آموزش کامل دیجیتال مارکتینگ با 20 درس رایگان+ جزوه PDF

در این مطلب سعی کردهایم اطلاعات کاملی در مورد دیجیتال مارکتینگ مانند سئو، بازاریابی محتوا، سایت easyemailmarketing تبلیغات پولی و… در سال ۲۰۱۳ ادوبی خبر سرقت اطلاعات شخصی و حساس ۲.۹ میلیون کاربر شامل اطلاعات رمزگذاریشده کارتها به دلیل وجود یک نقص امنیتی را اعلام کرد مدتی بعد شرکت پذیرفت که وجود یک نقض امنیتی بزرگ باعث شده هکرها به اطلاعات هویتی و رمزهای عبور رمزگذاریشده بیش از ۳۸ میلیون کاربر ادوبی کریتیو کلود دسترسی پیدا کنند. در سال ۲۰۱۳ سرویس ابری «ادوبی کریتیو کلود» (Adobe Creative Cloud) نیز توسط ادوبی به عنوان جایگزینی جدید برای ادوبی کریتیو سوئیت راهاندازی شد که دربردارنده مجموعهای از نرمافزارهای قابلاستفاده برای طراحی گرافیکی، ویرایش ویدیو توسعه وب و عکاسی بود.

حتی یک اینفوگرافی پر از اطلاعات نیز میتواند محتوا بسیار ارزشمندی باشد. این صفحه در راستای اهداف تیمهای فروش و بازاریابی به کسب اطلاعات جامع از مخاطبان و ذخیره آنها میپردازد. ۲۱. سعی کنید در انتشار مطالب پربازدید و مورد علاقه مردم، پیش قدم باشید و آنها را به طور واضح بیان کنید. توصیه میشود بعد از مشتری تلفن را قطع کنید تا اگر مشتری این حالت برایش پیش آمد با پاسخی که از شما میگیرد احساس خوبی نسبت به شما پیدا کند. مشاور دیجیتال مارکتینگ چگونه به شما کمک می کند؟ شما می­توانید سوار ماشین شوید و بدون هیچ برنامه ای عازم سفر شوید اما به احتمال زیاد فقط وقت و بنزینتان را هدر می­دهید و هرگز به جایی نخواهید رسید که ارزش فشار و خستگی سفر را داشته باشد از طرف دیگر اگرشما نقشه داشته باشید می­توانید از وقتتان بهتر استفاده کنید و مزد زحمتتان را بگیرید. رونمایی از سرویس «کاروسل» (Carosel) برای دستگاههای آیفون، آیپد و مک بهمنظور استفاده از فناوری پردازشی فتوشاپ لایت روم (photoshop lightroom) برای تنظیم و ویرایش تصاویر در تمام پلتفرمها به بهترین شکل، یکی دیگر از اقدامات قابلتوجه ادوبی در این سال بود. بیهنس (Behance) شبکهای اجتماعی متعلق به ادوبی است که با هدف نمایش و کشف آثار خلاقانه هنری در زمینههای مختلف ایجاد شده است و یکی از محبوبترین پلتفرمها برای نمایش و به اشتراکگذاری چنین آثاری در فضای وب محسوب میشود.

در حالی که کارمندان در خانه های خود مشغول دورکاری هستند ، یک چیزی که ممکن است از COVID-19 ببینیم این است که چگونه می توانند به شکار ایده های جدید در کسب و کار های مختلف بپردازند. برای اینکه انجام این کار را برای تمام افراد آسان کنیم (بهخصوص برای شرکتهایی که بیش از ۲۰۰ کارمند دارند)، برنامهی کارمندان حامی برای کارآمدی بازاریابی داخلی اهمیت بسیاری دارد. آیا حمل و نقل آن برای کارمندان شرکت شما آسان است؟ به نظر شما نحوه کار ایمیل مارکتینگ چگونه است؟ از ایمیل مارکتینگ ها گرفته تا روش های بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو (SEO)، همه و همه جزو روش های بازاریابی اینترنتی محسوب می گردند.

با توجه به اینکه هر یک از این ابزارها قابلیت ها و مزایای متفاوتی ایجاد می کنند پس انتخاب صحیح آن ها نیز باید با توجه به نیاز دقیق شما انجام پذیرد.شرکت پافکو به عنوان اولین شرکت دانش بنیان ارائه دهنده نرم افزارهای یکپارچه آموزش الکترونیکی، بهترین متخصصان این صنعت را گرد هم آورده است تا با ارائه مشاوره های رایگان و تخصصی، بهترین راهکارهای پیاده سازی سیستم آموزش مجازی را در اختیار شما قرار دهند. بسیاری از افراد سایت دارند اما نمیتوانند فروش خوبی داشته باشند این است که نمیدانند چگونه سایتشان را بهینه سازی و سئو کنند. طبق آنچه در مسیر شغلی سئو آمده است، مدیران سئو کسب و کار را در گوگل رتبه بندی میکنند. در ضمن این شرکت در این سال توانست استاندارد Energy and Environmental Design LEED را که توسط «شورای ساختمان سبز آمریکا» (United States Green Building Council) ابداعشده است، برای ساختمانهای خود در سن خوزه از آن خود کند.

ادوبی در سال ۲۰۲۱ با انتشار خبری اعلام کرد قصد دارد از این پس محتوای فلش را مسدود کند و حتی از مدتی قبل کدهایی را برای جلوگیری از اجرای فلش در پلاگین مرورگر ایجاد کرد. در سال ۲۰۲۱ یکی از کاربران سرویس ادوبی کریتیو کلود با انتشار توییتی اذعان کرد پس از ثبت درخواست لغو اشتراک این سرویس، متوجه شده ۲۹۱.۴۵ دلار هزینه لغو اشتراک برای او منظور شده است! این شرکت در سال ۲۰۲۱ خبر توافق قطعی خرید شرکت «فریم. پس از اینکه ادوبی آلدوس کورپ را خرید و این شرکت را از آن خود کرد، کمیسیون فدرال تجارت به این موضوع ورود کرد و ادوبی را به فروش فریهند به شرکت دیگری به نام «آلتسیس» (Altsys)، وادار و آن را از خرید مجدد این نرمافزار و سایر نرمافزارهای مشابه تا ۱۰ سال آینده منع کرد؛ البته آلتسیس مدتی بعد توسط شرکت ماکرومدیا خریداری شد و ادوبی هم با خرید شرکت ماکرومدیا در سال ۲۰۰۵ و متوقف کردن توسعه فریهند در سال ۲۰۰۷ که منجر به منسوخ شدن آن شد، بهسادگی مجازات خود را زیر پا گذاشت و به این صورت ایلاستریتور به تنها نرمافزار طراحی گرافیک برداری برای کاربران سیستمعامل مکینتاش تبدیل شد.

با تولید محتوا در زمینهی مشخصی سعی میکنیم افراد علاقمند را به مخاطبین خود تبدیل کنیم و در نهایت این مخاطبین را با استراتژیهایی به سمت قلعه یا وبسایت خود هدایت کنیم. روز بعد مغازه سمت چپی نیز تابلویی با عنوان “حراج بزرگ، 60 درصد تخفیف” نصب نمود و مغازه این شخص در میان ایندو بیش از پیش محقر بنظر میرسید. کاربران این پلتفرم حتی درصورتیکه در زمینه توسعه وب دانشی پایه و ابتدایی داشته باشند، میتوانند با بهرهمندی از ویژگیهای آن یک فروشگاه آنلاین ایجاد و برای رشد آن تلاش کنند. پس از تحقیق و مطالعه در زمینه بهترین شغل برای زنان خانه دار و بررسی ویژگیهای هرکدام، تصمیم گرفتیم در این بخش به معرفی ۱۰ شغل برتر بپردازیم. البته در نظر داشته باشید که بهترین کار در مقابله با افراد ناراضی در شبکههای اجتماعی صحبت و هدایت آنها به دایرکت یا پیوی است؛ اما اگر شخصی به توهین یا حرفهای نامربوط متوسل شد بهترین کار نادیده گرفتن پیامهای اوست. انواع مختلفی از کانالهای بازاریابی و خدمات دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که میتوانید با استفاده از آنها برای دستیابی به مخاطبان هدفی که متناسب با برند، محصول یا خدماتتان هستند، استفاده کرده و به اهداف بازاریابی خود نزدیکتر شوید.

صرف نظر از آنچه شرکت شما میفروشد، بازاریابی دیجیتال میتواند با شناسایی پرسونای خریداران و شناسایی نیازهای مخاطبان به شما در تولید محتوای ارزشمند کمک کند. اتوماسیون بازاریابی میتواند به شما کمک کند که به همه چیزهایی که با آنها کار میکنید نظم دهید و سپس به دنبال کردن عملکرد کمپین بازاریابی بر اساس پیشرفت تمامی این بخشها در گذر زمان بپردازید. تمامی کارهای ذکر شده در بالا باعث میشوند تا مردم بتوانند بیشتر از قبل تجارت شما را بشناسند و شما تعامل برقرار کنند. در سال ۲۰۱۱ عدهای از طراحان که از فریهند استفاده میکردند، با تنظیم یک شکوائیه مدنی ضد انحصار در مورد زیر پا گذاشتن مجازات تعیینشده از سوی کمیسیون فدرال تجارت توسط ادوبی، به دادگاه ناحیه ایالات متحده آمریکا شکایت کردند؛ اما شرکت هیچ پاسخی برای این شکایت ارائه نکرد و درنهایت پرونده بسته شد. انحطاط و زوال ادوبی فلش در سال ۲۰۱۰، چند سال پس از انتشار آن در سال ۱۹۹۶ با انتشار گزارشاتی در مورد آسیبپذیری آن در برابر هک و حملات سایبری آغاز شد. در سال ۱۹۹۶ ادوبی خرید دیگری نیز انجام داد و مالک شرکت «اریس سافتور» (Ares Software Corporation) شد.

غول نرمافزار در سال ۲۰۲۰ تصمیم خود برای خرید شرکت ورکفرونت (Workfront)، شرکت نرمافزاری فعال در حوزه ساخت نرمافزار وبمحور مدیریت کار و مدیریت پروژه، با مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار را اعلام کرد. در سال ۲۰۰۳، این شرکت نرمافزاری «کول ادیت پرو» (Cool Edit Pro)، نرمافزار ویرایش صوتی و ضبط کانالهای صوتی مختلف بهصورت همزمان، محصول شرکت «سینتریلیوم سافتور» (Syntrillium Software) را با مبلغ ۱۶.۵ میلیون دلار خرید. میتوانید از بسترهای مختلف ارسال پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید و تعامل خود را با کاربران افزایش دهید. البته حرفه املاک با بسیاری از شغلهای دیگر متفاوت است. یکی دیگر از روش های بازاریابی امروزی بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد.

در این سال یکی از اتفاقات مهم تاریخچه ادوبی رقم خورد. در سال ۱۹۸۷ نرمافزار ادوبی ایلاستریتور برای طراحی پوسترها، لوگوها، طرحهای گرافیکی و سایر آثار هنری ایجاد شد که یکی از مهمترین اتفاقات تاریخچه ادوبی محسوب میشود. این شرکت با خرید شرکت آلدوس کورپ، که نرمافزار «فریهند» (FreeHand)، نرمافزار رقیب ادوبی ایلاستریتور را می فروخت، بهصراحت نشان داد که واقعاً چنین رویکردی را دنبال میکند. این نرمافزار برای جانبخشی به کاراکترهای ایجادشده در فتوشاپ و ایلاستریتور و پویانمایی آنها استفاده میشود. مدتی بعد تعدادی از کاربران دیگر نیز گزارش کردند که چنین هزینه سنگینی به آنها نیز تحمیل شده است. در صورت کلیک کردن بر روی تبلیغ در گوگل، هزینه آنرا پرداخت کنید.

تبلیغات آنلاین میتوانند شامل رپورتاژ آگهی یا سایر تبلیغات آنلاین باشند اما در بیشتر موارد، تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات کلیکی هستند به این معنی که هزینه تبلیغات بر اساس کلیک کردن کاربر بر روی تبلیغ محاسبه میشود که این کار به راحتی از طریق روشهای رصد تبلیغات امکانپذیر است. تبلیغات با تعامل بیشتر مخاطبین در گوگل ادوردز، فیسبوک، توییتر و اکثر پلتفرمهای تبلیغاتی با هزینه CPC کمتر در جایگاه بهتر قرار میگیرند. ادوبی ایندیزاین (Adobe InDesign): نرمافزار طراحی صفحه دیجیتالی و طرح آن جهت ایجاد سند دیجیتالی و چاپ آن ایجاد طرحهای گرافیکی جذاب و به اشتراکگذاری سریع نظرات و بازخوردها در فایلهای PDF نیز با استفاده از این نرم افزار امکانپذیر است.

این تلاشها منجر شد PS در سال ۱۹۸۷ به زبان استاندارد چاپ تبدیل شود که ۴۰۰ نرمافزار چاپ شخص ثالث از آن پشتیبانی میکند و ادوبی توافق مربوط به حق استفاده از این زبان را با ۱۹ شرکت تولیدکننده پرینتر امضا کرد. کسب مهارت از طریق آموزش صحیح در برنامه بازاریابی، دانش و مهارتهای لازم برای استفاده موثر از تکنیکهای سنتی بازاریابی از چاپ تا پخش در کار شما بسیار موثر است. در ادامه هر مخاطبی که از طریق این لینک وارد دیجی کالا شده و محصول را بخرد، پورسانتی از فروش به شما داده میشود. منتوریکس عاشق کارهای چالشی و هیجان انگیز است، به همین دلیل مشاوره دیجیتال مارکتینگ میدهد و پروژه های دیجیتال مارکتینگ را قبول میکند و حاضر است شکل جدیدی از بازاریابی که بخشی جدا نشدنی از کسبوکارهای امروزی است را به کسبوکار شما وارد کند. 56. بازاریابی تلاش می کند تا محصولات یا خدمات را به یک بازار مرتبط با آن محصول و یا خدمات وصل کند. تبلیغات اپلیکیشن، استفاده از پوش نوتیفیکیشن و روش های دیگر تبلیغات تلفن همراه اگر مستمر اجرا شود برند شما را کاملا در ذهن مخاطبان تثبیت می کند.

کاری کنید که از طریق کانالهای محبوب خود با شما تعامل داشته باشند. تبلیغات هدفمند با گوگل چگونه به بازاریابی فروشگاه اینترنتی کمک میکند؟ مرحله بعد – که بر مشتریان تمرکز میکند. تمام این افراد معتقد بودند که اینترنت تاثیر بسزایی بر فروش دارد و در حالی که بر تهیه محتوای ویژه و ایجاد یک اکانت کاربری در شبکه های مجازی پرمخاطب اصرار داشتند، توصیه های کاربردی و جالب توجه دیگری نیز ارائه کردند که در ادامه بصورت تیتروار به آنها می پردازیم. شناخت بازار و نیازمندیهای بازارهای هدف تحت عنوان تحلیل بازار به عنوان بخشی مهم از فعالیت های بازاریابی صورت می گیرد،که خود به نوعی سنگ بنای تصمیم گیری ها به منظور تهیه و تدوین استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی است. کلمه Adobe بخشی از نام جویبار Adobe Creek (ادوبی کریک) است که از پشت خانه وارناک میگذشت. ادوبی اینکپی (Adobe InCopy): یک نرمافزار پردازشگر کلمه قابلاستفاده برای انتشار مطالب چاپی ازجمله روزنامهها و مجلات که امکان نگارش، ویرایش و طراحی اسناد را نیز فراهم میکند.