طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شروع یک موفقیت آنلاین پرتال | totoweb

برای وب سایت فروشگاهی امکانات زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. قرار گرفتن محصولات مختلف شما در صفحه اصلی و ترغیب افراد برای خرید یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید در سایت فروشگاهی رعایت شود. طراحی صفحه ی فروشگاه و قرار گرفتن محصولات در ویترین آن یکی دیگر از امکانات این دسته از وب سایت ها است. طراحی اصولی صفحات محصول، فرم های سفارش دهی و درگاه پرداخت از دیگر موارد یک سایت فروش محصول است. طراحی صفحات درباره ی ما و تماس با ما از موارد ضروری وبسایت های فروشگاهی است.

طراحی سایت زیبای معرفی شرکت

همیشه قبل از این که هزینه کامل را پرداخت باید حدود 60% کار تحویل داده شده باشد و آماده مجموعه توتو وب بهره ورداری باشد. به این صورت که سایت شما قابل مشاهده باشد و شما بتوانید آن را ببینید. یکی از روش های که شما متوجه می شوید که کدام یک از سایت ها مناسبتان می باشد یا خیر. طراحی ظاهری سایت شما چگونه باشد بهتر است مشاهده سایت ها دیگر و رقبای خودتان می باشد که از نقاط قوت و نقاط ضعف آن سایت متوجه شوید که سایتی که می خواهید طراحی شود چگونه باشد. با مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت شما می توانید متوجه شوید چه سایتی مناسبی است. با وجود این، اگر می خواهید سایت فروشگاهی شما موفق باشد، باید به المان های مختلفی توجه داشته باشید.

  • در ادامه یادگیری مبحث آموزش طراحی سایت شما با موضوعاتی مانند طراحی وب اپلیکیشن و توسعه دهندگی وب آشنا می شوید.
  • ــ سرویس هاست رایگان Cpanel گزینه دیگری است که، می توان برای دامنه های ملی ایران که با پسوند ir هستند از آن استفاده کرد.
  • تم و قالب گرافیکی سایت که بر کل سایت اعمال خواهد شد توسط بهترین طراحان گرافیست ما طراحی می‌شود.
طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شروع یک موفقیت آنلاین پرتال | totoweb

به عنوان مثال، یک پورتال خبری ممکن است از چندین سایت پویا تشکیل شده باشد که هر یک از آنها ویژگی های دسترسی مانند عضویت، ارسال اخبار، ارسال تصویر، نظرسنجی و غیره را برای مدیران خود فراهم می کند. همچنین تمام عملکردهای یک سایت پویا را می توان در یک پورتال منفرد اعمال کرد. اما از سوی دیگر عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی باعث می شود که صاحبان و مدیران نتوانند سایت را به روز کنند. شما به راحتی می‌توانید متن‌ها، تصاویر و سایر بخش‌های قالب خود را ویرایش کنید.

قسمت چهارم آموزش طراحی سایت رایگان

بلکه دسته بندی ها باید به گونه ای طراحی شوند که از لحاظ بصری بتوانند حس خوبی را در مخاطب به وجود بیاورند و خسته کننده نباشند. اگر شما به سایت های برندهای معتبر توجه کنید متوجه می شوید که تمامی این سایت ها به این موارد توجه ویژه ای دارند. مبنای کار ما در کسب و کارمان صداقت و مشتری مداری می باشد , به زبان ساده بگویم مبنای کار ما این نیست که با چرب زبانی و … هر وب سایتی که ساختیم با زیبایی شناسی و انالیز رفتاری مخاطبان همراه بوده است. وب سایت شما نه تنها مخاطب شما را وادار به تعامل می کند بلکه دیگران را نیز ترقیب به استفاده از خدمات و محصولات شما میکند.

برخی از موارد در جستجوهای اینترنتی به شرکت هایی برمی خوریم که به نامشان در اینترنت است ولی دارای شرکت نیستند و یا مجوز رسمی ندارند. این موضوع ممکن است مشکلاتی را در آینده برای شما به وجود بیاورد. زمانی که به شرکت طراحی سایت مراجعه می کنید، در اولین مرحله مجوزهای آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که آن شرکت به صورت رسمی کار می کند. در این صورت، اگر مشکلی پیش بیاید می توانید با مراجعه به مراکز قانونی و حقوقی آنها را رفع کنید. یکی از نگرانی هایی که افراد در مورد طراحی سایت سفارشی دارند در این باره است که هزینه طراحی سایت سفارشی بالاست و آیا ارزش دارد کسب و کارها این مبلغ را برای راه اندازی سایت بپردازند! بهتر است به این سوال از دیدگاه متفاوتی نگاه کنیم تا بتوانیم پاسخ دقیق و قانع کننده ای به آن بدهیم.