بهترین روش بازاریابی دیجیتال برای معرفی برند چیست؟

بازاریابی وبلاگ: وبلاگ یک مجله آنلاین است که شما می توانید به صورت روزانه آن را به روز رسانی کنید. چه نوع محتواهایی باعث می شود آنها علاقه خود را برای ماندن در سایت از دست بدهند و از آن خارج شوند؟ • افزایش سرعت وب سایت. بازاریابی محتوا از داستان گویی و به اشتراک گذاری اطلاعات برای افزایش آگاهی از برند استفاده می شود. کاربران همچنین بیشتر وقت خود را در برنامه ها صرف می کنند تا مرورگرهای تلفن همراه. نرم افزار بازاریابی ایمیلی می تواند معیارهای تحلیلی مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد، اما دو مورد که بازاریابان همیشه در تلاش برای بهبود آنها هستند عبارتند از نرخ باز – درصد گیرندگانی که ایمیل را باز کردند – و نرخ کلیک – تعداد گیرندگانی که ایمیل را باز کردند و روی آن کلیک کردند. موضوع ایمیل هرچه باشد قوانین و معیارهایی وجود دارد که به شما میگوید چطور بنویسید که مخاطبتان ایمیل را باز کند. به عنوان مثال، هنگام استفاده از گوگل ادوردز می توانید پیشنهاد دهید که تبلیغات شما برای کلمه کلیدی “میز تحریرایستاده” نمایش داده شود. این تعریف تمامی پایه ها را پوشش می دهد اما به اندازه کافی مختصر نیست؛ این تعریف نمی تواند واقعا توضیح دهد در دنیای واقعی بازاریابی چه معنایی دارد.

اگر مشتری از کوپن استفاده می کرد، شما از بازتاب پیام مطلع می شدید. ویدئو میتواند در انتقال پیام شما بسیار موثر باشد زیرا ارتباط عاطفی با مخاطب ایجاد میکند و از بعضی متنها یا حتی یک عکس به یاد ماندنیتر است. به همین دلیل سئو ارتباط تنگاتنگی با بازایابی محتوا دارد. روشی که برای تحقق این هدت میباست استفاده کنیم، سئو است. امروزه وقتی در مورد سئو صحبت می کنیم، تقریباً فقط به گوگل اشاره می کنیم، مگر اینکه شما در چین زندگی می کنید و از موتور جستجوی Baidu استفاده می نمایید. اجازه بدهید این ادعا را بی هیچ، چون و چرایی قبول کنیم، اما مخاطب چطور باید به دنبال نام شما باشد یا در میان فهرستی از رقبای قدرتمند، محصول شما را انتخاب کند؟ در این روش شما می توانید محصولات دیگران را تبلیغ و معرفی کنید، در صورت فروش رفتن محصول یک پورسانت عالی دریافت خواهید کرد (همکاری در فروش). نگاهی به تجزیه و تحلیل برای بازاریابی محتوای شما می تواند اطلاعات زیادی در مورد مشتریانتان در اختیار شما قرار دهد: وقتی مشتریان وارد سایت شما می شوند به دنبال چه چیزی هستند؟ در فرایند سئو، با بهینه سازی عملکرد سایت برای نمایش بیشتر وبسایت، بازاريابي انجام میشود.

دیدن چهره مردم به مخاطبان شما حس اطمینان از برند شما را می دهد. بازاریابی معرف از محبوبیت روزافزون کارشناسان صنعت و اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی استفاده می کند. طبق گزارش inc.com، انتظار میرفت که صنعت بازاریابی معرف در سال 2020 به 6.8 میلیارد افزایش پیدا کند. اما، بازاریابی معرف چیست؟ آمیخته بازاریابی یاMarketing Mix 4P چیست؟ همه بازاریابان به مهارت های ارتباطی و پایه ای قوی در اصول بازاریابی نیاز دارند. کسبوکارهای محلی و کوچک، میتوانند بودجه محدود خود را فقط برای کسانی که در محدوده جغرافیایی آنها حضور دارند خرج کنند و برندهای بزرگ میتوانند با داشتن اطلاعات جغرافیایی، مشتری بالقوه هر شعبه خود در هر محلهای از شهرها را به درستی بیابند. بودجه بندی دقیق: باید تمام رویدادها را در قالب یک تقویم داشته باشید تا بتوانید میزان هزینههای مورد نیاز را در کسب و کار تأمین کنید. بدون وقفه حرف نزنید و مشتری را کلافه نکنید اجازه دهید مشتری از خودش صحبت کند و تا تمام شدن مشتری منتظر بمانید.

کلمات کلیدی رقابتی بالا (یعنی کلمات کلیدی که بسیاری از افراد در جستجوی آنها هستند و سایت های زیادی در تلاش برای یافتن آنها هستند) گران تر خواهند بود و شرایط رقابتی کمتر احتمالاً هزینه کمتری خواهند داشت. چه نوع محتوایی باعث می شود آنها مدت بیشتری در سایت بمانند و به مطالب نگاه کنند؟ بازاریابی اینترنتی که با عناوین بازاریابی آنلاین، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی تحت وب نیز شناخته می شود؛ یک اصطلاح همه جانبه برای توصیف فعالیت های بازاریابی آنلاین است. بیشتر بازاریابی های پولی شبکه های اجتماعی با عنوان “پرداخت به ازای کلیک” نیز شناخته می شوند. در سال 2017، کاربران زمان بسیار بیشتری را با برنامه ها صرف می کنند تا تماشای تلویزیون. به عبارت دیگر، بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار پیچیده تر از مدیریت پروفایل شخصی فیس بوک یا توییتر شماست. این مجموعه محتوا همچنین برای ارتقای دانش برند شما مفید است و پروفایل شما را به عنوان منبعی برای اطلاعات افزایش می دهد. بازاریابی شبکه های اجتماعی شامل هر تجارت و کسب و کاری از طریق این پلتفرم ها انجام می شود. به گفته گوگل، اگر برای یک کسب و کار خشت و ملات (تجارت های سنتی) بازاریابی انجام می دهید، این توانایی برای کسب و کاری مثل خیاطی بر اساس مکان به شما کمک می کند تا هزینه تبلیغاتی را برای ارائه تبلیغات به کاربرانی که در نزدیکی کسب و کار شما زندگی نمی کنند هدر ندهید.

اگر در هر دسته تعداد گزینهها زیاد شد، یک ماتریس مجزا ترسیم کنید، اما موارد وابسته به یکدیگر را به طور کامل جدا نکنید. دوم ، افراد با ایمیل بیش از حد اسپم نکنید. این مسئله زمانی رخ می دهد که تمرکز بیش از حد بر سیاست ها و فرآیندهای داخلی و همین طور توجه ناکافی به نیازها و خواسته های مشتریان وجود داشته باشد. از جمله اقداماتی که میتوان در جهت ارتقای سئوی وبسایت انجام داد میتوان به فشردهسازی تصاویر، استفاده از دادههای ساختیافته و بهینهسازی فایلهای css اشاره کرد که با انجام هریک از این موارد میتوان تا حد زیادی سرعت سایت را افزایش داد همانطور که میدانید عامل سرعت یکی از مهمترین عواملی است که باعث ارتقای رتبه وبسایت میگردد. یکی از مطالب آموزشی زومیت در همین زمینه تنظیم شده و به افزایش ترافیک برای وبسایتهایی با سئوی ضعیف اختصاص دارد. یکی از محبوب ترین اهداف در تولید محتوا، افزایش نرخ تبدیل است چرا که اگر مخاطبان خود را به خریدار تبدیل کنید، به درآمدزایی خواهید رسید! تبلیغات اینترنتی در ایران بیش از پیش مورد استفاده قرار میگیرند و یکی از محبوب ترین آنها نیز گوگل ادز به شمار میرود.

با برجستگی روزافزون بازاریابی آنلاین، بازاریابی وابسته – که به عنوان بازاریابی تأثیرگذار نیز شناخته می شود – در بین بسیاری از سازمان ها برای پر کردن شکاف بین مصرف کنندگان و سازمان ها محبوب شده سایت easyemailmarketing است. بهینه سازی موتورهای جستجو که به عنوان SEO نیز شناخته می شود؛ فرآیند بهینه سازی وب سایت ها و محتوای دیجیتالی برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو است که به نوبه خود، تعداد بازدیدکنندگان از یک صفحه وب را به حداکثر می رساند. بازاریابی محتوا در همزیستی با انواع دیگر بازاریابی دیجیتال عمل می کند: این روشی برای ترکیب عبارات جستجوی سئو در محتوای جدید وب سایت است و محتوای ایجاد شده را می توان به عنوان پست های شبکه های اجتماعی و در نشریات بازاریابی ایمیلی به اشتراک گذاشت. به عبارت دیگر مثلا شما می خواهید هر زمان شخصی در گوگل “مبلمان اداری در تهران” را سرچ کرد، وب سایت مبلمان اداری شما در بالای نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود. ابزارهای زیادی برای اندازهگیری موفقیت کمپینهای بازاریابی دیجیتال وجود دارد و بسیاری از بازاریابان بسته به نیاز و مخاطب خود از ترکیبی از این ابزارها استفاده میکنند (مجله فورچون گزارش داد که بسیاری از بازاریابان از بیش از 100 برنامه در کل فرآیند بازاریابی خود استفاده میکنند.) یکی از پرکاربردترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل بازاریابی، گوگل آنالیتیکس است که میتواند به روشهای تقریباً بیپایانی سفارشیسازی شود تا نحوه عملکرد سایت شما، کلمات کلیدی که کاربران را به سایت شما منتقل می کند، نحوه حرکت کاربران در وبسایت شما و موارد دیگر را تحلیل کند.

در این کتاب با کانالهای بازاریابی دیجیتال آشنا خواهید شد که از طریق آن میتوانید عملکرد خود را در بازاریابی تجارت به تجارت بهتر کنید. بنابراین برنامهریزهای جشن تولد، عروسی و جشن عقد همه جوانب را بررسی میکنند و برای برگزاری هر چه بهتر آن تلاش میکنند. بسیاری از بازاریابان کسب و کار به کسب و کار (B2B) به بازاریابی ایمیلی به عنوان اولین و بهترین راه برای دستیابی به مشتری نگاه میکنند. شاید بتوان خیلی از مشکلات را به گردن وضعیت اقتصادی جامعه انداخت ولی واقعیت این است که کسی به آنان راه و رسم صحیح کار و کسب را نیاموخته است و شیوه شرافتمندانه و سودآور برای کسب و کار چیزی غیر از مفاهیمی است که در دانشگاهها به دانشجویان رشتهها آموزش داده میشود. ایمیل خود را شخصی سازی کنید – تنظیم ایمیل ها و موضوعی برای درج نام گیرنده یک راه اثبات شده برای افزایش نرخ باز و کلیک است.

طبق گفته شرکت پیشرو نرم افزار بازاریابی ایمیلی Constant Contact، بازاریابان کارهای زیادی می توانند انجام دهند تا ایمیل های خود را برای کاربران جذاب تر کنند که احتمال باز شدن آنها بیشتر باشد. و اگر کاربران برای کسب اطلاعات از سایت شما بازدید می کنند، در حالت ایده آل زمانی که زمان خرید فرا می رسد، شما را به عنوان یک منبع معتبر به خاطر خواهند آورد. در راستای مدیریت بازاریابی بین المللی توصیه می شود آموزش بازاریابی بین المللی را در سایت ما تا انتها پیگیری نمایید. ایجاد حس ضرورت – نوشتن نسخه ایمیلی که گیرندگان شما را مطلع می کند که زمان برای استفاده از فروش ویژه در حال اتمام است یا اینکه فقط تعداد محدودی برای عرضه موجود است، این کار می تواند تعداد افرادی را که به وب سایت شما مراجعه می کنند افزایش دهد. زیرا به دلیل هزینه های بالا سایت و داشتن مهارت نسبی در مدیریت سایت ، همیشه این گزینه بهترین استراتژی بازاریابی اینترنتی برای همه نخواهد بود. شما در ازای محتواهای رایگان، اطلاعات شخصی خوانندگان وبلاگ خود رو دریافت میکنید و بعد از آن اطلاعات برای بازاریابی مستقیم ایمیلی و استراتژی های بازاریابی استفاده میکنید.

هدف از این مطلب این است که اولا با دورههای برتر آشنا شوید و دوما ببینیم که کدام دوره میتواند بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ حال حاضر در ایران باشد که میتواند شما را به یک دیجیتال مارکتر واقعی تبدیل کند. توجه داشته باشید که رسانه های بسیار زیادی امروزه برای تامین محتوای خود سعی در استفاده کردن و اشاره کردن به ویدئو های تهیه و منتشر شده در بخش های مختلف دارند و در صورتی که شما از این موارد در محتوای خود استفاده کنید از احتمال قرار گرفتن در محتوای آن رسانه های برخوردار می شوید. به گفته راجرز، امروزه بسیاری از کارفرمایان به تجربه به گوگل آنالیتیک، گوگل و تبلیغات فیس بوک، هاب اسپات و Hootsuite نیاز دارند.

به گفته انجمن بازاریابی آمریکا، متخصصان بازاریابی ایمیلی نه تنها می دانند که چگونه کمپین های قانع کننده ایجاد کنند، بلکه از دسترسی موثر مخاطبان به این کمپین ها نیز آگاهی دارند و در تجزیه و تحلیل تعاملات و داده های مشتری و تصمیم گیری استراتژیک بر اساس آن داده ها مهارت دارند. بازاریابی موبایلی از طریق پیامهای متنی، شبکه های اجتماعی، وبسایتها، ایمیل و اپلیکیشنهای تلفن همراه به افراد دسترسی پیدا میکند. البته که تنها شناخت آنها کافی نیست و باید بدانیم که با استفاده از کدام ابزار، میتوانیم از رقبای خود پیشی بگیریم. بازاریابی محتوا در مورد ایجاد یک رابطه پایدار و قابل اعتماد با مشتریان شما است که به طور بالقوه می تواند منجر به فروش محصولات زیادی در طول زمان شود، نه تنها انجام یک معامله. برای درک عمیقتر بازاریابی ویروسی بهتر است در رابطه با بازاریابی چریکی بیشتر مطالعه کنید. برای ارسال ایمیل بهتر است ایمیلی با نام شرکت و یا وب سایت خود داشته باشید. اگر وب سایت برای موتورهای جستجو، بهینه سازی شود، تعداد افراد بازدید کننده از سایت افزایش می یابد.

آنها همچنین به دنبال کاندیداهایی هستند که در Adobe Creative Suites مسلط باشند و دانش کاری در زمینه سئو و تحقیقات کلمات کلیدی داشته باشند. یکــی از نکات جالب توجه در اینجا این است که بر تحقیقات بازاریابی تأکید میشود، نه تحقیقات بازار. برای کمک به ثابت نگه داشتن پستها، ابزارهای آنلاین زیادی برای خودکارسازی و زمانبندی پستهای رسانههای اجتماعی در دسترس هستند، اگرچه بازاریابان فقط باید از اتوماسیون به عنوان یک ابزار استفاده کنند، نه به عنوان راهحل «تنظیم کردن و رها کردن». به طور کلی، بازاریابی محتوی قبل از هر چیز باید ارزشی برای مصرف کننده ایجاد کند، نه اینکه فقط برند را تبلیغ کند یا سعی در فروش محصول داشته باشد.

ایجاد بازاریابی معرف به یکی از محبوب ترین اشکال بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. در چند سال اخیر، بازاریابی معرف یا اینفلوئنسر با رسانههای جدیدی مانند تیک وتاک ، اینستاگرام، یوتیوب و وبلاگها که شکل اصلی سرگرمی، اخبار و حمل و نقل هستند، بسیار رشد کرده است. این فلسفه زمانی می تواند مفید باشد که شرکتی در یک صنعت با رشد فوق العاده زیادی روبرو شود که البته خطراتی را نیز به همراه دارد. این کار نه تنها به بازاریابان اجازه می دهد تا یاد بگیرند که چه چیزی برای مشتریان موفقیت آمیز است و پیام های بازاریابی آنها را در حرکت رو به جلو تطبیق دهند، بلکه به این معنی است که می توانند ارزش خود را به شرکت نشان دهند. با گذشت زمان، شما فقط از تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری کمپین های خود استفاده نمی کنید، بلکه تجزیه و تحلیل ها کمپین های شما را اطلاع رسانی کرده و بهبود هم می بخشند.