آموزش اقتصاد تجارت‌نیوز | easyemailmarketing

در اقتصاد کلان، پدیده‌های کلی اقتصاد در سطح کشور مانند نرخ رشد اقتصادی، تولید ناخالص داخلی، تورم، قیمت‌ها، درآمد ملی و نرخ بیکاری موردمطالعه قرار می‌گیرند. مجموعه «رسا بورس» یک پایگاه آموزشی جامع در زمینه اقتصاد و بازارهای مالی است. این مرکز با هدف نشر آموزش‌های آنلاین در حوزه سرمایه گذاری ایجاد شده و قصد دارد آموزش‌های لازم را در اختیار مخاطبان علاقه مند به اقتصاد و بازارهای مالی قرار دهد. «آکادمی آینده» با مجوز رسمی از فنی و حرفه‌ای و با چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس، دوره‌های مختلفی برای بازارهای مالی طراحی کرده است. این مجموعه به طور فعال در زمینه آموزش بورس و معامله در بازارهای مالی بین‌المللی از جمله بازار کریپتو و فارکس، مشغول به تولید محتوا است. نکته ای که برای تولید کنندگان محتوا اهمیت دارد، فهم و شناخت سلیقه ی مخاطبان نسبت به مطالب مورد نیازشان است.

اقتصاد رفتاری چیست؟

در این دوره به شما یاد داده می­شود­ درچه زمانی چه تصمیم اقتصادی گرفته شود تا رشد سرمایه از رشد تورم بسیار بیشتر باشد. بهترین دوره برای کسانی که میخوان از صفر شروع کنند حالا چه برای فهم عمومی و چه برای کنکور ارشد. پیشنهادم این هست که دوره جدید ایشون رو که در سایت دانشگاه شریف هست هم در نظر بگیرید. افراد بر اساس انگیزه‌های خود به تغییرات پیرامونشان واکنش نشان می‌دهند که سود و مطلوبیت مهم‌ترین انگیزه‌های اقتصادی هستند. هر سیاستی که سبب تغییر در سود و مطلوبیت افراد شود، باعث تغییر در رفتار افراد می‌شود.

  • در حقیقت اقتصاد کلان اثر تجمعی همه مصرف کنندگان و مشاغل و بنگاه‎ها درون یک اقتصاد را مورد بررسی قرار می‌دهد.
  • حقوق مادی و معنوی اين پايگاه متعلق به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است و نشر غیرمجاز محتوای آن پیگرد قانونی دارد.
  • در اقتصاد کلان، پدیده‌های کلی اقتصاد در سطح کشور مانند نرخ رشد اقتصادی، تولید ناخالص داخلی، تورم، قیمت‌ها، درآمد ملی و نرخ بیکاری موردمطالعه قرار می‌گیرند.
  • در اقتصاد خرد لازم است که رفتار شرکت‌ها و افراد مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا دلیل تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و تأثیر آن در اقتصاد بزرگ‌تر مشخص شود.
به زبان ساده می‌توان گفت که اقتصاد به دنبال تجزیه و تحلیل انتخاب‌هایی است که برای تخصیص منابع مختلف صورت می‌گیرد. در عین پیچیدگی مباحث اقتصاد کلان استاد مقراضی با آموزش روان و ساده سازی مطالب یکی از بهترین دوره های آموزشی رو در این زمینه فراهم کردن که هم در اقتصاد ایران و هم خارج از ایران بشکل کاربردی قابل استفادهست. «مکتب خونه» بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در کشور است که فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آموزشی را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. هدف این مجموعه ارائه محتوای آموزشی با کیفیت بالا برای فارسی زبانان است. مکتب خونه با همکاری اساتید برتر دانشگاه‌های تراز اول کشور توانسته محصولات ارزنده‌ای را طراحی کند.

http://agahi-free.irمن این دوره رو به هرکسی که به هر شکلی میخواد در بازارهای مالی فعالیت کنه توصیه میکنم . چراکه بدون دونستن علل روند اصلی بازارها در زمانهای متفاوت عملاً پیش بینی بازار و کسب سود غیرممکنه . اگر تا حالا به این سوال برخوردید، اقتصاد کلان علمی هست که به شما در یافتن پاسخ دقیق این سوال کمک می کند. در واقع با داشتن دانش اقتصاد کلان شما می توانید چرخه های صعودی و نزولی را در بازارهای مختلف از دلار و طلا گرفته تا ملک و بورس پیشبینی کنید و در زمان مناسب سرمایه تان را به بازار مناسب منتقل کنید. دوره «اقتصاد کلان» بر روی موضوعاتی مانند رشد اقتصادی، مدل‌های عمومی تعادل دینامیک کلان، اقتصاد پولی، مدل‌های اقتصاد باز و… تمرکز دارد.

ثبت نظر جدید

همانطور که در ویدئوهای آموزشی به شما قول داده شده است فایل پی دی اف مجله خبری ایمیل مارکتینگ آسان به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد. ویدئوهای مرتبط با این فایل پی دی اف به صورت رایگان در یوتیوب موجود می باشد. اما اقتصاد کلان یا ماکرو، رفتارهای اقتصادی در سطح کلی را بررسی می کند. در حل حاضر تنها با گذراندن یک گام از چهار گام (بدون هیچ دانش پیشین)، دید جدیدی از مطلب اقتصادی و ارتباط آنها پیدا کردم، و اخبار و اطلاعات را به راحتی‌ درک و اثر آنها را در جمعه میبینم. این دوره در عین سادگی اقتصاد کلان رو به شما آموزش میده، نسبت به قیمت و کیفیت، دوره حرف اولو میزنه و مهم تر از همه بعد از این دوره شما توی تصميمات اقتصادی مهم زندگیتون بهتر عمل میکنین. شما برای گذراندن این دوره به هیچ پیش نیاز اقتصادی نیاز ندارید، تمام مطالب از صفر به زبان ساده به شما آموزش داده میشود.