لیست طلا و جواهرات گالری ربیعی بزرگترین فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر | hsaatchi

جواهری حقانی (قصر طلای دلربا سابق) از سال ۱۳۵۵ در صنف طلا و جواهر حضور دارد. کسب و کار ما، طراحی و تولید جواهرات کاملا دست ساز با سنگ‌های زیبای قیمتی است. این جواهرات با طراحی خلاقانه طراحان ایرانی و هنر دست استادکاران ایرانی همراه شده است. در حال حاضر گوشواره طلا جزو زیورآلاتی است که در مدل‌های مختلف زنانه، مردانه و بچه‌گانه طراحی و برای فروش عرضه می‌شود. گوشواره انواع و شکل‌های بسیار متنوعی دارد، از این رو بسیار مهم است که این زیورآلات را بر اساس فرم صورت انتخاب کرد، برای نمونه گوشواره‌های میخی با و بدون سنگ قیمتی برای صورت‌های باریک و کشیده مناسب‌تر هستند.

انگشتر عقیق سرخ

زمانی می‌توانید ادعا کنید که در زمینه تبلیغات موفق عمل کرده‌اید که محصولات شما جایگاه ویژ‌ه‌ای را در قلب و ذهن مخاطب پیدا کرده باشد. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ در محلنمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید. در این بخش لیستی از اتحادیه های طلا و جواهر سراسر ایران جمع آوری شده است. شما می توانید جهت ارتباط با اتحادیه ها، بر روی هر اتحادیه کلیک کرده و اطلاعات تماس شامل تلفن، نمابر، آدرس ، پست الکترونیک ، آدرس وبسایت و … کلیه محصولات حقانی به صورت 18 عیار و توسط خلاق‌ترین طراحان و بهترین استادکاران تهیه و تولید می‌شود؛ اما بنا به درخواست و بودجه شما این امکان وجود دارد که طرح انتخابی با طلای 21 عیار نیز تولید شود.

طلا یکی از شناخته شده‌ترین فلزات به دست انسان میباشد که از پیدایش آن تا به امروز در موارد زیادی… انگشتر به عنوان یکی از زیورآلات ماندگار که تا وقتی در دستمان است حس خوبی به ما می‌دهد همواره مورد… کلمه‌ی «درریس» از نظر لغوی به معنای ریسمانی‌ست از در، که در واقع همان مروارید سایت ساعتچی است. تمام کالاها و خدمات این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد . توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

  • برند حقانی با داشتن تیمی مجرب و متخصص جا پای خود را در این صنف به خوبی محکم کرده است؛ پشتوانه خرید شما از جواهری حقانی، تجربه و مهارت ماست.
  • این جواهرات با طراحی خلاقانه طراحان ایرانی و هنر دست استادکاران ایرانی همراه شده است.
  • خطوط تمیز کامل و تناسبات دقیق در یک دستبند بیضی شکل از دو قوس سفت و محکم قرار دارند که باید با استفاده از پیچ گوشتی مخصوص تطبیق داده شوند.
  • شما می‌توانید این طیف از محصولات را به‌تناسب سلیقه‌ی خود حکاکی کرده و اسم یا تاریخ تولد یا ازدواج خود را به حلقه‌ها اضافه کنید.
  • ویترین این مجموعه مملو از جواهرات دست ساز ایرانی و جدیدترین برندهای بین المللی همچون تیفانی، کارتیه، رولکس، ورساچه و غیره است تا شما بتوانید بدون هیچ محدودیتی با دست باز ضمن مشاهده و مقایسه انتخابی دوست داشتنی داشته باشید.
  • کلمه‌ی «درریس» از نظر لغوی به معنای ریسمانی‌ست از در، که در واقع همان مروارید است.

در فروشگاه خرید اینترنتی طلا همچنین شما می‌توانید سفارش‌های خود را با متریال پلاتین سفارشی‌سازی کنید. این موضوع در مورد جواهرات آقایان و بخصوص انگشترهای مردانه از محبوبیت بالایی برخوردار است چراکه در فرهنگ عمومی، همچنان بسیاری از آقایان علاقه‌ای به استفاده از طلا نداشته و در مورد حلقه‌ی ازدواج، به سمت تهیه‌ی حلقه‌های پلاتینی می‌روند. همچنین پلاتین بسیار بادوام است و می‌تواند در مجاورت عوامل فرسایشی و اسیدی، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.

گوشواره طلا

لیست طلا و جواهرات گالری ربیعی بزرگترین فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر | hsaatchi