بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در ایران

محتوا زبان سایت شماست و شما به واسطه یک محتوا عالی و با کیفیت میتوانید به درستی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. نکته ی قابل تامل این است که محتوای با کیفیت کلید وصل کردن و ارتباط مشتریان با شماست! این تصور عمومی که اغلب بازاریاب را همان ویزیتور می دانند اشتباه است؛ بازاریاب با ویزیتور متفاوت است. این افزونه ها به شما کمک می کنند از بهینه سازی محتوای خود مطمئن باشید و بتوانید مطالب خود را در معرض دید مشتریان بیشتری قرار دهید. 1- اولین مرحله برای انجام سئو یا بهینه سازی سایت این است که کلمات کلیدی درستی را برای سایت انتخاب کنید.کلمه کلیدی در واقع به عبارتی گفته می شود که کاربران در موتورهای جستجوگر مانند گوگل جست و جو می کنند و کلمه ی هدف آن ها می باشد تا به پاسخ سوال هایشان برسند. این فرآیند به موتورهای جستجو کمک می کند تا نتایج بهتر و مفید تری را به کاربران ارائه دهند. قیمت گذاری خیلی گران و یا ارزان هر دو به برند کسب و کاری شما آسیب می زند چرا که قیمت بالا مشتری را از خرید منصرف می کند و ارزان بودن کالا اعتبار و کیفیت را زیر سوال می برد.

به تازگی، معیارهای جستجو، مطالعاتی در مورد وب سایتهایی با بالاترین-رتبه را برای جستجوی کلمات کلیدی در چندین مورد عمودی از جمله امور مالی، مسافرت، رسانهها و تجارت الکترونیک اجرا کردهاند. کاربران جستجو کننده اطلاعات سفر نیز نیاز به مطالب مرتبطتر و پیچیدهتر در رابطه با کلمات کلیدی دارند، اما برخلاف وبسایتهای مالی، تصاویر برای وبسایتهای سفر بسیار مفید هستند. 3- خواندن، اولین اقدام کاربران در وب سایت هاست، اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا جای ممکن کمترین وقت را برای خواندن مطالب یک وب سایت اختصاص دهند . مزیت دیگر مشاغل خانگی کاهش هزینه های رفت و آمد و همچنین مشکلات ناشی از ترافیک می باشد. درنتیجه استفاده از استراتژیهای ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و گوگل ادز و همچنین بازاریابی محتوا میتواند برای بیزینسهای B2B بسیار مناسب باشد. آیا این دوره برای من مناسب است؟

روابط عمومی باید بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی آمیخته باشد و باید حوزه پیرامون نقش آن روشن شود. چه چیزی بر روی انگیزه بخشی فعال است. به طور مثال محل قرار گیری شعب شما را بر روی نقشه تلفن همراه نشان دهند یا هنگام رسیده به محدوده ای که برای شما اهمیت دارد اقدام به ارسال پیام یا دریافت یک نوتیفیکیشن نمایند. در سال 2014، برای اولین بار استفاده از تلفن همراه از دسکتاپ بیشتر رواج پیدا کرد. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ بیشتر کسب و کارها تبلیغات پیامکی را در اولویت روشهای تبلیغات خود قرار میدهند و آمار نشان میدهد هر پیامک کمتر از 2 دقیقه بعد از تحویل خوانده میشود اگر یک فراخوان عمل (call to action) مناسب در متن پیامک قرار دهید، بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید مطمئن باشید که مخاطب بعد از دریافت اس ام اس بلافاصله با شما تماس میگیرد.

امکان اشتغال پس از دوره وجود دارد؟ رشدآموزانی که به طور کامل پروژه های خود را تحویل دهند، به شرکت های معتبر جهت اشتغال معرفی خواهند شد. شرکتهای بزرگ دنیا برای معرفی محصولات و خدمات خود کمپینهای زیادی طراحی کردهاند. همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که این کاربران در یک دامنه گشتوگذار کنند-برای مثال کاربران در یک سایت معرفی هتل ممکن است به دنبال محصولات دیگری نظیر اتاقهای مختلف، املاک مختلف یا سایر مقاصد باشند. این تیم فروش از طریق کمپین های محلی و تبلیغات در محلهای خاص، ارائه تلفنی، پشتیبانی آنلاین میتواند خدمات شما را به کاربران ارائه دهد. آیا فروش را هم زیرمجموعه بازاریابی در نظر میگیرند؟

اگر چند کتاب رایگان آکادمی نوین رو دانلود و مطالعه کنید به راحتی کیفیت را از آموزشهای رایگان آنها متوجه میشوید، مطالبی که در آموزشهای رایگان ارایه میدهند به ندرت در آموزشهای پولی مشاهده کردهام. کتاب الکترونیکی (ایبوکها) و دستورالعملها: ایبوکها، دستورالعملها و محتواهای طولانی مشابه به ایجاد آگاهی بیشتر در بازدیدکنندههای وبسایتها کمک میکنند. فقط در خصوص ایجاد پیام تبلیغاتی در نظر داشته باشید که این پیام باید بر مزایای مشتری تاکید کند نه ویژگی های محصول. مورد بعدی، عوامل رتبه بندی جستجوی محلی مطرح میشد که بر عوامل مبتنی بر موقعیت مکانی تاکید داشتند. به عنوان مثال، هنگامی که موضوع رستورانها مطرح میشود، اطلاعاتی مورد نیاز شما برای تصمیم گیری در مورد کجا میتوانید غذا میل کنید، میتواند در یک عنوان نمایشی کوتاه قرار گرفته باشد که به سادگی در بردارنده موقعیت مکانی، غذا، نرخ قیمت و بازنگریهاست. با در نظر گرفتن این موضوع، اولین چیزی که باید قبل از تصمیم گیری در مورد بودجه بازاریابی دیجیتال خود تعیین کنید این است که چقدر درآمد دارید. و شما احتمالاً این تصمیم را بر اساس صفحه فیس بوک مشاور مربوطه اتخاذ نخواهید کرد.

20 درصد معیار برای سیگنالهای فیس بوک؛ 70 درصد سیگنالهای LinkedIn بیشتر. برای مثال: اگر مخاطبین شما در بازار زمان زیادی را در فیس بوک صرف می کنند. برنامههای بازاریابی زیادی وجود دارند که روی کاغذ نتایج خوبی دارند اما در واقعیت شکست می خورند؛ آنها را بررسی کنید تا اشتباه آنها را تکرار نکنید. این امر رضایت کابر از محتوا را بیشتر میکند و تجربه کاربری مناسبی فراهم میشود. وسلیی بانگ، مطالعه تازهای را در مورد عوامل رتبه بندی مورد بررسی قرار میدهد و 7 اقدام عملی را برای افزایش رتبه جستجو فراهم میکند. اینجا سعی می کنیم با ارائه مطالب مستند و مطالعات موردی خودمان در ایران بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. البته بازاریابی محتوا فقط مربوط به فضای مجازی نمیشه، چون حتی ارسال یه بسته آموزشی برای مخاطبان هم میتونه بازایابی از طریق محتوا محسوب بشه، اما با گسترش شبکه های اجتماعی و کم شدن فعالیت های خارج این فضا اکثر فعالیت های بازاریابی محتوا مربوط به فضای آنلاین میشه. مباحث مربوط به مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (eCRM) از جمله بازاریابی از طریق پایگاه داده نیز در درس هشتم آموزش داده میشود.

علاوه بر این، تضاد رو به رشد بین تجارت آنلاین و آفلاین به این معنی است که کسب و کارهای محلی مستلزم حفظ حضور گسترده در فروشگاه آنلاین دارند. یا در فروشگاه خرید کنند و سفارش مجدد خود را به صورت آنلاین انجام دهند. آیا امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط وجود دارد؟ و با هر کلیکی که کاربر بر روی تبلیغات شما انجام می دهد هزینه ای از حساب شما کسر خواهد شد . از آنجا که گوگل به طور گستردهای تجربه کاربر را از نظر حجم بازدید یا میزان کلیک کردن اندازه گیری میکند، این همبستگیها که مصرف کنندگان را جذب میکنند یا سایتهای مورد علاقه را بازتاب میدهند، هنوز هم ممکن است بر روی رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد. درحالیکه تبلیغات رادیویی به عنوان تبلیغات «قدیمی» در نظر گرفته میشود اما هنوز میتواند یک رسانه قدرتمند باشد، به ویژه برای شرکتهای B2C و کسبوکارهای محلی. کسبوکارهای موفق در طی سالهای آینده، آنهایی خواهند بود که بتوانند چهره واقعیشان را به مشتریان و افراد نشان دهند. این کمپینها از کار کردن با صاحبان کسبوکارهای کوچک، هماهنگ کردن فرصتهای هدیه دادن (برنامههای اهدای جوایز، جشن سیسمونی، تولدها، عروسیها) و پیدا کردن رسانههای گوناگون برای به نمایش گذاشتن ستارهها کنار محصول مشتری موردنظرتان تشکیل شده است.

تنوع ابزارها و روشهای مختلف در بازاریابی دیجیتال و کانالهای متنوع توزیع محتوا به شما کمک میکند تا تبلیغات و فرایندهای بازاریابی شما کاملا سفارشیسازی شده سایت easyemailmarketing باشد. البته فواید بازاریابی محتوا به این 3 مورد خلاصه نمیشود شما میتوانید در این کارگاه دلایل اهمیت بازاریابی محتوای مرتبط با کسب و کار خودتان را شناسایی کنید! به عبارت دیگر، گوگل میخواهد وب سایتها مرتبط باقی بمانند. مدیرانی که کسب و کار آنها مرتبط با تولید محتوا نیست ولی ارتباط با استراتژیست محتوا دارند یا قصد همکاری با افرادی در زمینه تولید محتوای کسب وکار خود دارند و قصد آشنایی بیشتر و آموزش بازاریابی محتوا دارند تا بتوانند بررسی کنند که هدف و استراتژی موردنظرشان به خوبی پیش می رود یا خیر. با اینکه اصل و اساس آنها یکسان است، ولی هر کدام از جنبهای به این موضوع نگاه کردهاند. آموزش تولید محتوا تخصصی ؛ انواع محتوا کدام اند؟ هر چند که شما میتوانید به صورت تخصصی وارد یک حوزه شوید و به طور مثال، یک کارشناس تولید و بازاریابی محتوا در زمینه محتوا تصویری شوید. مصرف کنندگان ممکن است به صورت آنلاین خرید کنند و خرید خود را در فروشگاه تحویل بگیرند.

بعنوان مثال اگر لهجه ی مشتری را متوجه نشیدید به او نگویید که لطفا یه بار دیگه تکرار کن یا شما لهجه دارید ، جوری حرف بزن که متوجه شم! 4.2 (19) حتما دلتان میخواهد فالوئرهای متعهدی پیدا کنید که محتوایتان را دوست داشته باشند. مصرف کنندگان انتظار دارند که این تسهیلات و تعاملات چند رسانهای یکپارچه باشند. مصرف کنندگان متقاضی اطلاعات خاصتر و پاسخهای هدفمندتری حتی از تبلیغات هستند. همانطور که میدانید، بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین بخش های بازاریابی دیجیتال است و آموزش بازاریابی محتوا و تولید محتوای حرفه ای و تخصصی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حالی که تولید محتوا تخصصی، امری بسیار مهم است که تنها افراد متخصص این حوزه از پس انجام آن بر میآیند.

البته که ویدیو ها باید کوتاه و مفید و با کیفیت بالایی باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد و همچنین متن هایی که استفاده می کنید باید قدرت نفوذ در کاربران را داشته باشد. اطلاعات عمومی دارای حساسیت کمتر از سوی وبسایتهای ایمن حفاظت نمیشوند و کاربران بهاحتمالزیاد برای انجام خریدها، رزرو و معاملات مالی خود به سایتهای مجزا و ایمن منتقل میشوند. 40 درصد تصاویر کمتر. مدتزمان بارگذاری سریعتر درنتیجه وجود تصاویر کمتر است که در انتقال واقعیتها یا شرایط سخت بااهمیت کمتری جلوه میکنند. 30 درصد یکپارچهسازی ویدیویی کمتر. پست کردن تبلیغات ویدیویی از طریق برنامه یوتیوب. یکی از راههای جذب مخاطبین، جذب از طریق شبکههای مجازی است. بازاریابی روشی بسیار موثر در جذب مشتری است. امروزه بسیاری از رقبای شما از همین فضا برای جذب مشتری استفاده میکنند و عدم حضور در آن، منجر به عقب ماندن از جریان بازار میشود. امروزه دست هر فردی یه گوشی هوشمند یا ابزاری که باهاش به اینترنت متصل بشه وجود داره و همین باعث شده رشد بازاریابی محتوا روز به روز بیشتر بشه. یه محتوای خوب میتونه باعث بشه این افراد بیشتر در صفحه ما بمونند، از سایر مطالبمون دیدن کنند و در نهایت به سایت یا فروشگاهمون هم سری بزنند.

مطالب خود را به طور مداوم بهروزرسانی کنید. در بازاریابی دیجیتال در هر مرحله از سفر مشتری از لحظه آشنایی با شما تا نهایی شدن خرید و حتی پس از آن همراه مشتری هستید و با تحلیلهای درست و شناسایی دقیق مخاطبان هدف میتوانید هزینههای خود را به شدت کاهش داده و اثربخشی بازاریابی را افزایش دهید. البته شما می توانید کامنتهایی که شامل کلمات خاصی هستند را مسدودشود، برای اینکار می توانید قسمت Manual Filter را فعال و کلمات موردنظر را با , از هم جداکنید. این قسمت از کار با تهیه لیستی از پیشنهادهای مختلف قبل از رسیدن به راهبرد نهایی همراه است. به عنوان مثال وقتی ما محصولی عرضه میکنیم و قسمت هایی از اطلاعات موجود در این محصولو به صورت رایگان عرضه میکنیم باعث میشه که به مخاطب اطلاعات مفیدی اضافه بشه و حس اعتماد بیشتری نسبت به ما داشته باشه و در نهایت در دراز مدت خریدی از ما انجام بده. سوال هایی خواهند بود که در این بخش جواب آنها را پیدا خواهید کرد.

مرحله نهایی اقدام یا خرید (Action) است. نرخ ریزش مشتریان (به انگلیسی: Churn rate)- که نشان دهنده درصدی از مشتریان (یا کاربران وبسایت یا اپلیکیشن) است که خرید از شما را متوقف کرده یا اشتراکشان را لغو کردهاند. به نظر میرسد کاربران خریداران آیتم-واحد هستند، و علاقه کمتری به انواع مختلف محصولات و یا اطلاعات دارند، بنابراین آنها در اطراف سایت کمتر گشتوگذار میکنند و از صفحات هدف خاصی استفاده میکنند. • پیام های مستقیم: این ویژگی در واقع یک محتوی خصوصی برای یک کاربر خاص است و بین کاربران حرفه ای و دائمی اینستاگرام به اختصار دایرکت نامیده می شود. اگر گوگل بتواند نتایج مناسب و مرتبطتری را ارائه دهد که به طور مستقیم به پرس وجوی کاربر پاسخ دهد، از تحت نفوذ قرار گرفتن پلت فرم جستجو خود در برابر سایر دامنهها محافظت خواهد کرد. به وسیله طراحی و اجرای کمپین بازاریابی مناسب است که میتوانیم به فروش و ارائه خدمات بیشتر برسیم.