طراحی و ساخت آبنما و سازه های آبی مدرن | elitarchgroup

آبنماهای ساده که دارای حوض های کوچکی هستند می تواند ایده خوبی برای قرار گرفتن در کنار آلاچیق ها باشند. آبنماهای ساده را می توانید با رنگ های متفاوت و در ابعاد مختلف برای فضاهای بیرون طراحی کنید. ارتفاع این آبنما در حدود 2 الی 3 متر است و آب به‌صورت ریزشی و آبشاری به پایین آبنما جاری می‌شود. در این نوع آبنما، آب بر روی سنگ‌ ها جاری می‌شود و در انتها به داخل برکه میریزد. همچنین می‌توان به جای برکه آب وارد جوی آب شود و مسیری را در داخل حیاط خانه طی کند. یا در نوع در دیگری از آبنما میتوانیم بر روی حیاط یک نایلون و یا پلاستیک بکشیم و یک حوضچه کوچک در پایین آبنما درست کنیم.

درمورد ساخت آبنما توسط گروه مهندسین مدرن استخر توضیح می دهید؟

در بناهای مدرن که هزینه زیادی برای سازه انجام می‌شود و طراحی نمای داخلی و خارجی بخش عمده ای از هزینه ها را قرارداد قیمت مقطوع در بر می‌گیرد. آبنماهای طراحی شده و زیبا علاوه بر افزایش زیبایی کمک می‌کنند تا هوا لطافت بیشتری داشته باشد. همچنین در صورت طراحی اصولی صدای اب می‌تواند استرس افراد را کاهش دهد. طراحی آبنمای لاکچری و مدرن یکی از تقاضاهایی است که در که دارندگان ساختمان های لوکس مطرح می کنند. آبنمای لاکچری به معنای آن است که نوعی طراحی ویژه و محصر به فرد در آبنما وجود داشته باشد.

  • با توجه به اینکه لابی در ورودی ساختمان قرار دارد و رفت و آمد زیادی در آن وجود دارد ، توجه به زیبایی این محیط از اهمیت برخوردار است.
  • همانطور که از اسم این آبنما مشخص است پرده ای از آب را ایجاد می‌کند.
  • این عنصر از دیرباز در زندگی انسان ها نقش بسیار مهمی داشته و همیشه جز, ثابتی از آن به شمار رفته و می رود.
  • شاید برایتان جالب باشد تا بدانید وجود پمپ ها در آبفشان ها میزان فشار آب را تعیین می کند و با استفاده از آن فشار آب کنترل می شود.
  • همچنین متریال مورد نیاز برای آبنمای سنگی در محیط باغ و اطراف آن راحت تر تهیه میشود و قابل دسترس تر می باشد.
آبنماها می توانند به راحتی و از فرم های بسیار ساده و طبیعی تشکیل شوند. یک تخته سنگ گود با قابلیت پمپاژ آب به سادگی عملکرد آبنما را پیدا می کند. اگر در فضای خانه از عناصر طبیعی استفاده می کنید، طراحی یک آبنمای سنگی در کنار فضای سبز بسیار زیبا خواهد بود. نظر شما در مورد انواع مدل آبنمای خانگی و آب نماهای طراحی شده برای حیاط چیست؟ کدام یک از ایده های فوق برای منزل شما کاربردی تر هستند؟ نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. آبنما شیشه ای جایگزین مناسبی برای آبنما پرده ای بوده و هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

طراحی و ساخت آبنما و سازه های آبی مدرن | elitarchgroup

در مسیر طراحی آب نما صورتی که پروژه وسیع بوده و از اهمیت بالایی برخوردار باشد ؛ یک انیمیشن از کار نهایی تهیه میگردد. طرح در اختیار کارفرما قرار میگیرد تا به این شکل درک واضحی از طرح پدید آید.پس از بررسی تمام جوانب و مشخص شدن و البته مناسب بودن مکان اجرا ، طراحی پروژه شروع می گردد. در ابتدا طرح کلی را بصورت اسکیس و بصورت دستی طراحی می گردد. پس از موافقت کارفرما باکلیات طرح ، کار با نرم افزار3DMAX یا MAYA اجرا می گردد.

تماس با ما: