اداره آموزش دانشکده اقتصاد | easyemailmarketing

تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. کتاب اقتصاد به زبان ساده به قلم علی کمیجانی به معرفی برخی از مهم‌ترین و پرکاربرد ترین مفاهیم و اصطلاحات اقتصادی می‌پردازد و توانایی تحلیل اقتصادی در میان مدت با تلاش و مطالعه را برای‌تان امکان‌پذیر می‌کند. «موسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان» یک موسسه آموزشی تخصصی با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با تکیه بر دانش روز و شناسایی نیازهای آموزشی در زمینه تولید محتوا و برگزاری دوره‌های آموزشی فعالیت دارد. این موسسه با همکاری اساتید دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و متخصصان بالاترین سطح کیفی را فراهم کرده است. در این دوره با اصطلاحات و مفاهیمی که هر روزه در مورد اقتصاد ایران از رسانه ها به گوشتان می رسد با زبان ساده آشنا می شوید و بدین ترتیب اخبار و تحلیلها برایتان قابل فهم و درک خواهد شد. همچنین می فهمید که اقتصاد را از دید کلان چگونه نطاره گر باشید و اگر قصد داشته باشید تحلیلی جامع و غیرسلیقه ای داشته باشید چگونه آن را تحلیل کنید.

http://agahi-free.ir

دکتر مسعود نیلی تحصیلات دانشگاهی خود را با ورود به دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی سازه آغاز کرد. این اقتصاد‍ دان برجسته در سال 1366 در رشته برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی اصفهان فوق‌لیسانس گرفت. چندی بعد مجله خبری ایمیل مارکتینگ آسان برای پیگیری تحصیلات تکمیلی‌اش راهی انگلستان شد و در سال 1371 دومین فوق‌لیسانس خود را این بار در رشته اقتصاد از دانشگاه منچستر گرفت. سرانجام در سال 1374 با اخذ مدرک دکتری در رشته اقتصاد از دانشگاه منچستر فارغ‌التحصیل شد.

دانلود کتاب حق بازگشت در نظام بین‌الملل حقوق بشر

اقتصاددانان کینزی معتقدند که چرخه تجاری را می توان با مداخله فعال دولت از طریق سیاست های مالی (خرج کردن بیشتر در دوره های رکود برای تحریک تقاضا) و سیاست های پولی (تحریک تقاضا با نرخ های پایین تر) مدیریت کرد. اقتصاددانان کینزی همچنین معتقدند که سختی‌های خاصی در سیستم وجود دارد، به‌ویژه قیمت‌های چسبنده که مانع از شفافیت مناسب عرضه و تقاضا می‌شود. عواملی که می توان آنها را متغیرهای اقتصاد نامید، مجموعه ای بسیارپیچیده از روابط متقابل در جهان را شکل می دهند. این روابط پیچیده، باعث شکل گیری پدیده هایی می شوند که به شکل مشاهدات بیرونی خود را نشان می دهند. کار دانشمندان علم اقتصاد، یافتن روابط بین متغیرهای اقتصادی به منظور توضیح تغییرات قابل مشاهده در پدیده های اقتصادی است.

  • «مکتب خونه» بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در کشور است که فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آموزشی را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد.
  • در این دوره ویدیوهای آموزشی کنکوری درس اقتصاد ویژه رشته انسانی از کانال Onlygram قرار داده شده است.
  • نظریه‌های اقتصاد اتریشی بیشتر در مورد پدیده‌های اقتصاد خرد کاربرد دارند.

اقتصادکلان قسمتی از علم اقتصاد می باشد که با ساختار، رفتار و تصمیم‌گیری اقتصاد در سطح های کلان سروکار دارد؛ که این شامل اقتصاد ملی، منطقه‌ای و جهانی است. اقتصاد کلان و اقتصاد خرد،به وسیله ­ی رگنر فریش معرفی شد و عمومی‌ترین قسمت بندی در اقتصاد است. با ورود یا ثبت نام در کورس آموزشی ویژه علم پول همراه ما باشید یکی از بخش های مهم اقتصاد کلان، اندازه گیری و سنجش اقتصاد است. در اقتصاد خرد لازم است که رفتار شرکت‌ها و افراد مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا دلیل تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و تأثیر آن در اقتصاد بزرگ‌تر مشخص شود.

سایت برتر انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری که باید بشناسید!

از مبانی اقتصاد تولید این است که از ابزارهای خاص عوامل تولید برای تولید کالاهایی استفاده شود تا اهداف معینی حاصل شود. این شاخه از علم اقتصاد، با استفاده از تکنیک های بهینه سازی به سه مفهوم کلیدی اقتصاد یعنی نوع محصول، کیفیت محصول و میزان محصول، پاسخ می دهد. بده بستان بدین معناست که شما به ازای چیزی که می‌دهید چیز دیگری را از دست می‌دهید. مثلا شما برای دیدن این دوره آموزش اقتصاد زمانی را از دست می‌دهید و در ازای آن با مبانی اقتصاد آشنا خواهید شد. درود خدمت شما دوست عزیز، در این دوره شما با تمامی مفاهیم اقتصادی آشنا خواهید شد که پس از اون می تونید اقتصاد هر کشوری از جمله ایران رو مورد بررسی قرار بدید.