هر پست تعداد دیده شدن آن را نمایش می دهد.

ولی در عوض هزینهی بیشتری باید بابت آن پرداخت کنید. در ابتدای این مراسم «حمید محمدی» مدیرعامل دیجیکالا به ارائه توضیحاتی در خصوص مسیری که دیجیکالا طی کرد تا به ایده استفاده از این شیوه از بازاریابی برسد، پرداخت. در این مرحله باید تنوع محصولات هر دسته بیشتر و بیشتر شود تا کاربران به تمام چیزهایی که نیاز دارند در این فروشگاه آنلاین دست پیدا کنند. در این شیوه تبلیغ ترافیک ورودی به صفحه محصولات فروشندگان کیفیت بهتری خواهد داشت و کانورژن ریت آنها افزایش پیدا خواهد کرد. با افزایش تعداد کاربران با درخواستهای زیادی مواجه شدیم که از ما میپرسیدند که چگونه میتوانند فلان محصول را تهیه کنند و انتظار داشتند که ما خودمان این محصول را برایشان ارسال کنیم.

علاوه بر این با به اشتراکگذاری ویدیو در یوتیوب و آپارات و دیگر سایتهای اشتراک ویدیو میتوانید ترافیک مستقیم بیشتری برای وبسایت خود ایجاد کنید و شانس این را داشته باشید که کسانی که ویدیوی شما را تماشا میکنند، تبدیل به مشتری تان شوند. در واقع این روش بازاریابی اینترنتی مانند سئو است و تفاوت آن این است که به جای بهینهسازی، وبسایت با پرداخت هزینه در جایگاههای برتر گوگل قرار میگیرد. تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغ است که بعد از طراحی تبلیغ، شما از پلتفرمهای مختلف برای انتشار تبلیغتان و معرفی خود به مخاطبهای هدفتان استفاده میکنید و بابت هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما صورت میگیرد هزینهای پرداخت میکنید. در بازاریابی سنتی، شرکت ها بر روی پیدا کردن مشتریان تمرکز می کنند.آنها از روش های بازاریابی بیرونی یا اوتباند مارکتینگ اینترنتی و چاپی و محیطی و رسانه ای استفاده می کنند. کلمات کلیدی چیزی است که در موتورهای جستجو وارد میکنید تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید. حتی تا یک سال یا بیشتر باید صبر کنین تا نتیجه و بازخورد کارهای خود رو ببینین. به جای آن پیام قدیمی مبتنی بر وقفه که بازاریاب یا فروشنده تمام کنترل را داشت، بازاریابی اینترنتی درونی در مورد توانمندسازی مشتریان بالقوه است.

روند دیگری که در شرکتها مشاهده میشود، تشویق به سبک کارآفرینانه در محیط کاری با روش گلوکال (جهانی-محلی) است. می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند. یکی دیگر از نکات مهم که باید به آن توجه کنید، سنجش تاثیر اقدامات هر استراتژی ترکیبی است. خوب، بازاریابی اینترنتی درونی یک تغییر اساسی در راه کسب و کار ما است. بازاریابی ویروسی یکی از انواع بازایابی اینترنتی می باشد که به معنای گسترش یک پیام مشخص تا بالاترین حد ممکن می باشد. تحلیلگران صنعت گزارش می دهند که هوش مصنوعی به مشاغل این امکان را می دهد تا داده های ارزشمند را استخراج و تفسیر کرده و ارتباطات قوی تری با مشتریان خود برقرار کنند. پس از تشریح کامل سیستم همکاری در فروش دیجیکالا توسط آقای سعادتی، دو نمونه موفق از کسانی که از این سیستم استفاده کردهاند تجربیات خود را از این همکاری بیان کردند. در ابتدا آقای «واسقی» مدیر سایت «ایمالز» به بیان تجربه خود پرداخت.

هرکسی که علاقه به کسب و کار از طریق اینترنت دارد اولین چیزی که نیاز دارد تحقیق کردن است. در ادامه این مراسم «حمیدرضا سعادتی» مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجیکالا در خصوص جایگاه سیستم کسب درآمد از طریق همکاری در فروش در فروشگاههای آنلاین توضیحاتی ارائه کرد. واقعا فردی که در سیستم آنلاین تصمیم به جست وجوی کالای مورد نظرش می کند و در این فضا تصمیم به خرید می گیرد حوصله بانک رفتن دارد؟ تبلیغات دهان به دهان میتواند در فضاهای مجازی و آنلاین نیز صورت گیرد و برند شما را بدون هیچ تلاشی از سمت شما، جهانی کند. در این مراسم که در محل هتل هما برگزار میشد، سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing دیجیکالا به صورت رسمی به همگان معرفی شد. اینکه امروز فلان محصول یا خدمات را با ۲۰ درصد تخفیف بفروشید آنقدرها جذابیت ندارد. شاید بد نباشد یک بن تخفیف خرید آنلاین غذا از رستوران محبوب شان یا یک بلیت تخفیف دار تئاتر را به سبد پیشنهادات تان اضافه کنید. مثلا اگر به دنبال بازاریابی برای فروش بیمه هستید آیا دیدن هر روزه بنر تبلیغاتی بیمه با عنوان ما بهترین هستیم/ ما خیلی کار بلد هستیم/ ما تخفیف های خوبی می دهیم و…

چنانچه شما هم تجربه شرکت در دورهای دارید و یا نظری دارید که میتواند برای دیگران مفید باشد، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. پس از آن به سراغ خلق یا ساختن آن بازار میرویم. سیستم بازاریابی به شیوه همکاری در فروش، شیوهای است که بزرگترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان به سراغ آن رفتهاند و این شیوه را به عنوان بخشی از فرآیند بازاریابی آنلاین خود در پیش گرفتهاند. برای بهترین شرکت کار سادهای است که درآمد خود را با ارائه خدمات بیشتر دو برابر کند اما هدف این شرکت این است که مشتری از آنها خدمات بیشتر از آنچه که انتظار دارد دریافت کند، پیشروی با پیشرفت صنعت و به روز بودن در کنار هدفمند بودن، شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ Hanapin یکی از رموز موفقیت آن قرار گرفتن در لیست بهترینهای دنیا میباشد. این مساله یک حقیقت محض است که این تفاوت همیشه باعث ایجاد اختلافات و مانع پیشرفت کار می گردد.

عصر روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه «دیجیکالا» در مراسمی با حضور فعالان بازار آنلاین و نمایندگان کسب و کارهای اینترنتی به معرفی جدیدترین پلتفرم بازاریابی آنلاین خود پرداخت. دیجیکالا با بررسی تمام نقاط ضعف و قدرت این شرکتها تلاش کرد تا به مناسبترین الگو برای جامعه ایران دست پیدا کند و در نهایت تصمیم بر این شد که یک پلتفرم اختصاصی متناسب با شرایط خودمان از ابتدای طراحی و پیادهسازی شود. همچنین اگر کاربری از طریق لینکهای شما وارد سایت دیجیکالا شود و بدون خرید خارج شود اما تا ۱۵ روز بعد مجددا به سایت دیجیکالا برگردد و خرید خود را انجام دهد، باز هم کمیسیون این خرید به شما تعلق میگیرد. دیجیتال مارکتینگ میتواند انتخاب خوبی برای کار کردن باشد و اگر به این زمینه علاقه دارید میتوانید در این حیطه بسیار موفق عمل کنید و همچنین به موفقیت شغلی نیز برسید.

خیلی ساده است. به شیوه بازاریابی اسنپ توجه کنید! هزینه سرمایه گذاری روی این افراد هم خیلی پایین تر در بازاریابی سنتی است. اکنون به جای گشتن و پیدا کردن تامین کننده، روی محتوا سایت تمرکز کردهایم و نتیجه بسیار خوبی به دست آوردهایم. از همه مهم تر، تمامی این نتایج مرکب شده می توانند به محتوای شما در بالا رفتن در نتایج گوگل کمک کنند که خود این موضوع به دسترسی پیدا کردن به افراد بیشتر به صورت ارگانیک منجر می شود. در این نوع بازاریابی هزینهها بسیار مقرون به صرفه بوده و به دلیل امکان هدفگیری مشخص مشتری، برندسازی به صورت بسیار کارآمد و سریع انجام میشود.

این تابلو حتی از سردر مغازه نیز بزرگتر بود و بسیار جلب توجه میکرد. شما اگر قصد ایجاد یک “کسب و کار اینترنتی” دارید، ناچارید برای بهتر دیده شدن و جلب اعتماد بیشتر، به سراغ طراحی وب سایت بروید. در این روش دیجیکالا برای بازاریابی و معرفی کالاهای موجود در این فروشگاه به سراغ تولیدکنندگان محتوا در پلتفرمهای مختلف میرود. در این شیوه مشتری هنگام استفاده از محتوای مورد نظر خود، کالاهای مرتبط با همان محتوا را نیز مشاهده میکند و تبلیغات نامرتبط آزار دهنده نمیبیند. 3. بخش شرکای تجاری: شرکای تجاری و کسانی که در مدل Affiliate Marketing در فروش دیجیکالا همکاری میکنند نیز علاوه بر دریافت کمیسیون به ازای خرید کاربرانی که به سوی دیجیکالا هدایت میکنند مزایای دیگری نیز کسب میکنند. با این کار درآمد ما چند برابر شد و علاوه بر آن اثرات جانبی دیگری نیز به دست آوردیم. ویژگی جالب این سیستم در این است که حتی اگر کاربری از طریق لینکهای شما وارد سایت دیجیکالا شود اما به جای کالایی که شما معرفی کردید کالای دیگری خریداری کند، باز هم کمیسیون این خرید به حساب شما اضافه خواهد شد. هر آنچه می فروشید چون در سیستم اینترنتی است و با شیوه های سنتی کار نکرده اید مشتری توقع دارد که تمام ضمانت ها هم مثل همین خریدش از طریق اینترنت قابل دستیابی باشد.