سامانه جامع مدرن آموز آموزش اقتصاد کلان | easyemailmarketing

سپس با بیان مفاهیم کلیدی اقتصاد٬ مفهوم عرضه٬ تقاضا و بازار معرفی می شود و تعادل بازار بررسی می شود. در ادامه نقش دولت در اقتصاد معرفی و بررسی شده و پس از آن درس به بیان مفاهیم اقتصاد کلان می پردازد. در قسمت کلان ابتدا حسابداری ملی و مفاهیمی همچون GDP معرفی می شود و پس از آن درس با بررسی رشد ادامه می یابد. در آخر مفاهیم پول٬ رشد نقدینگی و تورم بیان شده و به بررسی روابط میان آنها پرداخته می شود. زمانی که نیاز باشد رفتار سیستم‌ها یا بازارها و نظام‌های اقتصادی را در سطح بزرگ موردبررسی قرار دهند باید به سراغ اقتصاد کلان رفت.

http://agahi-free.irمثلا یک مسابقه فوتبال خیلی مهم با شب امتحان شما همزمان شده است، اینکه شما تصمیم بگیرید در شب امتحان درس را مرور کنید یا نمره‌ی کمتری بگیرید اما آن بازی فوتبال را از دست ندهید، هزینه فایده نهایی نام دارد.

مشاهده ویدئو آموزش مبانی علم اقتصاد

معمولا انسان‌ها در مراودات مالی خود بیشتر بر پایه احساسات خود عمل می‌کنند. اگر یک بازاریاب محتوا بتواند، محتوای خود را برپایه اصول اقتصاد رفتاری بنویسد می‌تواند مخاطب بیشتری را به صورت هدفمندبه سوی کسب و کارها جذب نماید. اگر یک بازاریاب محتوا بتواند، محتوای خود را برپایه اصول اقتصاد مجله خبری ایمیل مارکتینگ آسان رفتاری بنویسد می‌تواند مخاطب بیشتری را به صورت هدفمند به سوی کسب و کارها جذب نماید. این دوره آموزشی به شکلی طراحی شده است تا رابطه بین اقدامات و سیاست های دولت و واکنش متغیرهای اقتصادی را بفهمید و از آن برای پیش بینی وضعیت متغیرهای اقتصادی از سیاست های احتمالی دولت استفاده نمایید.

بازگشت سرمایه[ویرایش]

شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه می باشند و خبر دارند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیربگذارد. مسائل اقتصاد کلان، همچنین، بر سیاست‌گذاری‌های جهانی نیز اثرگذارمی باشد. افرادی مثل من به که مباحث اقتصاد کلان علاقه دارند اما به دلایل مختلف امکان فراگیری از طریق دانشگاه در این رشته را ندارند، پیشنهاد میکنم حتمی این دوره بگذرانند. در اقتصاد کلان، متغیرهای اقتصادی مانند اخبار، ‌حوادث و گزارشات به عنوان ابزارهایی برای تشخیص و پیش‌بینی حرکت قیمت‌ها در نظر گرفته می‌شوند. برخی از معامله‌گران بر این باورند که با استفاده از این ابزار می‎توان روند بازار را تشخیص داد.

حوزه های تحقیق اقتصاد کلان

مکتب کلاسیک جدید، همراه با کینزی جدید یا نیو کینزی‌، عمدتاً بر روی هدف ادغام مبانی اقتصاد خرد در اقتصاد کلان بنا شده است تا تضادهای نظری آشکار بین این دو موضوع را حل کند. مکتب کلاسیک جدید بر اهمیت اقتصاد خرد و مدل‌های مبتنی بر آن رفتار تأکید می‌کند. اقتصاددانان کلاسیک جدید فرض می‌کنند که همه عوامل تلاش می‌کنند تا مطلوبیت خود را به حداکثر برسانند و انتظارات منطقی داشته باشند که آن‌ها را در مدل‌های اقتصاد کلان ادغام می‌کنند. اقتصاددانان کلاسیک جدید معتقدند که بیکاری تا حد زیادی داوطلبانه است و اینکه سیاست مالی احتیاطی بی ثبات کننده است، در حالی که تورم را می توان با سیاست پولی کنترل کرد. اقتصاد کینزی عمدتاً بر اساس آثار جان مینارد کینز پایه گذاری شد و آغازی برای مطالعه اقتصاد در مقیاس کلان به عنوان یک حوزه مطالعاتی جدا از اقتصاد خرد بود. کینزی ها بر تقاضای کل به عنوان عامل اصلی در مسائلی مانند بیکاری و چرخه تجاری تمرکز می کنند.

  • از مبانی اقتصاد تولید این است که از ابزارهای خاص عوامل تولید برای تولید کالاهایی استفاده شود تا اهداف معینی حاصل شود.
  • ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم.
  • درود خدمت شما دوست عزیز، در این دوره شما با تمامی مفاهیم اقتصادی آشنا خواهید شد که پس از اون می تونید اقتصاد هر کشوری از جمله ایران رو مورد بررسی قرار بدید.