بهترین مراکز خرید طلا تهران

در این حالت هنگام فروش مشتری مینشیند و فروشنده اجناس مختلف را به او نشان میدهد و او به تماشای این محصولات و اجناس میپردازد. این روزها بر خلاف دهه گذشته که سپری کردیم افراد ضرورت مباحث طراحی و دکوراسیون داخلی را بیش از پیش متوجه شده اند و فهمیده اند که داشتن دکوری خاص چقدر می تواند بر شرایط آنها در طی روز تاثیر گذار باشد. این تم طراحی ویترین به صورت جهانی در بیش از 30 فروشگاه دی بیرز، ارائه شده که شامل موقعیت­هایی چون فروشگاه­ اصلی در یکی از خیابانهای لندن، و گالری­های خیابان لفایت و فروشگاه­های خیابان مدیسون می­باشند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

با انتخاب تیم متخصص طراحی طره، فضایی لوکس با عملکرد و امنیت بالا داشته باشید. برای طراحی ویترین، بی تردید اولین قدم انتخاب سبک معماری مورد نیاز برای دکوراسیون آن است. جانمایی درب ورودی بین دو ویترین، امکان طراحی متقارن را فراهم میسازد. استفاده از متریال های یکسان وهمرنگ برای قاب دور شیشه ویترین و درب مغازه این امکان را فراهم میسازد. ویترین مغازه ی طلافروشی برخلاف بقیه ی مغازه ها و فروشگاه ها که کافیست فقط از چند ردیف قفسه برای قرار دادن محصولات روی آن ساخته شود، متفاوت است. گروه تولیدی دکورا با سابقه ای بیش از ۴۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ،مانکن طلافروشی ، ودكوراسيون طلا و جواهرات، اینک با تکیه بر کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان، موفق به ساخت متفاوت ترین قالب ها و مانكن هاى طلا وجواهرات شده و آماده ارائه خدمات به کلیه طلا و جواهر فروشان گرامی ایران میباشد.

مقدم مانکن می تواند دکور رؤیایی شما را برای مغازه شما پیاده سازی نموده و رؤیای شما را به واقعیت تبدیل کند. اگر شما صندوق پرداخت هزینه را در سمت چپ قرار دهید، مشتری که ابتدا سمت راست را دیدن کرده است در انتها به منظور پرداخت هزینه مجبور می شود به سمت چپ برود و به همین دلیل اجناس سمت چپ نیز دیده خواهند شد و این همان چیزی است که ما می خواهیم و مشتری را کاملا کنترل می کنیم تا مجبور شود تمامی اجناس ما را مشاهده کند و احتمال خرید را افزایش دهیم.

طراحی داخلی جواهر فروشی

در جامعه خرده فروشی امریکای شمالی، معروف است که 90% از مصرف کنندگان پس از ورود به فروشگاه، بطور ناخودآگاه به سمت طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی راست می پیچند. امیدواریم دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی گرفته باشید؛ یادتان باشد که شاید نتوانید تمام موارد مربوط به این ایده ها رعایت کنید؛ پس بهتر است اقدام به ایده برداری نکته از هر یک از ایده های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی داشته باشید. باکمی هزینه و استفاده از طرحهای مشابه و البته عدم کپیبرداری از آنها نتایج بسیار خوبی در جهت رسیدن به دکوراسیونهای موفق در این مکانها خواهید دید. ولی در مورد رنگ و تم به کارگیری ناگفته نماند که در فضاها و محیط های به نسبت کوچک استفاده از رنگ های تیره مناسب نمی باشد.و از طرفی، از تزئینات شلوغ و پرکار باید تا جایی که ممکن است پرهیز کرد. اگر وسعت مغازه کوچک باشد و امکان جدا نمودن بخش های مختلف نباشد ، باید به صورت تخصصی و استادانه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی آن اقدام نمود که فضای داخلی مغازه شلوغ و نامرتب به نظر نیاید.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن

نورپردازی بایستی به نحوی شکل گیرد که نیازی به خارج نمودن فرآورده از ویترین برای مشاهده دکوراسیون داخلی دکان قصابی خوبتر آن نباشد. طراحی ویترین طلا فروشی ها بایستی به صورتی انجام شود که مشتری ها بتوانند بدون دست زدن به اجناس باطن آن، به راحتی آن ها را از جهت های متعدد مشاهده کرده و در صورتی که قصد امتحان نمودن و خرید یک فرآورده را پیدا کردند، به آن دسترسی پیدا کنند. به دلیل اینکه در قفسههای داخلی طلافروشی بهترین و منتخبترین اجناس قرار میگیرند طراحی و نصب این قفسهها اهمیت ویژهای پیدا میکند. که امروزه بحث تراش آینه و ایجاد کردن ظاهری زیبا و جذاب در انواع شیشه ها و آینه ها بسیار رواج پیدا کرده است.

قطعا شخصی که قصد ورود به این حرفه شیک و پردرآمد را داشته باشد، میداند که اینکار تقریبا ضرر نداشته و با افزایش طلای موجود خود میتواند مقدار سود را نیز افزایش دهد. کاغذ دیواری مغازه باید به گونه ای انتخاب شود که مناسب نوع حرفه و شغل شما باشد. با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در عرصه معماری و بالا رفتن سطح توقع نسبت به زیبایی محیط اطراف خود، مردم توجه بیشتری به دکوراسیون داخلی مغازه ای که قصد خرید از آن را دارند میکنند.

انواع طراحی دکوراسیون در طلافروشی را نام ببرید؟ رعایت نمودن برترین ها در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی امری ضروری و مهم است. مهم است در ساخت ویترین طلافروشی طراحی نمای طلافروشی در نظر گرفته شود. همچنین در طراحی نمای مغازه یک اصل مهم این است که تابلو به هیچ عنوان شلوغ نباشد. کالاهایی که در ویترین قرار گرفته، می توانند از زوایای مختلف و با نورپردازی مناسب برای مشتریان قابل دید باشند و نیاز نباشد تا برای تماشای آن حتما آن را از ویترین خارج نمود.

توجه داشته باشید که بهتر است این عناصر را در تناسب با شکل و رنگ اجناس انتخاب کنید تا در هماهنگی کامل با آن ها قرار گرفته و زیبایی بیش تری ایجاد کنند. هماهنگی و درست چیدن جواهرات یک کار تخصصی است. این کار به شما چندین مزیت را خواهد داد. اصلیترین رکن و حیاتیترین مسئله برای فروشگاه طلا فروشی امنیت آن است زیرا طلا یک وسیله یبا ارزش و تجملاتی محسوب میشود و نباید آن را مثل سایر اجناس در ویترین سادهای قرار داد. بهتر است از رنگهای ملایم و روشن مثل سفید و کرم برای این محیط استفاده کنید و باعث مجللتر نشان دادن محیط بشوید. در طراحی داخلی طلافروشی باید به طراحی تمام بخش های مغازه مثل سقف، کف، دیوارها دکوراسیون و تجهیزات داخلی، رعایت تمام نکات مربوط به رنگ،متریال،نورپردازی و امنیت که باعث بهتر دیده شدن محصولات و در نهایت ارائه ی خاص به مشتریان میشود، توجه شود.

از لحاظ طراحی های طلا و جواهر با بازار تهران متفاوت است و ما شاهد طراحی هایی به روز تر و البته کمی خاص هستیم. شرکت یونیک دکور تولید کننده و ارائه دهنده مانکن ، استند و اویز طلا و جواهر و بدلیجات و فروش تندیس و مجسمه های رنگی پلی استری با رنگ دلخواه شما در انواع مات و براق و متنوع در مدل و سایز برای ویترین های طلا و جواهر اماده خدمت رسانی میباشد. برای اجرای طراحی دیزاین ویترین طلا فروشی نیاز به استفاده از یک سری کالاها وجود دارد و شرکت های زیادی در کشور وجود دارند که طراحی دیزاین ویترین را انجام می دهند و امروزه در کل جهان طلافروشی یکی از مهمترین مراکز تجاری به شمار می آید که اگر ویترین آن به صورت مناسبی طراحی شود باعث جلب مشتری بیشتری می گردد. این مدل یکی از محصولات شرکت صندوق سازان شمال است که با استحکام فوق العاده بالا ساخته و به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا نیز مجهز میشود و در اقساط 12 و 30 ماهه تحویل مشتریان گرامی میگردد.

شما باید محصولاتی را در کف چین ویترین طلا فروشی به نمایش بگذارید که پاسخ گوی تمامی سلیقه ها باشند. به غیر از تمامی این موارد گفته شده نور استفاده شده در ویترین طلا فروشی عامل مهمی به حساب می آید. در دکوراسیون مغازه نیز همین طور است، اگر شما بتوانید اجناس و اشیا مختلف را در نقاط مختلف مغازه قرار دهید، به راحتی می توانید مسیر حرکت مشتری را طراحی کنید و به کمک دکوراسیون مغازه کاری کنید که مشتری شما تا انتهای مغازه حرکت کند و تمامی اجناس را مشاهده نماید. اگر شما هم مثل بسیاری از مردم اطلاعات زیادی راجب طراحی داخلی جواهر فروشی ندارید توصیه میکنیم تا اخر با ما همراه باشید. تک تک اجزا و اقسام این فروشگاه، مثل یک تکه جواهر به نظر می رسد. معمولا کف چین ویترین را از جنس های مختلفی می سازند مثل چوب یا سنگ یا در برخی موارد با روکشی از چرم کف چین ویترین را با نمای دیگری نشان می دهند.

طراحی مدرن طلا فروشی

پسران ایشان حاج عبدالرحمان و حاج عبدالصالح و آقای مهندس علی اصغر با استفاده از تکنولوژی و ابزار جدید اقدام به تاسیس مجموعه ای از کارگاه های تراش سنگ و طلاسازی و مرصع کاری نمودند. طلا و جواهرات، کالاهایی با ارزش زیاد و قیمت بالا هستند و طراحی داخلی مغازه هایی که به فروش آن ها می پردازند، باید به گونه ای باشد که این اجناس به راحتی در دسترس مشتری ها قرار نگیرند. ارتفاع زیاد موجب قابل رؤیت نبودن جواهرات از زاویه دید مشتری می شود و برای برخی از مشتریان دشوار است. به خاطر اینکه این پروژهها کمی دشوار محسوب میشود و برای طراحی آن باید پروژههای زیادی طی شود تا به نتیجه قابل قبولی برسد از طراحان داخلی مجرب و باسابقه برای طراحی این فضا استفاده میکنند. در فضا های استراتژیک می توانید از تابلو ها و علائم استفاده کنید تا توجه مشتری را به اجناس جلب کنید و این حس را در مشتری ایجاد کنید که باید حتما تمامی اجناس را مشاهده نماید.

بی شک در بازار شلوغ و پرترافیک طلافروشان، اهمیت ویترین و چیدمان طلا در آن موضوعی است که توجه بیشتر به آن، باعث فروش و جلب نظر مشتریان بیشتر خواهد شد. کاربرد اصلی ویترین شیشه ای طلافروشی لمینت در جلوگیری از ورود سارقان به داخل فروشگاه است به صورتی که حتی اگر ضربههای شدیدی به شیشه وارد شود و شکسته شود، ذرات آن از هم جدا نخواهد شد. ولی به این مراکز خرید اشاره میکنیم تا اگر ساکن شرق تهران هستید قبل از اینکه به مراکز اصلی خرید و فروش بیایید سری به این مراکز بزنید … گروه طراحی و تولیدی دکورا با سابقه نزدیک به نیم قرن تجربه در این زمینه با طراحان مجرب و حرفه ای، آماده انجام تمام امورات مربوط به طراحی داخلی طلافروشان عزیز در تهران می باشد.

طراحی و بازسازی طلافروشی

اگر شما بازی های آنلاین استراتژیک را انجام داده باشید به خوبی اطلاع دارید که باید نیرو های خود را در قسمت های مختلف نقشه قرار دهید تا بتوانید موفق شوید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. به عنوان مثال به رنگهایی که برای مغازه استفاده میکنید توجه کنید سعی کنید با نورپردازی صحیح و اصولی باعث بهتر دیده شدن محصولات که قصد فروش آنها را دارید بشوید؛ مواردی از این قبیل دست به دست هم میدهند تا فروش محصولاتتان را بالا ببرید. چنانچه از لامپ مهتابی برای نورپردازی فضای طلافروشی استفاده نمودید این نور باعث میشود تا رنگ طلا و جواهر به خوبی نشان داده نشود به همین علت خریدار حس میکند که این محصول مرغوب نیست و برای خرید آن دو دل میشود. استفاده از ویترین جواهر فروشی و طلافروشی از جنس MDF به عنوان یکی از متریالهای مناسب به منظور اجرای ویترینهای طلا فروشی توسط مجربترین طراحان داخلی است.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

مبلمان و صندلی های راحتی برای نشستن مشتریان ضروری هستند. به کارگیری مبلمان راحت و با ارگونومی مناسب، برای خریدارانی که مقابل فروشنده نشسته اند، نکته حائز اهمیتی است. بر همین اساس، ویترین و بخش داخلی مغازه در جلب توجه مشتریان بسیار حائز اهمیت است که باید توسط متخصصین این امر صورت پذیرد. ویترین اولین گام در رابطه با یک مغازه است که رابطه ای معنادار با سلیقه و نیاز مشتریان ایجاد می کند. همچنین برای فروشگاه های عرضه کننده کالاهای لوکس و فروشگاه های لباس، طرح ها و کاغذ دیواری های کلاسیک که دارای رنگ های گرم مانند کرم و قهوه ای هستند می توانند جلوه خاصی به فروشگاه بدهند. چراغ های آویز و لوستر های مجلل، در فضای بزرگ طلا فروشی لوکس بودن این مکان را بیشتر به رخ میکشد.

به طور مثال می توانید گاوصندوق را پشت یک دیوار تزئینی قرار دهید. علاوه بر ویترین در مورد تزئین دیوار مغازه نیز دقت کافی داشته باشید و المانهای لازم را بکار گیرید. باید ویژگیهای لازم را برای جذب مشتری داشته باشد. همچنین لازم است که بدانید، چیدمان اجناس در فروشگاه تاثیر بسزایی در جذب مشتری خواهد داشت. به منظور رفاه حال مشتریان و برای این که احساس نمایند که به جای تهیه جواهرات به هتلی بسیار مجلل مراجعه نموده اند که قرار است از آن محل با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند و بهترین و برترین جواهرات را در آنجا مشاهده نمایند، لازم است از صندلی های راحتی و همچنین مبلمان با طیف رنگی زیبا و خاص استفاده نمایید. وجود صندلی یا یک نیمکت برای استراحت مشتری در مغازه در مدت کوتاه به عنوان یکی از مواردی است که علاوه بر تامین آسایش مشتری، میتواند دکوری جذاب در قسمتی از مغازه ایجاد کرده باشد.