خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

البته به دلیل تنوع نیاز و بودجه دانشجویان، تعریف روشنی برای لپ تاپ دانشجویی وجود آموزش پیشنهادی ندارد. ولی به صورت کلی لپ تاپ دانشجویی حداقل باید نیازهای تحصیلی عمومی دانشجو را برآورده کند. بهره وری، چند رسانه ای و قابلیت بازی، از جمله ویژگی هایی است که Dell XPS 15 می تواند آن ها را به خوبی انجام دهد. XPS 15 طراحی جذاب و باریکی را ارائه می دهد که با قدرت بسیار عالی همراه شده است.

از ویژگی­های این لپ­تاپ می­توان به رزولوشن (وضوح) صفحه آن اشاره نمود که باعث می­شود چشم کاربر از خستگی در امان بماند. از امتیازات دیگر آن دارا بودن بلنگوهایی با پخش صدای دالبی است که لذت گوش دادن به برنامه­های صوتی را دو چندان می­کند. جدیدترین صفحه‌نمایش بزرگ سامسونگ به نظر تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد، اما در داخل یک پردازنده جدید و نسل دوازدهم اینتل قرار دارد که عملکرد چند هسته‌ای قابل توجهی به آن می‌دهد. به‌علاوه، به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر دیگری که سامسونگ برای Pro 360 انجام داد، تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد و آن را به یکی از بهترین نسخه‌های موجود در حال حاضر تبدیل می‌کند.

در طول بررسی ما، Dell XPS 17 در هنگام اجرای آزمایش‌ها نمی‌توانست از پس آن بر بیاید، زیرا برنامه‌هایی مانند Adobe Suite را بدون مشکل اجرا می‌کرد. حتی می‌توانید از آن برای بازی‌هایی مانند Fortnite در زمان استراحت یا بعد از کلاس استفاده کنید. مهمتر از همه، صفحه نمایش از 100٪ طیف رنگی Adobe RGB و 94٪ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند، که به این معنی است که رنگ‌های دقیق را نیز ارائه می‌دهد. این بدان معناست که این یک انتخاب عالی برای دانشجویان عکاسی یا فیلمبرداری در کالج و دانشگاه است. یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس VivoBook Pro 15 است که با وجود CPU اینتل Core i H و GPU قدرتمند انویدیا GeForce GTX 1650 Max-Q یکی از انتخاب‌های برتر برای انجام امور گرافیک‌محور و حتی بازی است.

به علاوه، یک صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی و تقریباً بدون حاشیه در هر طرف وجود دارد و در این زمینه، اولین در جهان است. چیزی که این محصول را به دستگاه فوق العاده‌ای تبدیل می‌کند، طراحی کاملا آلومینیومی و پردازنده‌های Herculian AMD Ryzen آن است. تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر ؛ ما…بهترین پاور بانک های 2022 ؛ مشخصات فنی و…هک یک آژانس آمریکایی توسط هکرهای ایرانیپرواز یک هواپیمای نظامی با روغن آشپزی ؛ …بازیگران سریال زیر یه سقف [بیوگرافی + عک… هنگام حمل و نقل ، این لپ تاپ بسیار براق است و می توان آن را به راحتی حمل کرد. بعلاوه این برای دانشجویان رشته های برق ، شیمی یا نرم افزار مقرون به صرفه است. و با استفاده از این نوع پردازنده می توانید هر نرم افزار بالایی مانند نرم افزار CAD را با بیش از 4 ساعت سرعت اجرا کنید.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی

می‌توانید تعداد زیادی از لپتاپ‌های مخصوص برای دانشجویی را در سایت ما مشاهده کنید. لپتاپیفای انتخاب گسترده‌ای از برترین نوت بوک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر ترجیح می‌دهید با دست یادداشت برداری کنید، یکی از بهترین لپ تاپ‌های 2 در 1 هیبریدی را برای تجربه ترکیبی لپ تاپ و تبلت بخرید.

  • لپ تاپ Asus VivoBook K413 یک لپ تاپ بسیار زیبا، مدرن و سبک است که یک انتخاب عالی برای دانشجویان دختر است.
  • اگر لپ‌تاپی در حدود 500 دلار یا کمتر می‌خواهید، انتخاب‌های برتر ما را در اینجا و همچنین توصیه‌های خرید خاص‌تری را برای آن محدوده قیمت بررسی کنید.
  • این لپ‌تاپ دارای نمایشگری بسیار عالی بوده که تصاویر را با کیفیت QHD به نمایش می‌گذارد.
  • برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان، دستگاهی با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 و حسگر تشخیص اثرانگشت و بهره‌مندی از تاندربولت ۴، لپ‌تاپ ThinkBook 15 G2 لنوو را تهیه کنید.

لپ‌تاپ «modern 15 A11M ام اس آی» با داشتن بدنه‌ی فلزی از کیفیت ساخت مطلوب و وزن مناسب ۱٫۶ کیلوگرمی برخوردار است. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS‌ با وضوح FHD، پردازنده‌ی اینتل Core i3-1115G4، فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD و ۸ گیگابایت رم DDR4 از دیگر امکانات لپ‌تاپ MSI هستند. علاوه‌بر WIFi 6 و بلوتوث 5.1 و انبوهی از درگاه‌های مختلفUSB 3.0 و USB-C، این لپ‌تاپ از درگاه کارت حافظه نیز بهره می‌برد. ترکیب تراشه‌ی قدرتمند Ryzen5 5500U ای‌ام‌دی، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD در این لپ‌تاپ HP سرعت بسیار زیاد و عملکرد راضی‌کننده‌ای برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ اقتصادی اچ‌پی می‌توان به طراحی زیبا، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، درگاه USB 3.0 و تایپ C آن اشاره کرد.

اگر لپ‌تاپی در حدود 500 دلار یا کمتر می‌خواهید، انتخاب‌های برتر ما را در اینجا و همچنین توصیه‌های خرید خاص‌تری را برای آن محدوده قیمت بررسی کنید. به لطف طراحی جدید، صفحه نمایش بزرگتر (13.6 اینچ در مقایسه با 13.3 اینچ قبلی)، تراشه M2 سریعتر و ارتقاء به یک وب کم با وضوح بالاتر، نسخه 2022 مک بوک ایر همچنان بهترین انتخاب ما برای بهترین ها است. با 1199 دلار، افزایش 200 دلاری نسبت به قیمت اولیه مک بوک ایر 999 دلاری کمی ناامیدکننده است. به همین دلیل است که همچنان خواهید دید که نسخه M1 Air جایگاهی را در لیست بهترین لپ تاپ ما حفظ کرده است. با این حال، اگر قصد دارید این لپ تاپ را بگیرید و هزینه بیشتر برای شما اهمیتی ندارد، این اولین انتخاب ما است. HP VICTUS 16 ممکن است یک نوت بوک میان رده باشد، اما به نظر می‌رسد که یک دستگاه درجه یک است.

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkPad E14-AL

خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

برای مثال ممکن است به دلیل قیمت ارزان یک لپ‌تاپ، به کیفیت ساخت ضعیف آن توجهی نکنید. در این صورت ممکن است مجبور شوید در آینده هزینه‌هایی برای تعمیر لپ‌تاپ بپردازید. این لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی 360 درجه‌ای و پردازنده AMD A9 سرعت و قدرت مورد نیاز برای اجرای برنامه‌ها، ویدیو‌ها و بازی‌ها را فراهم می‌کند.

بهترین لپتاپ های دانشجویی 2022

اگر می‌خواهید لپ‌تاپ بسیار قدرتمند و با کیفیت عالی خریداری کنید بدون شک محصولات شرکت اپل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. مک بوک پرو یکی از جدیدترین مدل‌های شرکت اپل محسوب می‌شود که به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای پردازنده M1 Pro است که می‌تواند برنامه‌های سنگین را اجرا کند. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به حافظه داخلی آن اشاره کرد. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ کیفیت عالی نیست، اما کارتان را راه می‌اندازد، مخصوصا اگر قصد دارید لپ تاپ را برای کارهای عادی دانشجویی مثل انجام تکالیف دانشگاه استفاده کنید.

جالب است بدانید که این تست در واقع نحوه استفاده دنیای واقعی را شبیه سازی می‌کند. در حالی که طراحی این لپتاپ کلاسیک و بدون تغییر است، این لپتاپ یکی از بهترین گزینه‌های دانشجویان است این موضوع به این دلیل است که این لپتاپ تا حد زیادی ساده و مینیمال است و از نظر قدرت با مک بوک‌ها مقایسه می‌شود. اگر علاقه مند به بازی‌های کامپیوتری هستید، این مدل از لپ‌تاپ‌های ایسوس برای شما مناسب است. صفحه کلید کاربردی با نور پس زمینه و تاچ‌پد با پشتیبانی از حرکت سریع، بلندگوهای جلویی، وب کم HD با شاتر فیزیکی و میکروفون Dual-Array از اجزای ویژه این لپ تاپ هستند. VivoBook Flip 14 یکی از سبک‌ترین‌ لپ تاپ های بازار است که آن را برای حمل و نقل مداوم مناسب کرده است.