دريچه كولر دریچه کولر آبی ، دریچه پلاستیکی کولر

دريچه كولر دریچه کولر آبی ، دریچه پلاستیکی کولر

از جمله متریال های تولید شده در این شرکت می توان به دریچه کولر آلومینیومی، دریچه کولر آهنی و انواع مختلفی از دریچه تنظیم هوای چوبی درپوش دار اشاره نمود. تهران دما تمامی محصولات خود را در سایزهای متنوع و سفارشی نیز تولید می نماید. تمرکز طراحان و سازندگان دریچه کولر بر روی ساخت و عرضه اقلام تهویه هوا و تهویه مطبوع می باشد. لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع مختلف این محصول طراحی و به بازار عرضه شده است.

در ابتدا سعی شده است تا به سوال دریچه کولر چیست؟ پاسخ داده شود. همچنین در ادامه به اهمیت نوع دریچه در تهویه هوا در محیط منزل و ادارات صحبت خواهیم کرد. از دیگر انواع مدل ها می‌توان به دریچه از نوع پی‌وی‌سی اشاره کرد. این دریچه‌ها معمولا کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مدل های آهنی دارند.

این محصول در محل هایی اجرا می شود که دستگاه های فن کوئل داکت اسپیلت نصب شده باشد. دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار همانند سایر دریچه های زیر فن کوئلی دریچه کولر می باشد. تنها یک تفاوت وجود دارد و آن وجود گریل در حاشیه و یا در وسط این محصول است. گریل جهت انتقال هوای دستگاه های فن کوئل و یا داکت اسپیلت می باشد. یکی دیگر از کارهایی که دریچه کولر گریل دار انجام می دهد، مکش هوای داخل محیط ها به بیرون از خانه می باشد. برای پوشش برخی از نقاط در ساختمان ها از دریچه کولر بازدید استفاده می نمایند.

دریچه کولر سقفی 4 طرفه از محبوب ترین مجصولات در میان مردم می باشد. جنس بیشتر دریچه‌های خطی از آلومینیوم است، اما به صورت کلی قابلیت سفارشی‌سازی دارند و علاوه بر این انواع آهنی و پلاستیکی آن هم در بازار موجود می‌باشد. علت وجود دمپر برای تنظیم، کنترل و انسداد جریان هوا در پشت دریچه کولر است. دریچه‌های کولر خطی انواع متفاوتی دارند که به صورت مختصر به آن‌ها اشاره می کنیم. در کنار وزن سبک و مقاومت بالا، به دلیل شکل‌پذیری راحت آن هنگام تولید، تنوع بی‌نظیری در رنگ، طرح و شکل این دریچه‌ها وجود دارد. از مهم‌ترین طرح‌های موجود در بازار می‌توان به طرح‌های مشبک، تایلی، خطی، چهارگوش، سقفی و سونایی اشاره کرد.

به نحوی که با اطمینان می توان گفت دریچه تنظیم هوای آلومینیومی 30 سال عمر مفید دارد. دریچه کولر آلومینیومی به دلیل وزن کمی که دارد، با پرتاب باد کولر و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به صدا نمی افتاد. تمامی موارد بالا موجب محبوبیت این محصول در میان مردم گشته است.

  • دریچه کولر آهنی ساختاری مشابه نوع آلومینیومی آن دارند، اما چند تفاوت وجود دارد.
  • تهران دما با توجه به نیاز اقدام به تولید و صادرات انواع دریچه کولرهای تنظیم هوا به کشورهای همسایه نموده است.
  • دریچه کولر پلاستیکی پی وی سی در برخی محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • هر کدام از انواع دریچه یاد شده در طرح و مدل‌های خاص زیر تولید خواهد شد.
  • بسیاری از کاربران، از گرد و غباری که به منزل وارد می‌شود شکایت دارند.

جنس ساخت این محصول به صورت گالوانیزه، آلومینیوم و چوبی ساخته می شود. دریچه کولر خطی، پره شمشیری، مشبک و معمولی همه از انواع دریچه کولر می باشند. شرکت صنعتی رحمتی در زمانی بسیار کوتاه انواع دریچه کولر دیواری را با بهترین ‌کیفیت تولید و عرضه می نماید.

پروفیل کلافی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پس از اینکه کولر آبی تولید شد، افراد کارشناس در این حوزه اقدام به طراحی کانال سازی کولر و نیز دریچه کولر نمودند. آنها بعد از بررسی های کارشناسانه متوجه این موضوع شدند که برای انتقال هوا می بایست کانال کولر طراحی و اجرا شود. در نهایت آنها برای تنظیم جهت باد دریچه کانال کولر را تولید کردند. دریچه به دلیل رفع مشکل و بهبود عملکرد کولر آبی توانست به سرعت جایگاه مناسبی را در صنعت کانال سازی کسب کند. در این بخش بهترین روش اندازه گیری ابعاد دریچه کولر را ارائه می دهیم.

دریچه کولر گرد هواکش

لحاظ نکات اصولی و استاندارد در هنگام تولید دریچه کولر موجب بازدهی عالیه این محصول در محیط های مسکونی و صنعتی می شود. دریچه های آبی جدید به راحتی تنظیم می شوند، به طوری که مشتریان می توانند دما و هوای دریچه کولرهای آبی جدید را به جهت های راست و چپ و بالا و پایین هدایت کنند. بدین صورت با انجام این عمل می توان دمای تمامی فضا را به صورت یک دست هماهنگ نمود. شرکت تهران دما دریچه هوای دکوری زیبا را به سفارش مشتریانش تولید می کند. این محصول زیبایی چشم نوازی را در منازل مسکونی و مکان های اداری به وجود می آورد. محصولی که در بالا درباره ی آن مطلب خواندید، دریچه کولرهای چوبی از جنس ام دی اف شرکت تهران دما می باشد.

پس از آن به اندازه طول و عرض داحلی کانال کولر توری را برش می زنیم. سپس تور را قبل از اینکه دریچه کولرمان را نصب کنیم به داخل کانال کولر با استفاده از چسب مخصوص می چسبانیم. بعد از اینکه توری کاملا چسبید دریچه کولر را در جای خود نصب می کنیم. پس از این دیگر هیچ حشره ای به درون محیط زندگی و کار ما ورود نخواهد کرد. این شرکت با توجه به پیشنهادات و درخواست های مشتریانش اقدام به تولید محصولات ویژه نموده است. این محصولات از نظر کیفیت و نوع با سایر محصولات دریچه کولر تهران دما برابر هستند.

دریچه کولر گرد