آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

اگر قصد دارید تا اکانت تلگرام خود را حذف کنید، در اینجا نحوه دیلیت اکانت تلگرام را به طور کامل توضیح خواهیم داد. در نهایت با کلیک بر روی گزینه Delete my account تایید کنید که قصد حذف اکانت تلگرام خود را دارید. اگر قصد دارید تا اکانت خود را حذف نمایید، توصیه می شود از طریق وبسایت رسمی خود تلگرام برای حذف آن اقدام کنید. همچنین برای شما فیلم آموزشی دیلیت اکانت تلگرام را آماده کرده ایم تا با دیدن آن به راحتی از طریق لینک دیلیت اکانت تلگرام نسبت به حذف اکانت خود اقدام کنید. کد را کپی کرده و مجددا به صفحه مرورگر خود باز گردید و کد را در فیلد Confirmation Code وارد کرده و بر روی Sign in کلیک نمایید. کد را در پنجره غیرفعال سازی وارد کنید. نکته اینجاست که با این کار باید برای یک ماه غیرفعال باشید یعنی هیچ پیامی را باز نکرده و جواب ندهید.

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود. امروز در خدمت شما هستم با معرفی محل ذخیره شدن فایل های تلگرام (شامل تصاویر و ویدیو ها و صدا ها و…) در کامپیوتر و لپ تاپ ویندوزی. همه گروه ها و چت هایی که قبلا در تلگرام داشتید در اینجا هم در دسترس خواهد بود. به دلیل این که وارد اکانت خود شده اید همه ی گروه ها، کانال ها، چت ها و مخاطبینی که در اپلیکیشن تلگرام خود دارید در تلگرام وب نیز در دسترستان قرار خواهد گرفت. ـ در صفحه بعد، میتوانید در صورت انتخاب، قبل از کلیک روی «انجام شد» (Done)، دلیل دیلیت اکانت تلگرام را اعلام کنید. چگونه میتوانیم ممبرهای کانال خود را افزایش دهیم؟ اگر اکانت تلگرام خود را حذف کنید، تمام اطلاعات از جمله چت ها و گروه ها و کانال ها و مخاطبان حذف خواهند شد.

کد را در پنجره غیرفعال سازی وارد کنید.

دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Telegram برنامه مسنجر تلگرام برای گوشی و تبلت اندروید … در این مرحله یک رمز عبور مسنجر تلگرام برای شما ارسال خواهد شد. سپس می بایست روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید. با تکمیل فرم درخواست تغییر شماره تلفن همراه می توانید نسبت به تغییر شماره تلفن اقدام کنید تا بتوانید پیامک فعالسازی حساب کاربری خود را دریافت کنید. پس به خاطر این موضوع هیچوقت اقدام به پاک کردن تلگرام خود نکنید! دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام مزایای بسیاری دارد که از جمله آن پاک کردن تمامی اطلاعات و داده های اکانت تلگرام یک شماره سیم کارت خاص است که می تواند در مواقعی، کاری به شدت ضروری به نظر برسد. تنظیم حذف خودکار به شما این امکان را می دهد که بتوانید دوره عدم فعالیت خود را تغییر دهید.

دانلود مستقیم تلگرام اصلی

برنامه دستیار تلگرام همچنین آخرین ایموجی ها و استیکر ها را برای شما می فرستد. می بایست این کد را در برنامه دستیار تلگرام وارد کنید و گزینه “تایید” را بزنید. این نوع اتصال نیز بعد از مدتی از بین می رود و مجبور هستید مجددا وارد یکی از کانال ها شده و لینک دیگری را انتخاب نمایید تا اتصال برقرار شود. حال دکمه Continue را بفشارید. با کلیک روی دکمه Microphone Acess اجازه دسترسی شماره به میکروفون گوشی برای تماسهای صوتی را میدهید.

Didn’t get the code” را انتخاب نمایید.

بعد از آنکه تلگرام شما به روز شد اگر داخل آن بروید متوجه یک آیکون شبیه به سپر بالای صفحه اصلی چتهایتان خواهید شد. چون وجود سیم کارت الزامی نیست پس می توان با یک شماره ی الکی و جعلی نیز وارد تلگرام شد. ـ به صفحه «غیرفعال سازی تلگرام» (Telegram Deactivation Page) مراجعه کنید و شماره تلفن حساب خود را با فرمت بینالمللی صحیح وارد کنید. 4. گزینه Export Chat History را کلیک کنید. ـ دیلیت اکانت تلگرام صورت گرفت و اکنون اکانت تلگرام شما حذف شده و شما نیز میتوانید برنامه را از دستگاه خود حذف کنید. چرا باید الگوریتم شناسایی نشده خود را ایجاد کنید؟ به صفحه زیر هدایت می شوید که در آن می توانید شماره موبایلی که می خواهید اکانت خود را حذف کنید را وارد کنید. اکنون کدی برای شما در تلگرام ارسال می شود که باید وارد برنامه شده و کد را کپی نمایید.

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام، Telegram 3.7.0 و معرفی … در این صفحه جدید از شما علت حذف اکانت را می پرسد. اگر نظر خود را تغییر دهید، احتمالاً چند روز طول می کشد تا بتوانید یک حساب کاربری جدید در تلگرام ایجاد کنید. اگر هر کدام از این مشکلات آزارتان می دهد، باید نحوه حذف اکانت تلگرام را یاد بگیرید. حتی اگر تصمیم بگیرید که مجددا با همان شماره اکانت تلگرام درست کنید، اطلاعات اکانت قبلی قابل بازیابی نخواهد بود. اگر چه در برخی از وبسایت ها «نحوه دیلیت اکانت تلگرام بدون استفاده از کد» را مشاهده می کنید، اما این کار بدون داشتن پسورد امکان پذیر نبوده و اشتباه است. اگر شما هم دوست ندارید برای ثبت نام در این برنامه، از شماره همراه خود استفاده کنید، حتما تا پایان با ما همراه باشید. اگر به دنبال برنامه ساخت شماره مجازی رایگان با حجم کم هستید، پیشنهاد ما به شما برنامه …

دانلود تلگرام ضد فیلتر

گفتیم این مدل تبلیغات یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی در تلگرام است به جهت اینکه کاربران زیادی کل کانال شما را می بینند ، چندین پست از محتوای شما را می بینند و کاملا با اختیار و البته با علاقه به موضوع شما وارد کانال می شوند. حال زمانی که با همان شماره تلگرام را به روی یک گوشی اندرویدی نصب کنید به راحتی میتوانید طبق آموزشی که در بالا و روش دوم داده شده مخاطبین تلگرام را به مخاطبین گوشی اندرویدی اضافه کنید و به این روش شمارهیهای موجود به روی گوشی اپل را به گوشی اندرویدی خود انتقال دهید (روشهای زیادی برای این کار وجود دارد که اکثرا آنها پیچیده بوده و نیاز به نصب برنامههای شخص ثالث دارد). اگر برخی از چت ها برایتان مهم است می توانید آنها را جای دیگر ذخیره کنید. از آنجایی که چت ها روی گوشی خودتان ذخیره می شوند پس کنترل داده ها به دست خودتان است نه به دست سروری که ممکن است هک شود.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

8. در این مرحله، باید شماره همراه خود را وارد کنید. در محله آخر از شما خواسته می شود تا علت دیلیت اکانت را به تلگرام بگویید که البته می توانید بدون وارد کردن دلیلی بر روی گزینه Done کلیک کنید. برای این کار، شما باید تنظیمات self-destruction (خود نابودی) تلگرام خود را فعال کنید و برای آن مدتی دلخواه، مثلا شش ماه را تعیین کنید. تنظیمات ضعیف: تنظیمات پیشفرض اپلیکیشن چت ها را رمزگذاری نمی کند. Didn’t get the code” را انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه Next کلیک نمایید. بله تلگرام ویندوز بر روی همه ویندوزها قابل نصب می باشد. با این وجود، استفاده از این اپلیکیشن ها قابل اعتماد نیست و توصیه نمی شود.

پس اگر می خواهید این کار را انجام دهید اما نمی دانید که چگونه امکان پذیر است پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. شما نیازی به د انلود هیچ چیزی ندارید فقط باید ان را اجرا و از استفاده لذت ببرید. تو اداره ما آنتی ویروس رو جوری تنظیم کردن که تلگرام دسکتاپ اجرا نمیشه آیا راهی برای دور زدن این موضوع وجود داره؟ اگر همچنان تلگرام دسکتاپ در حالت سازگاری هم اجرا نمیشود، نوبت آن رسیده که با استفاده از VPN برنامه را اجرا کنید. همینطور میتوانید با وارد کردن سرور، پورت و رمز (سکرت)، این کار را در قسمت پروکسی ستینگ تلگرام انجام دهید.

همچنین پس از اینکه اکانتتون حذف بشه، اگه یکی از دوستاتون صفحه چت شما رو در تلگرام باز کنه دیگه اثری از اسم و عکس پروفایلتون نخواهد بود و اسم شما رو Deleted Account و عکس پروفایلتون بدون عکس نشون میده. البته اگه دوباره این کار رو تکرار کنید، بیشتر از 3 هفته هم طول میکشه و رفتهرفته با تکرار زیاد مدت زمان هم بیشتر میشه. اگه چند گوشی، تبلت یا لپتاپ دارین که به اکانت تلگرامی شما وصل میشه، بخش نشست ها به شما کمک میکنه تا متوجه بشین در حال حاضر چه دستگاه هایی به اکانت شما وصل و فعال هستن.

چرا باید الگوریتم شناسایی نشده خود را ایجاد کنید؟

کانال های پروکسی زیادی ایجاد شدند که برای راحتی کاربران فعال تلگرام ضد فیلتر تلگرام پروکسی میزارن. با فراگیر شدن استفاده از تلگرام میان کاربران، کسب و کارهای زیادی با استفاده از این پیامرسان، به کسب درآمد پرداختهاند. با توجه به فیلتر شدن مسنجر تلگرام شما با استفاده از نسخه تلگرام طلایی به راحتی میتوانید از این پیام رسان استفاده کنید شما به راحتی میتوانید با گوشی خود با سیستم عامل اندروید وارد اکانت خود شوید و از آن استفاده کنید اما هم اکنون نسخه ویندوز این پیام رسان نیز منشر شده است که شما میتوانید با دانلود ونصب برنامه به راحتی وارد اکانت خود در ویندوز لب تاب و سایر موارد دیگر شوید این نسخه برخی از ویژگی های نسخه اندروید را دارا می باشد و در حال حاظر تمام امکانت نسخه اندروید را دارا نمی باشد هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این برنامه کاربری را از وب سایت برا تو دانلود و در سیستم خود نصب و استفاده کنید !

دانلود تلگرام بدون فیلتر

پس از نصب این برنامه، طی مراحلی از شما درخواست می شود تا در ابتدا شماره تلفنی که قصد دیلیت اکانت آن را دارید وارد کنید، سپس حساب تلگرام شماره وارد شده، یک کد تایید درخواست فرستاده می شود. پس از وارد شدن به صفحه رسمی تلگرام همانند تصویر و مشابه برنامه دستیار تلگرام از شما خواسته می شود تا شماره تلفنی که قصد دیلیت اکانت آن را دارید، را وارد کنید. این روش بهتر است چون در روش قبلی داده های شما به مدت یک ماه در معرض افشا شدن است. در کل حواستان باشد که سرور های تلگرام بسیار قوی هستند و تحت هر شرایطی با شماره های مختلف سعی میکنند با کاربران که درخواست ورود به حساب خود را ارسال میکنند، ارتباط برقرار کنند، اما برخی افراد تا کمی این فرایند به طول می انجامد دوباره درخواست کد میکنند، همین موضوع باعث میشود IP که از طریق آن خواسته خود را ارسال یا دریافت میکنید، به مدت محدودی بسته شود.

ورود ب تلگرام با گوگل

سپس شماره موبایل خود را همراه با کد کشورتان وارد کرده و بر روی next کلیک نمایید. اول باید نوع اطلاعاتی را که میخواهید ذخیره کنید، انتخاب کرده و سپس گزینه Export را بزنید. پیام رسان محبوب تلگرام، قابلیت های بسیار زیادی نسبت به پیام رسان های مطرح دیگر دارد که هر کسی را جذب خودش می کند و زمانی هم که این را نصب کنید، معمولا هیچ گاه به فکر دیلیت اکانت تلگرام یا همان حذف حساب کاربری خود در پیام رسان تلگرام نخواهید افتاد.

نصب تلگرام طلایی

باشد ممکن است که کد فعال سازی تلگرام برای شما ارسال نگردد. پیامی حاوی کد فعال سازی از تلگرام برایتان ارسال می شود. در چنین آپی بخشی وجود دارد که صاحب آن می تواند اعضایی را به صورت پنهان عضو کانال مورد نظر کند. شما با این کار هم امنیت و حریم خصوصی را حفظ کرده اید هم از سرعت خوبی برخوردار می شوید. توجه داشته باشید که پس از حذف، کانال ها و گروهها حذف نمی گردند بلکه از آن پس دیگر شما به کانال ها و گروه هایی که خودتان ایجاد کرده اید دسترسی نخواهید داشت. حذف اپلیکیشن تلگرام از روی گوشی به تنهایی نمی تواند اکانت شما را حذف کند، چون تمام چت ها و فایل ها هنوز روی سرور می مانند. در این پیامی کدی برای شما فرستاده شده که می بایست آن را در صفحه رسمی تلگرام وارد و سپس Sign in را انتخاب کنید.

سپس وارد صفحه جدیدی میشود که باید با زدن تیک «من ربات نیستم» این مرحله را رد کنید. در ادامه اما قصد داریم تا روش رسمی و اصولی دیلیت اکانت تلگرام از طریق وبسایت آن و همچنین استفاده از برنامه کاربردی دستیار تلگرام را آموزش دهیم که به شما کمک می کند تا در چند مرحله ساده اکانت تلگرام خود را حذف کنید. در این مرحله باید کشوری را انتخاب کنید که می خواهید از آن شماره تهیه کنید. ـ وارد حساب کاربری تلگرام خود در دستگاه مورد نظر شوید و «تنظیمات» (Settings) را انتخاب کنید. راه دوم برای غیر فعال کردن پروکسی این است که وارد Setting تلگرام خود شوید و سپس Advanced و روی Connection typeکلیک کنید و در انتها از بین 4 گزینه موجود در تب، Disable proxy را انتخاب کنید.