تازه های اقتصاد | easyemailmarketing

در این رتبه‌بندی و بر اساس معیار اولی به ترتیب کشورهای ترکیه و عربستان سعودی و بر اساس معیار دوم کشور ترکیه بالاتر از ایران قرار می‌گیرند. یک مجله خبری ایمیل مارکتینگ آسان مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ملت‌هاست. بر اساس دستورالعمل جدید لازم است کلیه نویسندگان محترم در هنگام ارسال مقاله علاوه بر فایل اصلی مقاله، فرم تعارض منافع و فرم تعهد اخلاقی را نیز از طریق فایل های پیوست مقاله ارسال فرمایند. در میانه سال 1399 و همگام با تحولات شکل گرفته در عرصه بین‌المللی و همچنین کاهش التهابات در فضای اقتصادی کشور به نظر میرسد الگوی فزاینده انتظارات تورمی در کشور در معرض یک تغییر فاز جدی قرار گرفته است.

طلا و بیت‌کوین منتظر سخنرانی چهارشنبه شب

خواهشمند است قبل از ارسال مقاله قسمت راهنمای نویسندگان را به دقت مطالعه و مقاله خود را براساس شیوه‌نامه فصلنامه تنظیم فرمایید. بر اساس رتبه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فصلنامه نظریه های کاربردی اقتصاد موفق به کسب رتبه الف شده است. بامداد دوشنبه زلزله‌ای به قدرت 7.7 ریشتر ترکیه را لرزاند و خرابی زیادی بر جای گذاشت. این زمین لرزه اما به اقتصاد و بورس این کشور نیز خسارات سنگینی وارد کرده است. بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت در میادین میوه و تره‌بار بر اساس نرخ دولتی است. افزایش قیمت نفت به بالای 82 دلار قیمت نفت در بازارهای جهانی با یک دلار و 41 سنت به بشکه‌ای 82.40 دلار رسید.

  • ژاپن نام ایران را در فهرست واردات مجاز محصولات لبنی به این کشور قرار داده است.
  • مصوبه‌ای که به دلیل وجوه نوین و بی‌سابقه‌ای مانند درنظر گرفتن مصونیت قضایی برای خصوصی‌سازان این روزها مناقشات بسیاری برانگیخته است.
  • سقوط سهمگین درآمدهای گازی روسیه و عقب‌نشینی پوتین از سیستم پرداخت روبلی در حالی که آمارها از سقوط درآمدهای صادرات گاز روسیه به یک‌چهارم سطح روزهای اول تهاجم نظامی این کشور به اوکراین حکایت دارد، کشورهای غربی بیشتری اقدام به توقف خرید گاز روسیه می‌کنند.
  • در این راستا، یک تقسیم‌بندی اولیه کتاب‌های پایه‌ای اقتصاد، اقتصاد خرد در برابر اقتصاد کلان است.
  • پیش‌بینی بانک جهانی از سقوط تولید ناخالص داخلی ایران به زیر دو درصد در ۲۰۲۴ بانک جهانی در گزارشی تازه خبر می‌دهد که رشد اقتصاد جهانی در مواجهه با تورم بالا و اختلالات ناشی از حمله روسیه به اوکراین به‌طور کلی روندی «به‌شدت کاهشی» پیدا کرده است.

این فصل نامه دارای درجه علمی – پژوهشی مصوب به شماره مجوز ۳/۵۷۸۸۱۰ از وزارت علوم ،تحقیقات فناوری است . این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید. بحران کرونا هم بتدریج در حال نمایان کردن آسیب‌هایش به بدنه اقتصادی کشور است،اقتصادی که بعد از خروج ایالات متحده آمریکا از برجام و تحریم‌های نفتی،با فشارهای بسیاری دست و پنجه نرم میکرد و حالا باید با رکورد ناشی از کرونا هم مقابله کند. در این انقلاب اجتماعی تنها راه ممکن برای رهایی اکثریت، نه حفظ، بلکه برانداختن کامل ساختار‌های اجتماعی و برپایی ساختارهای جدید به نفع طبقات و اقشار مورد ستم است. تغییر و انتقال حکومت بخشی از روند چند جانبه‌ی چند‌دهه‌ای از دموکراتیزه کردن کل جامعه (از دولت و اقتصاد گرفته تا آموزش و فرهنگ) بوده که با مطالعه، نقد و اقدام به زدودن تمامی ویژگی‌های نظم سیاسی و ایدئولوژیک موجود از کلیت جامعه صورت می‌گیرد. نویسندگان محترم دقت کنند که حتما باید گزارش مشابهت‌یابی را که مستقیما از مشابهت‌یاب دریافت می‌‌کنند به فصلنامه ارسال نمایند.

http://agahi-free.ir

رویارویی روسیه با بحران «کسری هنگفت بودجه» در آستانه یک‌سالگی تهاجم به اوکراین درآمدهای بودجه دولت روسیه از محل صادرات نفت و گاز در ژانویه ۲۰۲۳ به کم‌ترین میزان از اوت ۲۰۲۰ رسیده و در صورت ادامه این وضعیت، دولت با ۷۸ میلیارد دلاری کسری بودجه مواجه خواهد بود. از این رو، به نظر می‌رسد کرونا که انتظارات، اولویت‌ها، سبک زندگی افراد جامعه، و الگوهای کسب و کار را دستخوش تغییرات جدی کرده است، دست کم تا یک سال آینده همچنان اقتصاد جهان و ایران را از وجود خود متاثر خواهد کرد. از مهم‌ترین چالش‌ها و اولویت‌های کابینه آقای رئیسی رسیدگی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی است. اگرچه از «مهار کرونا و ارتقای وضعیت بهداشتی» و نیز «بهبود روابط بین‌المللی و رفع تحریم‌ها» به عنوان مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم در کوتاه‌مدت یاد می‌شود. مصوبه‌ای که به دلیل وجوه نوین و بی‌سابقه‌ای مانند درنظر گرفتن مصونیت قضایی برای خصوصی‌سازان این روزها مناقشات بسیاری برانگیخته است.

اخبار اقتصادی دوشنبه ۲۶ دی

همچنین نویسندگان می‌­توانند این فایل را با اهداف انتفاعی یا غیرانتفاعی در وبسایت‌­های دلخواه منتشر نمایند. بورس تهران روز دوشنبه را با افت دو هزار و 319 واحدی شاخص کل به پایان رساند که نشان می‌داد از هیجانات بازار پس از دستورالعمل خودرویی شورای رقابت کاسته شده است. آیا این روند به معنای بازگشت معامله‌گران به بازار است؟ به ویژه باید توجه داشت که ارزش معاملات خرد بسیار کاهش یافته و به سطح چهار هزار میلیارد تومان رسیده است. بنابراین بانک مرکزی تلاش کرد که اولا روند رشد سزسام آور جرایم مربوط به برداشت های غیرمجاز از کارت بانکی را کاهش دهد و ثانیا تمامی مشتریان در همه بانک های کشور در استفاده از این المان متغیربا کمترین مشکل و سردرگمی مواجه شوند.