رپورتاژ آگهی چیست ؟ چطور بیشترین بهره را از آن ببریم؟ + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

این چند موردی که نام برده شد همه‌ی بخش ‎های زندگی انسان به گونه ‌ای شامل شده است. که در پایان مقاله قرار دارد مشتری را به صورت مستقیم به سوی شما هدایت می کند. بیش از آنکه در تبلیغات سرمایه ‌گذاری کرده باشد، در روابط عمومی سرمایه‌گذاری نموده بود. وقتی مردم خود را به‌ عنوان بخشی از داستان نوشته شده ببینند، اطلاعات و ویژگی‌های گفته شده در متن را به مدت طولانی‌تری به ‌یاد می‌آورند.

  • همانطور که می دانید تاثیر رپورتاژ آگهی بر برندینگ و رونق کسب و کارتان روشن می باشد اما اگر شما سایتی هم داشته باشید، رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر مثبت و مستقیم روی سئوی سایت شما بگذارد.
  • حداقل کاری که می‌توانید انجام بدهید این است که موضوع مد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید چند لینک اول چه نکاتی مطرح کرده‌اند (احتمالاً مخاطب را بهتر راضی می‌کرده‌اند که بالا آمده‌اند).
  • به علاوه می‌توانید از عکس‌های مرتبط با محتوا خود هم استفاده کنید.
  • البته این نکته در همه موارد صادق نیست چراکه اگر مثلا بوم کسب و کار ناب را برای استارت‌آپ‌ها تهیه می‌کنید، انتشار رپورتاژ خبری آن در نشریات مرتبط با تجهیزات آزمایشگاهی نیز می‌تواند مفید باشد.
در مقابل، سئوی خارجی مجموعه کارهایی است که در بیرون از سایت خود انجام می‌دهید و یکی از مهم‌ترین این کارها دریافت بک لینک است. به این معنا که کاری کنید که سایت‌های معتبر به مطالب سایت شما لینک دهند. چون رپورتاژ متنی در سایت‌های پربازدید یکی از رایج‌ترین انواع رپورتاژ است،‌ لازم است در این‌جا به یک دغدغه‌ی بسیار مهم بپردازیم و چند جمله درباره‌ی تاثیر رپورتاژ آگهی روی سئو حرف بزنیم. تقریبا همه کسب و کارها می‌توانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفه‌ای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید. در رپورتاژ هم مانند یک مقاله یا خبر باید از المان‌های تصویری به ویژه عکس‌های جذاب و مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خرید رپورتاژ گلدلینک خودتان استفاده کنید.

این روش تبلیغاتی بسیار در چند سال اخیر مورد استقبال مردم بوده است و مزیت‌های بسیار دارد که ما در اینجا برای شما چند تا از مهم‌ترین‌ها را برایتان شرح می‌دهیم. مجموعه گسترده و متنوعی از فایلهای صوتی رایگان در رادیو متمم ارائه شده که می‌توانید هر یک از آنها را دانلود کرده و گوش دهید. پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد،با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید. شما می‌توانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی درباره متمم مراجعه کنید.

اما بک لینک‌های طبیعی توسط سایت‌های دیگر و به صورت اختیاری داده می‌شوند. علاوه بر این بک لینک می‌تواند در همه صفحه‌های یک سایت و تنها با یک کلمه کلیدی قرار بگیرد؛ ولی رپرتاژ تنها در یک صفحه از سایت، همراه با چند کلمه کلیدی و 3-5 لینک خارجی منتشر می‌شود. وقتی شما یک مغازه را به دوستتان معرفی می‌کنید، دوستتان متوجه می‌شود که فروشگاه مورد نظر اعتبار دارد. گوگل هم به همین صورت با دیدن بک‌لینک‌هایی که گرفته‌اید، متوجه اعتبار صفحات سایتتان می‌شود و رتبه بهتری برای کلمات کلیدی که لینک‌ آن‌ها را در رپورتاژ آگهی قرار داده‌اید، در نظر می‌گیرد. وقتی رپورتاژ آگهی را در سایت‌های پرمخاطب منتشر می‌کنید، مسلما تعداد زیادی از کاربران اینترنت با شما آشنا می‌شوند.

دلایل استفاده از ریپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟ چطور بیشترین بهره را از آن ببریم؟ + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

البته به این نکته توجه داشته باشید که مجبور نیستید رپورتاژ آگهی را به صورت یک مقاله علمی بنویسید بلکه می‌تواند به صورت یک کوییز، ویدیو یا فهرست به همراه «فراخوان برای اقدام» (Call to Action | CTA) باشد. شخصی که می‌خواهد رپورتاژ آگهی سفارش دهد اول از هر چیز به کیفیت سایت توجه می‌کند. به همین علت افراد معمولا قدرت دامنه و قدرت صفحه وب‌سایت‌های مختلف را با هم مقایسه می‌کنند تا سایت مناسبی را برای نمایش انتخاب کنند. تعرفه رپورتاژ در سایت‌های ایرانی از 200 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان بسته به سایت، متفاوت است. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های دیگر توسط خود شما برای گرفتن بک لینک انجام می‌شود.

مثلاً ممکن است رپورتاژ شما را در یک وب‌سایت یا مجله تخصصی صرفاً ۱۰۰۰ خواننده ببینند، با این حال نیمی از آن‌ها مشتری بالقوه‌ی شما باشند. اما همان رپورتاژ در یک سایت خبری دیگر ۵۰۰۰ بار خوانده شود، اما مشتریان بالقوه‌ی شما کمتر از ۱۰٪ مخاطبان آن سایت خبری را به خود اختصاص می‌دهند. این در حالی است که احتمال دارد به علت پربازدید بودن و گستردگی مخاطبان، هزینه خرید رپورتاژ آگهی هم برای شما بیشتر شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطب است که با استفاده از آن یک تیر و دونشان می‌دهید.

۱۲ نمونه رپورتاژ آگهی معجزه‌ساز +(۱۲ راز و تکنیک آموزشی💎)

به طور مثال، برخی از کسب‌وکارهای اینترنتی هستند هر روز یک رپورتاژ انتشار می‌دهند و برخی از آنها هر هفته یکبار. هر چقدر تعداد رپورتاژها بیشتر باشد، به همان اندازه ترافیک سایت بیشتر می‌شود و این امر به موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی کمک می‌کند. یکی دیگر از مواردی که با استفاده از تولید محتوای رپورتاژ مناسب بدست می‌آید ثبت برند در ذهن مشتریان یا همان برندینگ است. سایت‌های خبری بازدیدکنندگان بسیار بالایی دارند و روزانه افراد بسیار زیادی از این سایت‌ها دیدن می‌کنند.