قالب املاک Lisfinity قالب وردپرس املاک خرید قالب Lisfinity آقا خسرو | jetagahi

قالب املاک Lisfinity قالب وردپرس املاک خرید قالب Lisfinity آقا خسرو | jetagahi این ویژگی برای خیلی از کاربرانی که به دنبال زمین، خانه، مغازه و… هستند، جذاب است. وب سایت های مدیریت املاک دارای دسته بندی های مختلف، گالری عکس و سیستم رزرو می باشند. با استفاده از قالب حرفه ای وردپرس املاک و مستغلات، می توانید مطمئن باشید که تمام ویژگی ها، جلوه های بصری و … به خوبی و در هر صفحه نمایشی به کاربران نمایش داده می شود. ما در راست چین به شما کمک می کنیم کسب و کار آنلاین خودتان را با قالب های وردپرس، افزونه های کاربردی و اسکریپت های حرفه ای سریع، ساده و ارزان بسازید.

قالب املاک Homeo وردپرس

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قالب اماده املاک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

املاک بخش جدایی ناپذیر زندگی ما هستند، زیرا سرپناه، فضایی ایمن و گاه فضاهای کاری را برای ما فراهم می کنند. با این حال، سرمایه گذاری در املاک نیز نیازمند تحقیق، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری دقیق است. همچنین افراد برای انجام خرید و فروش در بازار املاک نیازمند یک واسطه معتبر و قابل اعتماد هستند. ممکن است این واسطه را از طریق معرفی اطرافیان، دیدن آگهی های تبلیغاتی یا جستجو در اینترنت پیدا کنند. وبسایت شما باید به گونه ای باشد که در نگاه اول نظر مشتری را جذب کند.

فروشنده‌ها

شما در کمتر از 5 دقیقه می توانید یک سایت آگهی حرفه ای در زمینه سایت های آگهی عمومی مثل دیوار و شیپور ایجاد یا از طرح مخصوص املاک و خودرو و یا حیوانات خانگی استفاده کنید. قالب Homeo کاملاً مقیاس پذیر است و شما می توانید فقط با چند کلیک از آن برای درگاه های بزرگ املاک یا آژانس های کوچک استفاده کنید. آیا به تغییر سفارشی در وب سایت خود نیاز دارید؟ کلا مشکل نیست.

بله، اکثر محصولات دارای دارای فایل مستندات اصلی خود هستند و برخی‌ دیگر نیز دارای آموزش ویدیوئی نحوه نصب و کار با محصول می باشند. این قالب چندین ویژگی فوق العاده دارد که باعث شده، برای نمایش تبلیغات طبقه بندی شده ی املاک و مستغلات، عالی باشد. بعد از ثبت نام باید یک پنل برای ثبت آگهی باید داشته باشید که کار با آن ساده بوده و هر شخصی به راحتی بتواند آگهی های خود را داخل سایت شما ثبت کند. مشاوره املاک نیز یکی از زمینه های کاری است که برای راحتی ارائه خدمات نیاز به یک بستر آنلاین مانند سایت را دارد. افزونه های صفحه ساز افزونه هایی که با استفاده از آن سایت دلخواه خود را بدون کدنویسی طراحی خواهید کرد.

لازم به توضیح میباشد تمام سرورهای استاندارد امروزی این قابلیت ها را دارا میباشند. در غیر این صورت از پشتیبانی هاستینگ خود جهت نصب و فعال‌سازی یون‌کیوب درخواست کنید. قالب لیسفینیتی دارای 5 طرح اختصاصی می باشد که براحتی می توانید از این طرح ها در سایت آگهی خود استفاده کنید.

  • و با این کار، به کاربران کمک کنید جستجوهای خود را براساس شهر، منطقه، قیمت و هر فیلدی که شما تعریف کرده اید انجام دهند و ملک مناسب خود را بیابند.
  • در ادامه این مقاله، ویژگی های مختلف وب سایت های املاک، چرایی اهمیت آن ها و برخی از مزایا موجود آن را بررسی می کنیم.
  • ما در این مقاله قصد داریم بهترین قالب های وردپرس برای املاک را معرفی کنیم.
  • وجه تمایز قالب Real Place را در موتور جستجوگر قدرتمند می توانیم ببینیم.