شرکت آسانسور و پله برقی رازی

شرکت آسانسور و پله برقی رازی

معمولا در این مراکز افراد به صورت یکنواخت از پله برقی استفاده می کنند و ازدحام جمعیت رخ نمی دهد؛ همچنین ساعات کار مراکز تجاری و خرید حدود دوازده ساعت است و پله ها به صورت مداوم روشن نمی مانند. برای ساختمان هایی که تردد در آنها به صورت معمولی انجام می پذیرد و ساعات کار آنها در طول شبانه روز 12 ساعت می باشد پله برقی تجاری نصب می گردد. این پله برقی ها معمولا قیمت مناسبی دارد و در مکان های چون مراکز خرید کم رفت و آمد کاربرد دارد. اساس کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطکاک بین سیم بکسلها و فلکه موتور است. در داخل فریم وزنه به اندازه وزن کابین به اضافه نصف ظرفیت کابین وزنه وجود دارد. مثلاً اگر ظرفیت کابین 900 کیلوگرم باشد(یعنی آسانسور نفربر 12 نفره چون متوسط وزن هر نفر 75 کیلو گرم است)باندازه 450 کیلوگرم باضافه وزن کابین در کادر وزنه، وزنه وجود دارد.

برای نصب و راه اندازی پله برقی باید به نوع ساختمان و مکانی که پله برقی در آن نصب می گردد توجه شود. بنابراین بسته به نوع ساختمان پله برقی که باید برای آن اجرا شود می تواند متنوع باشد. مکان نصب پله برقی در ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عنوان مثال در مراکز خرید مکان پله برقی باید به گونه ای طراحی شود که افراد دسترسی مناسبی به فروشگاه ها داشته باشند و در واقع پله برقی ها می توانند یک نوع راهنما و کنترل کننده مسیر حرکتی افراد باشند. پله برقی نیز مانند سایر دستگاه‌‌‌‌های مکانیکی نیاز به سرویس و نگهداری ماهیانه دارند که این امر میبایست توسط متخصصین انجام گردد. با توجه به این که در حال حاضر انجام محاسبات سیستم های هیدرولیکی در بسیاری از پروژه ها کاملا اجباری است، شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو امکان ارائه خدمات مهندسی محاسبات سیستم های هیدرولیکی را برای تمامی برند های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

همچنین نبایستی آنقدر از هم فاصله داشته باشند که شکاف بزرگی بین پله ها ایجاد شده و امکان آسیب پای استفاده کنندگان فراهم آید. پیش از نصب، محل قرارگیری پله برقی بایستی جهت نصب سازه آماده گردد. بعنوان مثال اتصالات بتنی بایستی ریخته شوند و صفحه زیرینی که پله برقی برروی آن قرار میگیرد بایستی نصب گردد. پس از حمل پله به محل نصب، تجهیزات مربوط به محفظه های بالا و پائین در جای خود قرار گرفته و نصب می شوند.

درباره شرکت هیدروفرکو

ممکن است یک روکش لاستیکی بر روی سطح آنها کشیده شود تا امکان لغزش مسافرین را کاهش دهد. همچنی ممکن است یک خط نشانگر زرد رنگ جهت مشخص کردن لبه های پله اضافه گردد.لبه های دیواره و کف پله بصورت عاجدار تعبیه شده که این عاجها بگونه ای قرار میگیرد تا با عاجهای صفحه شانه ای در بالا و پائین پلتفرم جفت شود. پله ها توسط یک زنجیر فلزی که در یک مسیر بسته قرار دارد به یکدیگر متصل می باشند بطوریکه بدنه هر پله می تواند نسبت به پله مجاور خم شده و زاویه ایجاد نماید.

معرفی شرکت VESTNER تولید کننده آسانسور

در بخش کنترل کیفی نهایی تمامی محصولات تولیدی شرکت پس از تولید به کمک سایت های کنترل کیفیت که مطابق محصول طراحی و تولید شده است و طبق آخرین دستورالعمل های بازرسی و آزمون کنترل کیفیت شده و پس از تست های لازم، محصولات بسته بندی و سپس در انبار آماده تحویل به مشتریان می شود. به کمک زیر ساخت نرم افزاری موجود در مجموعه آریان آسانسور در تمامی مراحل تولید و کنترل محصول از اقلام ورودی تا ارسال محصول، امکان ردیابی و شناسایی محصول وجود دارد. با استفاده از آنالیز اطلاعات دریافتی از سیستم مذکور و انجام ارزیابی ریسک در صورت نیاز اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه انجام شده که موجبات بهبود مستمر را فراهم می کند. شرکت لاران صنعت پویا آمادگی کامل برای ثبت سفارشات جزئی و کلی از انواع تجهیزات و قطعات هیدرولیک و پنوماتیک را دارد و خرسند است که می تواند با تأمین تجهیزات و محصولات با اصالت و باکیفیت بالا، در جهت ارتقای ایمنی و بهره وری صنایع کشور، گام بر می دارد. شرکت آسانبرکاران عرشیان بر اساس پروانه بهره برداری مجوز تولید 375 دستگاه انواع پله برقی را در سال 1398 از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. هم اکنون کارخانه این شرکت در 10 کیلومتری دامغان به سمنان مشغول فعالیت می باشد.

  • در این مرحله کارفرما در قالب شرکت طراحی و مونتاژ و نصب آسانسور درخواست بازرسی را در سیستم بازرسی آسانسور که تحت نظر سازمان ملی استاندارد است ثبت می نماید و موسسه استاندارد ایران امر بازرسی را به یک شرکت بازرسی آسانسور که دارای پروانه تایید صلاحیت می باشد محول می فهرست این وب سایت را مرور کنید نماید.
  • لازم به ذکر است که به آن دسته از موتورهای دارای اینکودر که ارتباط دایره ای، (رفت و برگشتی) بین موتور و تابلو فرمان برقرار باشد، Closed Loop و به دسته دیگر که فاقد این ویژگی باشندOpen Loop گفته می‌شود.
  • با استفاده از آنالیز اطلاعات دریافتی از سیستم مذکور و انجام ارزیابی ریسک در صورت نیاز اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه انجام شده که موجبات بهبود مستمر را فراهم می کند.
  • پله برقی به طور مدام در حال حرکت است حتی اگر هیچ شخصی از آن ها استفاده نکند در حقیقت هیچ مدت انتظاری برای آن ها وجود ندارد.
سیستم هدایتگری در داخل خرپا تعبیه شده تا زنجیر پله ها که باعث حرکت دائم پله ها در یک مسیر حلقوی میشود را در مسیر خود قرار دهد. یکی برای چرخ های جلوئی پله ها که به چرخ پله موسوم بوده و دیگری برای چرخهای عقبی پله ها که به چرخ کشنده موسوم می باشد. موقعیت نسبی این چرخها باعث میشود تا پله ها پس از خروج از صفحه شانه پائین بصورت یک راه پله در طول مسیر خرپا قرار گیرند.

کابین وشستی هایآتیس