لیست قیمت 34 مدل بهترین عطر جیبی مردانه خوشبو و ارزان + خرید تانیرو

اگر به دنبال عطری که شما را ثروتمند، احساسی و قدرتمند نشان دهد عطر دیور ادیکت می‌تواند برای شما مناسب باشد. به محض اسپری ادیکت بوی شکوفه پرتقال و ماندریان را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین و لذت بخش پس از مدتی به سمت نت‌های گل رز و شب بو می‌رود.

  • اندازه عطر جیبی کوچک است و شما می‌توانید آن را در کیف کوچک یا حتی در جیب شلوار یا پیراهن‌تان قرار دهید.
  • هنگام خرید عطرجیبی حتما به سالم بودن شیشه عطر دقت نمایید.
  • این عطر کوچک برای مواقعی ساخته‌شده که نمی‌خواهید عطرهای با حجم بالا، بزرگ و گران‌قیمت خود را به همراه ببرید.
  • بوی خوشایند عطر، بسته به سلیقه افراد متفاوت تعریف می‌شود.
  • این محصول آروماتیک با آمیزه ای از رایحه چوبی تند حس رهایی و آزادی را در انسان ایجاد می کند.وان میلیون عطری گرم و ملایم است که پس از اسپری کردن ابتدا دارای نت بوی شیرین می باشد.
  • این عطر جیبی با رایحه شیرین و خنکی که دارد، مورد رضایت خیلی از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

بنابراین، ما می خواهیم در یک روز گرم تابستان، به عنوان مثال با استفاده از یک عطر خنک، احساس خنکی خوبی در گرما ایجاد کنیم، و این حس را به مخاطب خود نیز بدهیم. اگر همیشه بهترین ساعت، پوشاک و کفش را برای استایل‌تان انتخاب می‌کنید این عطر می‌تواند گزینه مناسبی برای تکمیل آنها باشد. این امر منجر به خریدی می شود که دیگر نیازی به خرید مدل های دیگر برای مدت طولانی ندارد. اگر می خواهید عطر را روی روسری یا لباس خود اسپری کنید ، ابتدا عطر را روی قسمت کوچکی از لباس یا روسری که می تواند پنهان شود اسپری کنید و اگر نتیجه بد نبود مقدار کمی از آن را روی قسمت مورد نظر اسپری کنید. نقاط نبض شامل گردن ، پشت گوش ، مچ ، پشت زانو و قسمت داخلی آرنج است. وقتی از عطر جیبی استفاده می کنید ، در طول روز به گرمای بدن شما واکنش نشان می دهد و عطر آن را پخش می کند.

۱۰ مدل از بهترین کرم روشن کننده صورت مناسب برای انواع پوست

عطر جیبی نوعی عطر است ، که به دلیل کوچک و سبک بودن بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و می توان آن را با خود حمل کرد و در جیب یا کیف گذاشت. به این ترتیب، می توانید عطر خود را وقتی مدت طولانی بیرون هستید، تجدید کنید و همیشه بوی خوبی داشته باشید. پیشنهاد میکنیم با لیسته همراه باشید تا برخی نکات مهم را در رابطه با خرید عطرها با یکدیگر مرور کنیم.

زیرا، در چنین مواردی نمی توانید بوی عطر را به خوبی تشخیص دهید و ممکن است محصولی خریداری کنید که دوست ندارید. به علت کوچک بودن عطرهای جیبی به‌راحتی در جیب و کیف‌های کوچک قابل‌حمل هستند. همچنین برخی از خانمها ترجیح می دهند عطر زنانه را در منطقه اسپری کرده و راه بروند تا عطر روی لباس و بدن آنها بنشیند. بنابراین ، اگر می خواهید در بودجه خود صرفه جویی کنید ، این روش را انتخاب نکنید.

به‌محض اولین اسپری از این بیک کوچک روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی وانیل، عنبر، ادویه، گل میخک و نارنج را به‌سرعت احساس خواهید کرد. از این جهت شما می‌توانید یک عطر جیبی مردانه یا زنانه با قیمت پایین تهیه کنید که کیفیت و ماندگاری مساوی با یک عطر معمولی یا حتی بیشتر از آن را دارد. عطرهای جیبی زنانه به دلیل وزن پایین و سایز کوچکی که دارند به راحتی در کیف خانم ها جا گرفته و همین امر موجب حمل آسان آن ها گردیده است.

عطرجیبی یک مایع شیمیایی است برای خوشبو کردن بدن و لباس از آن استفاده می شود که به خاطر حمل آسان آن بسیار محبوب و پراستفاده است. محدوده تولیدات آن محدود به عطر های برند نمی شود و در حوزه مد و فشن نیز وارد شده است. با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید عطرجیبی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۹ نمونه‌ عطرجیبی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم.

عطر جیبی زنانه نیچ برند کالکشن مدل ۱۲۶- Good Lady حجم ۲۵ میلی لیتر

اگر به شیشه‌ی این عطر جیبی جمع‌وجور دقت کنید، نام شماره 20 را که روی آن با رنگ قرمز حک شده، مشاهده خواهید کرد. در قرمزرنگ بطری با نوشته‌های روی شیشه، هماهنگی و هارمونی قشنگی ایجاد کرده است. مسلما شما برای مکان های خاصی قصد استفاده از عطر را دارید. برای مثال اگر قصد دارید هنگامی که سرکار هستید از عطر استفاده نمایید به سراغ خرید عطرهای ملایم و عطر خنک بروید. سعی کنید عطرهای متنوعی برای مناسبت ها و مکان های مختلف خریداری نمایید.

عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل Alien حجم 20 میلی لیتر

از این رو شما می‌توانید برای خرید هر نوع عطر و اسپری، به دیجی استایل مراجعه کرده و عطر مورد نظر خود را به سادگی از این فروشگاه بهترین کرم برای رفع ترک های پوستی سفارش دهید. یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه برند کالکشن، لاگوست است که با رایحه خنک و تندی که دارد به عنوان عطر جیبی با ماندگاری بالا نیز به فروش می‌رسد. این عطر با رایحه‌‌ای از عطر چوب سرو و مرکبات بسیار مورد پسند آقایان بوده و از آن برای فصول گرم سال استفاده می‌کنند. شیشه ۲۵ میل عطر لاگوست محصول مناسب برای عطرهای جیبی بوده و به دلیل بوی خوشی که دارد خاطره ماندگاری از شما در یاد اطرافیانتان نگه می‌دارد. مزیت این عطر این است که در کیف دستی و یا جیب لباسش به راحتی جا شده و همیشه می‌تواند همراهتان باشد.

لیست قیمت 34 مدل بهترین عطر جیبی مردانه خوشبو و ارزان + خرید تانیرو