آموزش سرمایه گذاری و تحلیل اقتصادی دوره جامع + هدیه حسینی فایننس | easyemailmarketing

دکتر مسعود نیلی تحصیلات دانشگاهی خود را با ورود به دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی سازه آغاز کرد. این اقتصاد‍ دان برجسته در سال 1366 در رشته برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی اصفهان فوق‌لیسانس گرفت. چندی بعد برای پیگیری تحصیلات تکمیلی‌اش راهی انگلستان شد و در سال 1371 دومین فوق‌لیسانس خود را این بار در رشته اقتصاد از دانشگاه منچستر گرفت. سرانجام در سال 1374 با اخذ مدرک دکتری در رشته اقتصاد از دانشگاه منچستر فارغ‌التحصیل شد.

کارگاه آموزشی

و در پایان این دوره به همه فعالان بازار مالی این قدرت را خواهد داد تا درک روندهای بازار را بهتر تشخیص دهند و بهتر بتوانند از تحولات بازار با تحلیل های درست بهره بگیرند. اقتصاد کلان حوزه نسبتاً گسترده ای است، اما دو حوزه تحقیقاتی خاص معرف این رشته هستند. حوزه اول عواملی است که رشد بلندمدت اقتصادی یا افزایش درآمد ملی را تعیین می کند. دیگری شامل علل و پیامدهای نوسانات کوتاه مدت در درآمد ملی و اشتغال است که به عنوان چرخه کسب و کار نیز شناخته می شود.

این مجموعه تاکنون دوره‌های آموزشی مختلفی با موضوع بازارهای مالی برای مخاطبان تولید کرده است. هدف آکادمی حسینی فایننس، ارتقا و رشد دانش سرمایه گذاران و معامله گران است. دوره آموزش اقتصاد مکتب خونه توسط اساتید دانشگاه صنعتی شریف تهیه و تدوین شده و هم‌اکنون در پلتفرم مکتب خونه قرار گرفته است. این دوره آموزش اقتصاد با هدف آشنایی دانشجو با ابعاد مختلف علم اقتصاد تولید شده و تمامی سرفصل‌های پایه علم اقتصاد را شامل می‌شود. دوره آموزش علم اقتصاد در 25 جلسه ارائه شده و زمان موردنیاز برای گذراندن آن 28 ساعت است. فیلم آموزش مبانی اقتصاد با دکتر مسعود نیلیدکتر مسعود نیلی تحصیلات آکادمیک خود را با ورود به دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی سازه آغاز کرد.

http://agahi-free.ir«مرکز مالی ایران» در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به عنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه آغاز کرد. این مجموعه با الگوبرداری از تجربیات موفق داخلی و خارجی خود توانسته در این زمینه به موفقیت دست پیدا کند. «دوره جامع اقتصاد کلان» توسط تیم آتیه ایرانیان طراحی شده و به موضوع سیاست‌های مالی و ارزی در ایران و اثرات آن بر بنگاه‌های اقتصادی می‎پردازد. هدف این دوره آشنایی با نحوه تفکر یک اقتصاددان و استفاده از سیستم تحلیل برای پاسخگویی به مسائل روز است. اقتصاد رفتاری رشته‌ای است که سعی دارد با استفاده از شیوه‌های علمی به شناخت رفتارهای مالی در انسان‌ها بپردازد.

  • از طرفی کسانی که با علم اقتصاد آشنایی دارند، می‌توانند در بخش اقتصادی زندگی روزمره خود و بر اساس قدرت خرید، تصمیم‌گیری‌های درستی را داشته باشند.
  • تصمیم‌گیری در مورد انتخاب یک انتخاب انجام شده و یا رها کردن آن بر اساس هزینه و منفعت نهایی را هزینه فایده عقلایی می‌گویند.
  • با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، بله شما میتونید از طریق واتس آپ با پشتیبان های مجموعه در ارتباط باشید.
  • دوری از تقلب و کلاهبرداری در بازار دلار و طلا و کسب بالاترین سودِ ممکن از آن‌ها، چالش‌هایی هستند که اکثر افراد به دنبال پیدا کردن راه چاره‌ای مناسب برای دوری از آن‌ها می‌گردند.
  • سیاستگذاری مالی در رابطه با تصمیمات دولت درباره مخارج و مالیات می باشد.
  • اقتصاد رفتاری علمی است که به بررسی تصمیمات اقتصادی افراد می پردازد، به این صورت که انسان ها طبق فرضیات پیش بینی شده در علم اقتصاد تصمیم نمی گیرند و چون تصمیم گیری آن ها تحت تاثیر شرایط زیادی است، گاها دچار اشتباه می شوند.

تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. کتاب اقتصاد به زبان ساده به قلم علی کمیجانی به معرفی برخی از مهم‌ترین و پرکاربرد ترین مفاهیم و اصطلاحات اقتصادی می‌پردازد و توانایی تحلیل اقتصادی در میان مدت با تلاش و مطالعه را برای‌تان امکان‌پذیر می‌کند. «موسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان» یک موسسه آموزشی تخصصی با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با تکیه بر دانش روز و شناسایی نیازهای آموزشی در زمینه تولید محتوا مجله خبری ایمیل مارکتینگ آسان و برگزاری دوره‌های آموزشی فعالیت دارد. این موسسه با همکاری اساتید دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و متخصصان بالاترین سطح کیفی را فراهم کرده است. در این دوره با اصطلاحات و مفاهیمی که هر روزه در مورد اقتصاد ایران از رسانه ها به گوشتان می رسد با زبان ساده آشنا می شوید و بدین ترتیب اخبار و تحلیلها برایتان قابل فهم و درک خواهد شد. همچنین می فهمید که اقتصاد را از دید کلان چگونه نطاره گر باشید و اگر قصد داشته باشید تحلیلی جامع و غیرسلیقه ای داشته باشید چگونه آن را تحلیل کنید.

در این دوره چه مواردی آموزش داده می شود؟