خواص و مضرات قارچ گانودرما ، 21 خاصیت قارچ گانودرما برای سلامتی بدن

با توجه به ترکیباتی که ذکر شد این قارچ برای انواع بیماری ها فروشگاه آریو کالا موثر است. نشان داده شده که پلي ساکاريدهای اين قارچ علاوه بر درمان سرطان ويژگی های ضدويروسی، التهاب، ديابت، فشار خون بالا و جلوگيري از لخته شدن خون نيز دارند. اندام بارده قارچ و اسپور گانودرما لوسیدوم حاوي حدود ۴۲۲ ترکيبات فعال زيستي مختلف است. هر یک بسيار ارزشمند هستند و از خواص آن مي توان به درمان سرطان معده، هپاتيت A B C، آرتروز، دردهاي عصبي، بيخوابي، برونشيت، آسم، زخم معده، فشار خون، کلسترول بالا اشاره نمود. گانودرما (رِی‌شی یا جان‌افزا) معروفترين گونه در گروه قارچ هاست که قدمتی بیش از چهارهزار ساله دارد.

  • قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن ترکیبی از بتا گلوکان‌ها و تری ترپن‌ها، از دیرباز به عنوان یکی از قوی‌ترین قارچ‌های دارویی شناخته شده است.
  • پیش از خرید قارچ گانودرما حتما با کارشناسان ما مشورت کنید.
  • همچنین شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از نحوه مصرف، مشاهده قیمت و سفارش و یا خواص قارچ گانودرما به صفحات زیر مراجعه نمایید.

بیش از سه تا پنج فنجان کوچک قهوه گانودرما در روز به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. و چنانچه می‌خواهید قرص آن را انتخاب کنید، بیش از دو قرص در روز برای‌تان مجاز نیست. (بهتر است برای مصرف قرص آن، با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید).

برای کاهش وزن و دستیابی به اندامی ایده آل می‌توانید در کنار ورزش منظم از دمنوش قارچ گانودرما نیز استفاده کرده و تاثیرات بی نظیر آن را بر کاهش وزن خود ببینید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی غفاری دایت و برای دریافت رژیم اختصاصی خود، بر روی رژیم آنلاین من کلیک نمایید. خانم‌های باردار مادران شیرده، افراد مبتلا به اختلالات خونی، افراد با فشار خون پایین و افرادی که قرار است جراحی داشته باشند نیز باید از مصرف قارچ گانودرما خودداری کنند. همچنین افراد مبتلا به بیماری‌های خودایمنی نیز باید از مصرف قارچ گانودرما پرهیز کنند زیرا این قارچ موجب تقویت سیستم ایمنی و درنتیجه تشدید بیماری می‌شود.

به این صورت که شما می توانید انواع قهوه را به صورت تکی خریداری و آماده ی مصرف نمایید. در مطالعه ی دیگری در دانشگاه UNINOVE برزیل، آزمایشی توسطی گروهی پژوهشگر انجام شد تا تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت را مشاهده کنند. در این آزمایش تعدادی موش را به چند دسته تقسیم کردند و به یک دسته از آن‌ها قارچ گانودرما به مدت سی روز داده شد. پس از یک ماه، نتیجه آزمایشات تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت را موثر نشان داده و مقدار دیابت به طور تدریجی در گروه موش‌هایی که قارچ گانودرما مصرف کرده بودند، کاهش یافته بود. به این ترتیب پژوهشگران متوجه خواص قارچ گانودرما برای کنترل و درمان دیابت شدند.

ضمنا به هیچ‌وجه نباید آن را جایگزین داروهایی کنید که پزشک برایتان تجویز کرده است. اگرچه عوارض مصرف گانودرما چندان شدید و زیاد نیست اما برخی افراد نباید این قارچ را مصرف کنند؛ در ادامه بیشتر درباره کسانی که منع مصرف گانودرما دارند، صحبت می‌کنیم. خب اول باید بدانید که عوارض گانودرما چندان خطرناک نیست و موردی دیده نشده که حیات افراد را به خطر بیندازد؛ یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که درباره مصرف این قارچ مطرح شده، مشکلات گوارشی و ناراحتی معده است. گانودرما به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان به قارچی پرخاصیت و بسیار مفید تبدیل شده است.

از دیگر خواص مصرف قهوه های گانودرما بیز میتوان به کاهش قند خون و دیابت اشاره کرد. گانودرما دکتر بیز شامل محصولاتی است که در روند تهیه و تولید آن پودر قارچ گانودرما بکار رفته است. قارچ گانودرما دارای انواع مختلفی بوده، برخی از آن ها سمی بوده و برخی دیگر نیز خواص چندانی برای سلامتی ندارد. بهترین و پر خاصیت ترین نوع قارچ گانودرما، گانودرما لوسیدوم است. ترکیب قارچ گانودرما با قهوه یک نوشیدنی پرفایده را ایجاد میکند که خواص بسیار زیادی برای سلامت دارد.

چرا که گانودرما و این دسته از داروها خواص هم افزایی دارند. صبر کنید خواص ضد ویروسی گانودرما به اچ آی وی و اچ پی وی محدود نمی شود! ویدئو زیر را که گزیده ای از برنامه طبیب شبکه ۳ است مشاهده بفرمایید. قارچ ریشی یک منبع عالی از آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی است.

الف: مصرف قسمت گوشتی گیاه به صورت خشک شده

برخی از تحقیقات اولیه بر روی انسان ها نیز یافته های مشابهی را نشان می دهد. با اینحال اکثریت قریب به اتفاق تحقیقات انجام شده از این مزایا پشتیبانی نکرده اند. بعد از بررسی صدها شرکت کننده محققان مزایایی برای سطح قند خون ناشتا در افراد پیدا نکردند. بیشتر افراد این قارچ را به خاطر خاصیت ضد سرطانی اش مورد استفاده قرار می دهند.

سلامت پوست با قارچ گانودرما

خواص و مضرات قارچ گانودرما ، 21 خاصیت قارچ گانودرما برای سلامتی بدن

من اون رو برای چند ماه مصرف کردم و متوجه شدم وقتی بقیه مریض هستند من بیمار نمی شوم. بعد از یک سال، تقریباً فقط با نوشیدن دمنوش گانودرما هنوز مریض نشدم. بعد از دو سال من واقعاً به این نتیجه رسیدم که این قارچ ریشی است که سیستم ایمنی بدن من رو تقویت کرده. مهم است که توجه داشته‌ باشید که اطلاعات محدودی به طور کلی در مورد مضرات و خواص این قارچ در دسترس است.