اقتصاد آموزش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | easyemailmarketing

در دنیای امروزی ما علم اقتصاد از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا با دانستن علوم و قواعد آن می‌توان سرمایه‌گذاری‌هایی موفق را انجام داد؛ به طوری که در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. به دلیل ارتباط اقتصاد با بخش‌های مختلف زندگی، لازم است که ما با این علم و بخش‌های مختلف آن آشنا شویم. دوره آموزش اقتصاد با هدف آشنایی کاربران با این علم در مکتب خونه تهیه و تدوین شده و استفاده از آن برای عموم رایگان است. سایت آموزش بورس «چارت ایران» دوره‌های آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته رابه صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این مجموعه مطالب آموزشی در زمینه بازار سرمایه گذاری و اقتصاد را در وب سایت و کانال تلگرام خود ارائه می‎دهد. دوره « مبانی اقتصاد و مفاهیم کلیدی اقتصاد» یک محتوای ویدئویی دارد که در آن موضوعات کلیدی اقتصاد خرد و کلان آموزش داده می‏شود.

مثلا یک مسابقه فوتبال خیلی مهم با شب امتحان شما همزمان شده است، اینکه شما تصمیم بگیرید در شب امتحان درس مجله خبری ایمیل مارکتینگ آسان را مرور کنید یا نمره‌ی کمتری بگیرید اما آن بازی فوتبال را از دست ندهید، هزینه فایده نهایی نام دارد.

دانلود کتاب و کتاب صوتی‌های مرتبط با pdf آموزش اقتصاد

شرکت‌کنندگان در انتخابات از وضعیت اقتصادی آگاه می باشند و خبر دارند که سیاست‌های دولت می‌تواند از راه‌های قابل‌توجهی بر اقتصاد، تاثیربگذارد. مسائل اقتصاد کلان، همچنین، بر سیاست‌گذاری‌های جهانی نیز اثرگذارمی باشد. افرادی مثل من به که مباحث اقتصاد کلان علاقه دارند اما به دلایل مختلف امکان فراگیری از طریق دانشگاه در این رشته را ندارند، پیشنهاد میکنم حتمی این دوره بگذرانند. در اقتصاد کلان، متغیرهای اقتصادی مانند اخبار، ‌حوادث و گزارشات به عنوان ابزارهایی برای تشخیص و پیش‌بینی حرکت قیمت‌ها در نظر گرفته می‌شوند. برخی از معامله‌گران بر این باورند که با استفاده از این ابزار می‎توان روند بازار را تشخیص داد.

  • «کلینیک اقتصاد» با هدف یاری رسانی به شرکت‌ها و مشاغل به منظور مقابله با بی‌ثباتی در عرصه اقتصاد کلان برای ارائه خدمات ویژه مشاوره‌ای ایجاد شده است.
  • می‎توان با نگاه درست و اصولی به شاخص‌های اقتصادی و نوسانات بازار و همچنین ترکیب تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال درک بهتری از بازار پیدا کرد.
  • 4)کسانی که در بازار فارکس فعالیت دارند و میخواهند اتفاقات پشت سر یک چارت را تحلیل کنند.
  • در عین پیچیدگی مباحث اقتصاد کلان استاد مقراضی با آموزش روان و ساده سازی مطالب یکی از بهترین دوره های آموزشی رو در این زمینه فراهم کردن که هم در اقتصاد ایران و هم خارج از ایران بشکل کاربردی قابل استفادهست.
  • بسیاری از افراد به دنبال نوعی کپسول اقتصاد و سرمایه‌گذاری هستند که سریع، کاربردی و به زبانی ساده باشد.
  • «موسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان» یک موسسه آموزشی تخصصی با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با تکیه بر دانش روز و شناسایی نیازهای آموزشی در زمینه تولید محتوا و برگزاری دوره‌های آموزشی فعالیت دارد.

اقتصاد رفتاری یا Behavioral Economy گرایشی از علم اقتصاد است که به شناخت احساسات و رفتار افراد سطوح مختلف جامعه می‌پردازد. این علم در دانشگاه‌های معتبر دنیا به صورت رشته‌ای مجزا تدریس می‌شود. آموزش اقتصاد رفتاری با ادغام فضای روانشناختی و احساسات مردم با مفاهیم بازار به دستاورد‌های بی‌نظیری دست پیدا کرده است.

http://agahi-free.irسپس با بیان مفاهیم کلیدی اقتصاد٬ مفهوم عرضه٬ تقاضا و بازار معرفی می شود و تعادل بازار بررسی می شود. در ادامه نقش دولت در اقتصاد معرفی و بررسی شده و پس از آن درس به بیان مفاهیم اقتصاد کلان می پردازد. در قسمت کلان ابتدا حسابداری ملی و مفاهیمی همچون GDP معرفی می شود و پس از آن درس با بررسی رشد ادامه می یابد. در آخر مفاهیم پول٬ رشد نقدینگی و تورم بیان شده و به بررسی روابط میان آنها پرداخته می شود. زمانی که نیاز باشد رفتار سیستم‌ها یا بازارها و نظام‌های اقتصادی را در سطح بزرگ موردبررسی قرار دهند باید به سراغ اقتصاد کلان رفت.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ