ترسناک ترین اتاق فرارهای اروپا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

معماهای منطقی و چالش‌ برانگیز دیگری که این اتاق فرار دارد باعث تمایز آن از اتاق فرارهای دیگر شده‌ است و قطعا می‌ تواند برای شما نیز جذاب باشد. لازم به ذکر است که این اتاق فرار مناسب عزیزان بالای ۱۸ سال می باشد. در ایت اسکیپ روم ، شما با داستان‌ها و سناریوهای مختلفی روبرو می‌شوید. معروف‌ترین مدل این اتاق فرارها، مربوط به حل پرونده‌های جنایی مثل قتل و سرقت است. در این سبک، شما در نقش نجات دهنده یک فرد یا جامعه یا حتی به عنوان یک کارآگاه وارد عمل خواهید شد. اتاقی که به عنوان زمین بازی وارد آن می‌شوید؛ ممکن است مثل محل وقوع جرم یا دفتر پلیس طراحی شده باشد.

البته اگر اولین باری است که به اسکیپ روم مراجعه می‌کنید؛ احتمالا ابتدا کمی گیج خواهید شد. اگر کسی از اعضای تیم تجربه حضور در اتاق فرار را دارد؛ بهتر است درباره استراتژی‌ها با بقیه اعضا صحبت کرده و جستجو برای یافتن سرنخ‌ها را آغاز کند. در غیر این صورت، بهتر است همه اعضا با هم صحبت کنید و هر نکته‌ای که به چشمتان آمد را با هم در میان بگذارید. اگر باز هم نتوانستید سرنخی پیدا کنید؛ از گیم مستر یا مسئول بازی کمک بخواهید. سایر اسکیپ روم‌ها هم از همین قاعده کلی پیروی می‌کنند و شما باید در زمان مشخصی، معماها را حل کرده و روش فرار از اتاق را پیدا کنید. برای اینکه مطمئن باشید در اتاق فرار به شما و گروهتان خوش می‌گذرد؛ باید انواع اتاق فرار را بشناسید و سبک مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.

تو سبک اسلشری هم انیگما ی بازی داره به اسم اتاق فرار روانی که بازم ترس در کنار معما هست. اونجا هم تمام سعی خودمون رو کردیم تا معماهای جذابی رو جلو پای شما بذاریم. اگر از ساکنین شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

انواع قفل ها در اتاق فرار

اگر خود را به نقطه وحشت کامل برسانید، تجربه خود و هم تیمی های تان را خراب می کنید.. آیا قصدتان این است که لذت و هیجان بازی را برای خود و هم تیمی های تان خراب کنید؟. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. خلاصه حس منحصر به فردیه که توی بازی های کامپیوتری مثل بازی های Call of Duty, Battle Field, All Escape Max Payne یا GTA بهتون دست نمیده. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد.

فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار معمایی برای شماست. شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است. شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. این اتاق فرار با خلاقیتش در شیوه اجرای بازی و گیم پلی متفاوتش، موفق شده توی این لیست قرار بگیره.

در مجموعه اسکیپ مستر، 10 اتاق فرار مختلف وجود دارد که هر کدام دارای سبک و موضوع‌های مختلفی می‌شوند. حتما یک گروه حرفه ای را برای شرکت در اتاق فرار ترسناک آماده کنید. اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است. همچنین باید توجه کنید که پایه و اساس اتاق فرار، معما است و در تمامی ژانر های اتاق فرار شما میبایست معما حل کنید.

  • در این اتاق، ممکن است درست در شرایطی که انتظارش را ندارید فردی با ظاهر وحشتناک (اکتور اتاق فرار) روبرویتان ظاهر شود.
  • با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!
  • وقتی شما برای رزرو اتاق فرار ترسناک اقدام می کنید، اولین چیزی که به چشمتون میخوره داستان اتاق فرار ترسناک هست که میخونید و جذب اون بازی می شید.
  • داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند.
  • اکثر افرادی که علاقه‌مند به اتاق فرار هستند، ژانر وحشت، دلهره و ترس را انتخاب می‌کنند.
ترسناک ترین اتاق فرارهای اروپا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

پر طرفدار ترین ژانر اسکیپ روم بدون شک اسکیپ روم ترسناک است که دقیقا تداعی کننده فیلم های ترسناک برای شما می باشد. پس اگر به دنبال ساعاتی توام با ترس و هیجان داشته باشید به یک اتاق فرار ترسناک نیاز دارید. اگر از ساکنین شهر قم می باشید و اکسیپ روم خوب ترسناک در قم سراغ ندارید کافیست در این مطلب با ما همراه باشید چرا که هم به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا می کنید و هم ترسناک ترین اسکیپ روم های قم را پیدا می کنید.

Max Payne یا GTA بهتون دست نمیده.

مدت زمان اختصاص داده شده برای حل کردن معماها و فرار از شرایط ترسناک آن، یک تا دو ساعت می باشد. اگر به دنبال جدیدترین اتاق فرار تهران می‌گردید، وقت آن رسیده که با اتاق فرار پلاک ۱۶ آشنا شوید. این اسکیپ روم در سال ۱۳۹۹ طراحی شده و دارای ۲ اتاق فرار بسیار جذاب و ترسناک می‌باشد. در حال حاضر، فقط یکی از اتاق‌ها به نام اتاق فرار آزمایش ۱۹۴۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. تعداد نفرات این بازی بین ۴ تا ۸ نفره بوده و مدت زمان آن ۷٠ دقیقه است. اگر بخواهید سری بهترسناک ترین اتاق فرار تهرانبزنید، کافی است کمی با دقت لیست بهترین اتاق فرار در تهران که در این مقاله ارائه شده است را، مطالعه کنید.

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر